Sajnos sok, a tulajdonosa által kevésbé becsült veterán jut erre a sorsra. Café racer...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Ildikó - Yamaha SR 250
Collapse
X
-
Kedves Odin! Én találtam 2 általad emlegetett gépet. Az egyik most kapott friss műszakit igaz 1.1 mft. az ára. A másik kicsit olcsóbb 700.000 ft melynek szinterezett a váza/ szépen/ és a motorjának egy fúrás a hiánya. Dugó gyűrű csapszeg adott hozzá. Ez már nem megszakítós gyújtású és a motorja nem szétszedett csak a henger van levéve. Papiros ! Ha érdekel van elérhetőség.
- 1 like
Komment
-
Szállítással együtt 700?
Mert akkor az nagyon nehéz ügy tényleg.
Amúgy van egy papír nélküli motorod vagy 0-ról akarod felújítani?
- - - Updated - - -
Húú ez gyorsan alakul Köszönöm Sepy egyelőre csak a lehetőségeket nézem, az enyémekkel tisztában vagyok sajnos, bár ha újabb motor csere játszhat akkor akár még érdekelhet az olcsóbbik.
- 1 like
Komment
-
Pedig az én lábam épphogy leér róla Ha nem esik, akkor én is fordulok vele egyet, hogy megmutassam
Akadtak, akik a tiédnél kevésbé kedves hasonlattal illették őt, hogy is néz ki azon a motoron, de az ő szakértelme kell hozzá, hogy az egyes alkatrészcserék után megfelelően muzsikál e a szépség.... na meg azért is osztottam meg, hogy jobban kell figyeljek, mert néha így lába kél...
- 4 likes
Komment
-
Nem tűnik a kormánytartás olyan kényelmetlennek így messziről. Az biztos, hogy alacsonyabb emberre tervezték. Kicsit kemping bicikli érzés lehet ez a kormányforma. Amikor gyerekkorban forgattam a kemény műa fogantyút a kormányon és börrögtem hozzá. Megyek is, meghúzom a bajszát, tökéletes idő van hozzá.
- 2 likes
Komment
-
Nincs avval a kormánnyal semmi baj. Így kényelmes és hosszú távon nem fáradsz el rajta. Demeter magasabb de ha kisebb kormány lenne rajta sokkal kényelmetlen lenne neki/ csak akkor cseréltesd le ha Demeternek kevesebbet akarod oda adni!!/.Chopperos kiállású mellyel kényelmesen tudsz túrázni.
- 1 like
Komment
-
Ha azt a kormányt lecserélnétek
Annyi alkatrész nem eredeti, kivételesen a kormány az, erre bele kell kötni...
Kicseréltem a markolatokat, az Németországból van, a karokat, amik thaiföldiek, a membrán-súbert Angliából, kislánckerék kisebbre Lengyelországból (jobban is megy), kuplungbowden Spanyolból.
Mer'ugyi itthon semmit nem lehet hozzá kapni olajszűrőn kívül.
Az elsőfék bowdent meg vissza kellett küldenem UK-ba, mert rövid lett. Na most, az ide posta és a vissza az kb. 4000 Ft, de viszont visszakapom az árát, ami kevesebb volt négyezernél...majdnem pénzemnél vagyok... :LOL
- 4 likes
Komment
-
Dehogynem lehet. Ahogy egy láncszett sem nagyon lehet eredeti.
Most ez szélsőséges példa volt azért.
A típusidegen alkatrészt én jobban nehezményezem, mint az eredeti, csicsásítottat. De ez egyéni kérdés, nálam sem vonatkozik a Pannóniára pl. Skozofrén? Lehet...
Amúgy érdekességnek, ahogy kutattam kiderült, hogy a vázszámokat nem 000001-ről kezdték, hanem 001001-től.
Ezek szerint ez a darab a képen a 443.
Most találtam német oldalon, szerintem 1000€-ért vihető lenne 9000 km-rel. Érdekes.
- 3 likes
Komment
Komment