Sziasztok!
Fiatalkoromat végig motoroztam, Verhovinával kezdtem, utána jöttek az MZ-k: 125, 250/1, majd ETZ 250 zárta a sort. Sokat szereltem MZ-t, sajátot, haverokét, ahol dolgoztam minden szerszámom megvolt hozzá, még a gyári célszerszámok is. Az MZ-k után próbálkoztam 350-es Jawa-val, de valahogy nem tudtam megkedvelni, így hamar eladtam.
Hosszú kihagyás után lett egy kétsebességes Babettám, amit az automata váltó miatt vettem, tetszett a működése. Egyszer nagyon kiröhögtek rajta - nem vagyok éppen aprónép -, ezért ettől is megváltam.
Megint hosszú kihagyás, de nem hagyott a vérem nyugodni, bepróbálkoztam egy 50-es Suzuki robogóval, de ezzel életveszélyes közlekedni, így átnyergeltem egy 150-es Aprilia Leonardóra, de két hét múlva elkaptak a rendőrök, mert segédmotornak volt álcázva. Ettől is megváltam, nem volt kedvem a rendőrséget támogatni és utolsónak vettem egy rendszámos Aprilia Leonardo 250-est. Ezt pár évig használtam nagy örömömre, de ahová most költöztem, elsüllyedt a homokban a viszonylag kis kerekei miatt, így pár éve megváltam tőle.
Most megint MZ-t szerelek, kollégám fiának TS 125-ösét újítom fel, ezekhez kerestem információt, leírásokat. 20 év kihagyás kissé megkoptatta a tudásomat, de sok minden visszajött a szerelés közben.
A Google hozott ide, sok mindent találtam, de lehet tudok én is segíteni, régen minden MZ motorom szerelési könyvét beszereztem magyarul, remélem nem dobtam ki a költözés közben. Ha megtalálom szkennelve számotokra is elérhetővé tudom tenni.
Jó motorozást mindenkinek, talán egyszer megint lesz motorom. (CHF lakáshitellel nem tűnik túl közelinek.)
Fiatalkoromat végig motoroztam, Verhovinával kezdtem, utána jöttek az MZ-k: 125, 250/1, majd ETZ 250 zárta a sort. Sokat szereltem MZ-t, sajátot, haverokét, ahol dolgoztam minden szerszámom megvolt hozzá, még a gyári célszerszámok is. Az MZ-k után próbálkoztam 350-es Jawa-val, de valahogy nem tudtam megkedvelni, így hamar eladtam.
Hosszú kihagyás után lett egy kétsebességes Babettám, amit az automata váltó miatt vettem, tetszett a működése. Egyszer nagyon kiröhögtek rajta - nem vagyok éppen aprónép -, ezért ettől is megváltam.
Megint hosszú kihagyás, de nem hagyott a vérem nyugodni, bepróbálkoztam egy 50-es Suzuki robogóval, de ezzel életveszélyes közlekedni, így átnyergeltem egy 150-es Aprilia Leonardóra, de két hét múlva elkaptak a rendőrök, mert segédmotornak volt álcázva. Ettől is megváltam, nem volt kedvem a rendőrséget támogatni és utolsónak vettem egy rendszámos Aprilia Leonardo 250-est. Ezt pár évig használtam nagy örömömre, de ahová most költöztem, elsüllyedt a homokban a viszonylag kis kerekei miatt, így pár éve megváltam tőle.
Most megint MZ-t szerelek, kollégám fiának TS 125-ösét újítom fel, ezekhez kerestem információt, leírásokat. 20 év kihagyás kissé megkoptatta a tudásomat, de sok minden visszajött a szerelés közben.
A Google hozott ide, sok mindent találtam, de lehet tudok én is segíteni, régen minden MZ motorom szerelési könyvét beszereztem magyarul, remélem nem dobtam ki a költözés közben. Ha megtalálom szkennelve számotokra is elérhetővé tudom tenni.
Jó motorozást mindenkinek, talán egyszer megint lesz motorom. (CHF lakáshitellel nem tűnik túl közelinek.)
Komment