Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón
Egész jól egybe van az a tlt jól megalkudva úgy 150-ért talán elviselhető is mintha csak az 1. szárvédő peremes lenne meg a kipufogó cserélt.. és ha még a papír is sima ügy
Egész jól egybe van az a tlt jól megalkudva úgy 150-ért talán elviselhető is mintha csak az 1. szárvédő peremes lenne meg a kipufogó cserélt.. és ha még a papír is sima ügy
Szerintem sokat gondolsz 150-t érte én az enyémet tavasszal 200-ért vettem új krómokkal meg új festéssel(bár nem a legprofibb) forgalmival adásvételivel.
Szerintem sokat gondolsz 150-t érte én az enyémet tavasszal 200-ért vettem új krómokkal meg új festéssel (bár nem a legprofibb) forgalmival adásvételivel.
Eléggé egybe van és aránylag eredeti is. Ha a papírja tuti és könnyű munka akkor értem a 150-et
ezt most nem értem ezen a fülledt szombaton Oldalkocsis T5h forgalmi, újrendszám
Megkapod amit a képen látsz, és ennyi. Van két db lemezed betűkkel, meg számokkal, meg kapsz hozzá egy zöld forgalmit. A tulaj, meg a motor nincs meg. Gyakorlatilag kenheted a hajadra.
Meglepően jól nézett ki belülről a blokk. Talán köszönhető annak is, hogy az árvíz előtt néhány nappal még a tulaj fia, meg a haverjai rodeóztak vele a mezőn. Vélhetően volt még olaj az alkatrészeken. A dugó viszont totál megragadt. De erről az esetről bővebben olvashatsz a " Megszorult dugattyú szerelése " témában.
Ja és még tudni kell azt is, hogy én az árvíz levonulása után 1 évvel hoztam el a Pancsit. Addig benne állt a víz a blokkba.
Utoljára szerkesztve a következő által: mir-mur; 2012 jún. 23, 15:44.
Szerintem sokat gondolsz 150-t érte én az enyémet tavasszal 200-ért vettem új krómokkal meg új festéssel(bár nem a legprofibb) forgalmival adásvételivel.
Raknál fel képeket a TLT-ről szeretném látni milyen?
Pedig elég nehezen tudták eladni. Volt-van hibája meg hiányossága, mert csörgött a blokk, és papíron nem TLT blokk van benne hanem 250-es csepel, hátsó telók sem rávalók.
Igen, emlékszek rá. Volt hozzá eg kuli is, amit nagyon hamar eladtak. Sajnos nagyon sok tipus idegen alkatrész van a TLT-n. Ennek ellenére megérte, mert biztos nem lehetne megcsinálni ennyiből!
Én árulom a fogatot... nem olyan bonyolult a dolog...:-) Keletnémet papírjai vannak és nagyon szívesen elviszem OT minősítésre, forgalomba is helyezem a vevőnek, de nem ingyen, mert nem nekem sincs ingyen... Mivel külföldön is árulom, nem szeretném a nevemre OT-zni, ez talán érthető is, mivel az elmúlt két évben az elkészült 11db TLB-ből 11 külföldön kelt el, ezért nem szívesen költök magyar forgalomba helyezésre egy forintot sem, mert csak szánalmas, sőt sértő ajánlatokat kapok egyfolytában. Pénteken pl röhögőgörcsöt kapott egy pali, akinek elmondtam, hogy 1.7 millió forint a komplett fogat irányára. Kérdem én mennyibe kerül ma egy roncs TLB, meg egy ívelt sárvédős duna, plusz egy fellelt állapotú motorkuli? Mennyiből lehet ezeket restaurálni? Tartottam neki egy kis oktatást az árakról, mindjárt nem röhögött és rájött, hogy nem is kérek sokat értük....
Hol olvassátok, hogy német papírral ? Kigúvad a szemen, de nem látom a hirdetésben, csak annyit látok, hogy "Okmányok: külföldi papírokkal".
Meg azt is látom, hogy a "forgalomba helyezés megoldható igény szerint, de nem tartalmazza a vételárat" - ezt jó tudni, hogy a motorért külön fizetni kell !
Komment