Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kétütemű motorok tuningolása!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    634 es blokkal rendelkezők! Ezt most találtam a neten. Talán ki lehet hámozni belőle valamit...
    Click image for larger version

Name:	jawa tunning1.jpg
Views:	1
Size:	201.4 KB
ID:	143420Click image for larger version

Name:	jawa tunning 2.jpg
Views:	2
Size:	53.9 KB
ID:	143421Click image for larger version

Name:	jawa tunning 3.jpg
Views:	2
Size:	50.6 KB
ID:	143422Click image for larger version

Name:	jawa tunning 4.jpg
Views:	2
Size:	79.6 KB
ID:	143423Click image for larger version

Name:	jawa tunning 5.jpg
Views:	1
Size:	50.3 KB
ID:	143424

    Jah és hogy a Cz 477 esek se maradjanak ki:
    Click image for larger version

Name:	177546.jpg
Views:	1
Size:	46.4 KB
ID:	143425
    Van több is: http://www.motoupravy.wz.cz/Dokumentace.htm
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 dec. 26, 21:46.
    Titus, ptm004 és 6 további látogató kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      Jah és hogy a Cz 477 esek se maradjanak ki
      Azt hittem már az agyadra mentem a reed "szelepes" agymenésemmel
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


        Jah és hogy a Cz 477 esek se maradjanak ki:
        De szép szívómembrán!
        There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

        Komment


          Ilyet próbált már valaki a jawa-sok közül ????

          Click image for larger version

Name:	BIG_0012661819.jpg
Views:	1
Size:	64.9 KB
ID:	147505

          Komment


            zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Ilyet próbált már valaki a jawa-sok közül ????

            [ATTACH=CONFIG]30695[/ATTACH]
            ...........Mármint karbit vagy szűrőt?
            zahi kedvelte ezt.

            Komment


              Zahi-nak a sport légszűrőről!A kis Hondámon volt ilyen.Semmi bajom nem volt vele.Csak zajos!Most az ETZ-men szivacs van az is jó de azzal is üvölt de csak 110 fölött jön meg a hangja(akkor meg kit érdekel!)
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 okt. 29, 16:43.
              zahi, dongos78 és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                Szerintem a dupla karbira gondolt. Durva cucc.
                zahi kedvelte ezt.

                Komment


                  ...Mármint karbit vagy szűrőt?
                  634 en így kell, a keleti szomszédaink szerint :
                  Click image for larger version

Name:	2937c58eb296.jpg
Views:	1
Size:	62.7 KB
ID:	147507

                  A karbiközösítő rész a blokkban erősen gonosz vicc volt a cseh tervezőmérnököktől. Gondolkozom a kiváltásán, de nem így.

                  - - - Updated - - -

                  Ezek melyikek lehetnek??
                  A hosszú. Ez kell előre.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 okt. 28, 11:50.
                  zahi, dongos78 és 3 további látogató kedvelte ezt.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Elég furcsa megoldás de,hogy nem jó az biztos.
                    zahi, dongos78 és 3 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      Üdv !

                      Fergusson : " mármint a karbik " !

                      Apacsavo : nem, nem a direkt légszűrőkre gondoltam , azt nagyából már megtapasztaltam , valóban erős a szívászaj , viszont tovább lehet forgatni , alul kisebb a nyomaték , és több kaja is kell hozzá , viszont érezhetően erősebb - a fogyasztás is ... (van előnye és hátránya is ) az a két karbi .. az pedzi a csőröm !
                      Ezek szerint a kipuffal kapcsolatban arra az eredményre jutottál , amit annak idején próbáltam ecsetelni neked , a buzogánydob elkészítése előtt .

                      Wsievers , ez aztán, azt nem semmi !!!! De mi a fene értelme így az egésznek ? még most sem tudom hogy vigyorogjak , vagy hitetlenkedjek a kép láttán ! Ezt valaki komolyan gondolta ??? Bevált recept alapján lehetett ... Mennyire keleti szomszédaink kreálmánya ?

                      A 634 -nél csak a felhegesztés és az ismételt kimunkálás lenne a megoldás ? Látott már valaki ilyet ? Sajnos az általam javított , vagy alakított Jawa -k mindíg ugyan azt a problémát mutatták : igen jól motorozható , nyomatékos nyugodt , stabil szerkezet ami 100 fölött kezd erősen elfogyni , függetlenül attól milyen terhelés van rajtuk (egy - illetve két személy , emelkedő vagy lejtő szinte mindegy volt ... Vagy csak én ba..tam el mindíg valamit ) Bár nagyobb torkú karbi használata segített a dolgon valamelyest , a P20 után szabadon, a két karbi használatán (rendeltetés szerű ! ) gondolkodtunk , csak a megvalósítás lett volna meglehetősen drága , kétséges hogy a befektetett összeg hozta volna az eredményt !!! Így a megvalósítás elmaradt , de hátha van valakinek tapasztalata !
                      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 okt. 29, 16:43.
                      apacsavo kedvelte ezt.

                      Komment


                        Nem értem a két karbinak mi szerepe van,egyet könnyebb beállítani,torokátmérőt is könyebb egynél növelni.membrános és vezértárcsás tuningnál is előnyösebb 1-et állítani egy kéthengeresnél.Az igaz,így érdekesebb.
                        apacsavo és zahi kedvelte ezt.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          Az előnye a két karbinak pont a beállíthatósága a hengereknek megfelelően , ( a kawádon sem egy van! ) a nagyobb keresztmetszet , továbbá hogy a gáz áramlása , az áramlás iránya nincs megszakítva , megváltoztatva , vagyis jobb lesz a henger töltöttségi szintje , hatásfoka (nem biztos hogy a fogyasztás rovására nő a teljesítmény , és a nyomatékosság is jobb mint egy nagyobb torkúnál ...) És ez mind természetesen a beállíthatóság rovására megy (talán vacuum méterekkel jobban sikerülhet ) A vezérlőtárcsás vezérlésnél - mint a trabinál is - az asszimetria megvalósítása a cél amit a vezérlének megfelelően kell behangolni , ettől sokkal jobb és egyszerűbb a membrános (red szelepes) módszer , sokszor a szívó torok pótfelömlőt is magába foglal, de szinte mindíg , -itt is - a több hengeres motorok esetén hengerenként alkalmaznak porlasztókat , hogy tökéletesebbé , jobb hatásfokúvá és nem utolsó sorban nagyobb teljesítményűvé tegyék a motort .
                          És érdekesebb (meg bonyolultabb ) is !
                          mátéapu és Fergusson kedvelte ezt.

                          Komment


                            zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Ezt valaki komolyan gondolta ??? Bevált recept alapján lehetett ... Mennyire keleti szomszédaink kreálmánya ?

                            A 634 -nél csak a felhegesztés és az ismételt kimunkálás lenne a megoldás ?
                            Ezt a megoldást ukrán barátaink találták ki, gondolom jelentős mennyiségű vodka elfogyasztása után.
                            A megoldás szerintem a szívócsőrész kimarása, és betétezése lenne. Mert így még membránt sem lehet rátenni, mert nincs vákum, ha megszűnik a dugattyúk vezérlési funkciója. Átdolgozik a két forgattyúsház egymásba.

                            Ezt most találtam
                            634/360:
                            Click image for larger version

Name:	354_rumpf_949_196.jpg
Views:	1
Size:	35.8 KB
ID:	147513
                            638:
                            Click image for larger version

Name:	0608115238.jpg
Views:	1
Size:	44.5 KB
ID:	147514

                            Nagy csodák történnek a keleti végeken:
                            Click image for larger version

Name:	orig-1y4asrstxpk.jpg
Views:	1
Size:	123.2 KB
ID:	147515
                            Készülő membránház:
                            Click image for larger version

Name:	2_4KLAPKY.JPG
Views:	1
Size:	90.5 KB
ID:	147516
                            Vízhűtés:
                            Click image for larger version

Name:	32.jpg
Views:	1
Size:	198.9 KB
ID:	147517
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 okt. 29, 23:10.
                            Titus, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              Ez a két utolsó tetszene és aki mindezt iparososan meg is csinálja általam kerestetik!?.
                              Lemezjáték és zahi kedvelte ezt.

                              Komment


                                Üdv wsievers!

                                A vízhűtéses az 638-as nak látszik. Ügyes munka,de maradok a gyári változatnál.
                                zahi kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X