Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kétütemű motorok tuningolása!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Halihóóó!

    Hosszú internetkapcsolat-hiba miatt nem nagyon tudtam jelentkezni, az aprón is alig bírtam újitgatni a hirdetéseimet.
    De újra itt vagyok, és remélem nem baj ha egy kicsit bele csiripelek a témába
    Szóval a helyzet az, hogy reményeim szerint már jövő tavasszal meglesz a jogsim az "SM"-re.
    A Szimómat akarom hadra fogni, amit fel kellene egy kicsit piszkálni.
    Ha a 60-at utazóban elviszi, az már jó(Persze Km/h ban)
    Az első, amire gondoltam, az egy jó(nem gagyi) rezonátoros kipufogó lenne.
    Honnan tudnék ilyet szerezni? A teljesítményen mennyit dob?
    Köszi a segítséget.
    "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

    Komment


      Kedves Örs! Hidd el a motorozás kezdete nem a sebességgel kezdődik. Teljen a jövő év jó motorozással és ne az esetleges gipszeléssel. Addig jó tanulást és sok-sok balesetmentes km-t majdan.
      Titus, St.Z.350 és 3 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        A robesz pumpa nem rossz ötlet, de a legtöbb tudomásom szerint 1:50-be kavarja az olajajat ami kicsit vékony a motorjainknak
        És 12 voltos. Maradnék a mechanikusnál. A spirálos meghajtás azért lenne jó, mert így eltehetném az egészet valahova az ülés vagy oldaldobozok alá. És a fordulatszámmérő áttétele is 1:1 kell hogy legyen. A fordulatszámmérőre a Jawán meg úgysincs szükség , mivel nincs is rajta.
        sepy és RedBull477 kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          Valami olyan kell amit viszonylag egyszerűen és szépen bele lehet tenni.
          sepy kedvelte ezt.

          Komment


            Köszönöm szépen a jókívánságokat. A motorozást, és a szerelést több mit 4 éve gyakorlom(Szinte napi szinten).Ezt egyáltalán nem elbízásnak szántam, természetesen én is hibázok, sőt hibáznom is kell. Testvéremmel felmegyünk a nyakas dombra, erdőkben, elhagyott bányákban szoktunk motorozni. Ha legközelebb megyünk, hozok fotókat.
            sepy és heeegany kedvelte ezt.
            "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

            Komment


              Valami olyan kell amit viszonylag egyszerűen és szépen bele lehet tenni.
              Sikerült szereznem egy ETZ 251 Mikuni olajpumpát további ötletelésre, sajnos, a nyillal jelölt fedél hiányzik. Nem tudom van-e itt valakinek? Vagy egy méretezett rajzot tud-e róla mutatni. Egyszerűbb felépítésűnek tűnik, mint a Cz Pal szivattyúja.
              Click image for larger version

Name:	ETZ_251_OLAJPUMPA.jpg
Views:	1
Size:	97.9 KB
ID:	143032
              sepy kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                A Sporthoz kapható Mikuni a hozzá való deklivel együtt /gyári nem kóbura/ nem tudom a mi blokkunkhoz /350 Cz-634/ nincs-e. Természetesen lehet azért,hogy nem tudok róla. Az Etz szivattyúra meg horrorisztikus árat írtak.A már bemutatottnak nincs folytatása?.
                CZsolti kedvelte ezt.

                Komment


                  Egy orosz fórumon leltem, még nem döntöttem a Pal és ez a Mikuni közt. A felfogatás majdnem u.a. csak itt nem kell kialakítani a csatornákat a szivattyú alatt. Én másképp tervezem a felszerelést, úgy, hogy bármilyen fordulatszámmérő kihajtással felszerelt 634-638 ra 5 perc alatt felszerelhető legyen, maradandó átalakítás nélkül. (ezért nem tetszik többek közt az ukrán megoldás, amiről szúrtam be képeket pár oldallal előrébb, bár van felesleges fedelem a játékhoz kb 3-4 db)
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    A Szimómat akarom hadra fogni, amit fel kellene egy kicsit piszkálni.
                    Ha a 60-at utazóban elviszi, az már jó(Persze Km/h ban)
                    Az enyém mindenféle piszkálás nélkül tudott ennyit.

                    Komment


                      Volt régebben téma itt a vizes henger. Ehhez találtam egy kis infót itt. Az elkészítéshez, és a tervezéshez is: Henger öntés
                      RedBull477, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Volt régebben téma itt a vizes henger. Ehhez találtam egy kis infót itt. Az elkészítéshez, és a tervezéshez is: Henger öntés
                        Nagyon érdekes, de azért nem olyan egyszerű ez a dolog...komoly nehézségekbe lehet ütközni, ahogy látszik is...

                        Komment


                          Nem rossz, de lehetett volna egyszerűbben is. Pl azt a vízköpenyt kiesztergálni egy alurúdból, a bordákat pedig leszedni, és az alsót meghagyva azon kialakítani a tömítőfelületet. Kinézetre ugyanez, munkában jóval kevesebb és megbízhatóbb végeredmény.
                          sinter és joker kedvelte ezt.

                          Komment


                            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Volt régebben téma itt a vizes henger. Ehhez találtam egy kis infót itt. Az elkészítéshez, és a tervezéshez is: Henger öntés
                            Szép munka csak egy baja van megfizetettül drága.
                            Kicsit olcsóbb (Jawa 350-nél nem használható mert nem fér el) a kipufogó fölötti I. bordánkiesztergálunk egy megfelelő felfekvő felületet. Erre fog feküdni, O gyűrűvel a vízköpeny. A leesztergált hengerfejen szintén O gyűrű adja a tömítést.
                            wsievers, CZsolti és sepy kedvelte ezt.

                            Komment


                              No kezdenek röpködni megint az édesség körül a darazsak vagy úgy is mondhatnám indul a motoszka a fejekbe. Milyen jó lenne egy kiforrott megoldás akár a melegedésre hajlamos 634-re is. Jobb hűtés csendesebb motor - kisebb kopás.
                              St.Z.350 és Fergusson kedvelte ezt.

                              Komment


                                Milyen jó lenne egy kiforrott megoldás akár a melegedésre hajlamos 634-re is. Jobb hűtés csendesebb motor - kisebb kopás.
                                Legegyszerübb,a régi megoldás.Szerezz alu hengert hengerfejet tördeld ki a belső bordákat,hegeszd körbe alulemezzel és készíts kivezetéseket a víznek,tedd magasra a hütőt,hogy ne kelljen szivattyú.Szerintem az alubordás jawa hengere ráfaragható,bár nem ismerem.
                                St.Z.350 és Fergusson kedvelte ezt.
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X