Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Helló Titus! Érdekelne hol tudtad beszerezni a két kis matricát?, van beszerzési forrás?. A tankon lévő hosszanti is érdekel mert biztosan volt rajta gyárilag. A régi gépemen volt mert az még akkor nem volt festve, az új Kalifornia megtetszett és azt vettem helyette. / kár volt eladni/Mindíg utólag okos az ember legalább is mikor ostobaságot csinál. Én már péntek óta rovom a köröket lassan összeáll a gép / 360 km -t mentem azóta/. Ez a szoktatás ideje mint az óviba. Szép napot üdvözlettel Sepy.
Szia sepy!
A beszerzési forrás egy kicsit kacifántos. A győri veteránbörzén árultak egy felújított sport Czetkát, új matricák voltak rajta. Megkérdeztem az eladót, hogy honnan vannak. Az eladó egy horvát ismerősétől szerezte, amaz pedig Csehországból. Ez a két matricája volt még pluszban, ezeket tudtam csak megvenni 2500 Forintért. Itthon szerintem nem lehet kapni, ezért tervezem hogy a tankmatricákkal együtt legyártottak ezekből is párat hamarosan. A hosszanti matricához nincs mintám, de Pannonhalmán árulnak egy eredeti fényezésű tankot. Azon rajta van mindegyik matrica. Valamikor a héten felhívom az eladót mennyire tartja a tankot.
Gratulálok egyébiránt a vizsgához! A lényeg, hogy újra van egy forgalomképes sport Czetkád!
Sok hibamentes kilométert kívánok hozzá!
Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 máj. 13, 21:39.
Sziasztok Cetkások!
Egy 350-es Cz 472.04 tulajdonosai vagyunk 2012.november 11 óta.
A motoron sok mindent átalakított az előző tulajdonosa,de mi nagyon szeretjük a verdát és számunkra nem probléma hogy nem eredeti 1-2 alkatrész, a megbízhatóság sokkal fontosabb számunkra.
Nem vitrinmotorjaink hanem használós gépeink vannak. (D-Csepel,P12,T5 és egy Jawa 634 donor)
Mi a szereléshez nagyon keveset értünk (inkább csak motorozunk,motoros túrákat és találkozót szervezünk),de Gesszti rendszeresen életet lehel a "vasainkba"
A felmerülő műszaki problémákhoz keresünk jólelkű segítő szakikat márkától függetlenül!
Legyetek üdvözölve a Czetkás fórumon!
Jómagam nem vagyok egy régi Czetkás, de amiben tudok nagyon szívesen segítek nektek. Van itt pár szaki(rajtam kívül mindenki) aki nagyon érti a kéthengeres dolgokat, szóval a legjobb helyre jöttetek. Egyébként tetszik a gépetek, az eredetiség itt nem előkövetelmény. És is pancsi kormánymarkolatokat szorongatok amikor a Cz-vel megyek.
Nekem ismerősek vagytok amúgy a Csepel motorok fórumról, ugye nem tévedek? A Söjtöri veterántalálkozó is elég árulkodó
Mi a szereléshez nagyon keveset értünk (inkább csak motorozunk,motoros túrákat és találkozót szervezünk)
Én is ehhez a részéhez értenék a legszívesebben, de egy biztos, aki ilyen gépet vesz magának, ekőbb-utóbb elsajátít néhány mesterfogást is. EZek a gépek szerették a törődést és az odafigyelést. És egy-egy műszaki hibával általában ki is követelték maguknak.
Én is üdvözöllek Benneteket. Negem lényegében ugyanilyen motorom van némi optikai eltéréssel a tietekhez képest. Ami feltűnt az első keréken a fékkulcsok helyzete. Az enyémen ugyanez 90°-ban elforgatva áll. (Nem is lehet másképpen összeszerelni.) Lehet, hogy ezt már módosították később, de nekem gyanús, hogy rosszul van felszerelve.
Érezzétek jól magatokat itt nálunk. Üdvözlettel: CZsolti
Nincs rosszul Zsolti, csak az övék 472.05, aminek már alu az első villaszára(mint a CZ 250-esé) és abban így áll az első féklap.
Más: Valaki nem tudja hol lehet venni kerek Cz matricát a tankra? Régóta nem kapok sehol, az én utángyártottam meg leázott-.- Legjobb lenne a alu alapú gyári...
Köszönjük a baráti fogadtatást!
Az első teleszkópot az előzőt tulaj 250-es CZ telóra cserélte.
A markolat egyébként nem Pannoniás,de kellemes fogása van.
Valahol a fórum képei között láttam már kerek CZ-s matricát a Cseh oldalon lehet?. Szeretném elmondani tank takarításom történetét. Először többszöri öblítés után használtam a Korant nevezetű rettenetet mely lehet, hogy máshova jó de üza. tankba tapasztalatom szerint nemvaló. Még mocskosabb lett a belseje tőle. Ami jó és használható meg oldás az a citrom savas áztatás. Az én 11 literes tankomba 4 zacskó / zöld udvarban kapható/ lehet 5 -is és 48 óráig hagyni dolgozni. Forróvizes öblítés vagy 5x és nézd meg mi volt benne! Szárítás után 3x kimostam / áztattam/ még fejjel lefele is mert a tapasztalatom szerint a felső része ahol kevesebbet éri az üzemanyg főleg álló motornál ott a leg mocskosabb. Persze ez ajánlás én így csináltam mert felbosszantott az állandó " dugulás"-ok sokasága. Természetesen ezután sem lehet mellőzni a szűrőt a csapon és a karbicsek előtt. Azóta ha belekukkantok a tankba / üzemanyag szint mérés!/ megnyugtató látvány fogad, legalább is jelenleg ez a helyzet.
Kedves Titus ! Remélem eljutok ,legalább is oda készülök a Túri találkozóra és jó lenne ha kapnák oldalsó matricát és jó lenne a tankra is . A régi gépemen volt mivel az még eredeti volt /4-5 éves lehetett/ sajnos ez a mostani még soká lesz olyan. A hibamentesség pedig használva fog beállni miután kiűztük a manót belőle. Most a karburátorom folyik túl , a régi ezt nem tette sosem!, persze a benzin csapom is át enged. Először azt akarom lecserélni és szeretnék úszót cserélni mert a végén lévő tű meg van kopva. Azután meglátom a fejleményt.
Szia sepy! A citromsavas tanktisztításról már én is hallottam hogy az egyik legjobb megoldás, köszönöm a pontos leírást a folyamatról! Nekem Jikov feliratú csap van a gépen, gumit cseréltem benne de már 2X bővítettem fel izzó százas szöggel a lyukakat a gumiban mert rendre össszeszűkültek. Az lenne szerintem a legjobb, ha normális benzinálló gumit tudnék szerezni a megfelelő vastagságban és abból kialakítani egy tömítést a csapba, mert az utángyártott tömítés nem szolgálja a motor biztos üzemanyagellátását. Sok sikert a matricákhoz, ha nem kapnál akkor szívesen adok neked én, ha sikerül minta után pontosan legyártatnom itt valahol. Szerdán járok egy motorosbolt felé akkor veszek a Czetkába új gyertyát, mert a jelenleg beszerelt gyertyával nem megy. Próbaképp kivettem egy másik motorból a gyertyáját és azzal beindult. Úgytűnik én sem úszom meg a cseréket, viszont az úszóm elég jónak tűnik
Egy fényképet kérnénk a gázbowden és a gyertyakábelek eredeti elvezetéséről, mert
A Cetkán a hengerfejek és a tank között nagyon kicsi hely van.
Nem tudom, hogy az előző tulaj jól helyezte-e el ezeket (gyanúsan közel vannak a hengerfejhez)
Helló Titus! Régóta nem beszélgettünk. Érdekelne sikerült-e a matricát csináltatni?két oldal dobozra / olaj tartály-akksi doboz/. A gyertyákkal folyamatosan harcolok. Találtam két Marellit vagy 23-24 évesek avval gyönyörűen megy a mostani csodákkal meg napi szinten baj van.Most a börzén vettem betétet a csapba és ha nem kiabálom el akkor most JÓÓÓÓ!. Úszót is sikerült újat venni, képzeld el még új súbert is kaptam. Evvel vigyázni kell mert az is kínai és nincs forgácsolva és 0,8 mm ovalitás volt benne+-ba.
Komment