Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz márkatárs kereső

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Szervusz sepy, bizony rég volt már. A tank elkelt mire felhívtam az eladót, külön a kis matricákat nem gyártattam le. Egy matricás üzemanyagtankot akarok venni és egyben legyártatni a matricákat. Polgárdiban láttam múltkor egy eredeti állapotút, reménykedem hogy most vasárnap is kint lesz. Mindenképp akarok venni mintának egyet, mert ami a motoron van az hiányos matrica szempontjából. Valamit mindig csinálgatok a gépen közbe-közbe, de apróságokkal nem akarom teleírni a fórumot. Most benzinből kap eleget a porlasztó. A babetta csapjában ugyanolyan a tömítés, kicseréltem egy babetta csapból való eredetire. Közben feltűnt, hogy a gyári csapban a rugó kisebb, bár a kar talpa meg vastagabb. Egybe cseréltem az egész belsejét, úgy biztos nem nyomja szét a gumit. Eddig jó.
    Ha nincs gyári ráfanyalodik az ember az után gyártottra, az úszótű jól illeszkedik a fészkébe elzár jól? Nincsenek jó tapasztalataim, a boltban általában adnak egy kis plusz munkát ezekkel az alkatrészekkel együtt
    wsievers, sepy és OdinHEM kedvelte ezt.

    Komment


      #47
      Most szinte lehetetlen de lezár az úszóm nem kell elzárnom a benzin csapot nem folyik túl, nem úszik benzinbe a karbi alatti rész. A gyertya káosz azért fenn áll. A régi Marellivel gyönyörűen megy csak az a baj mostanában ilyen nincsen. Reménykedek a matricákban én is mert nagyon csupasz a két oldali dekli.
      Titus és wsievers kedvelte ezt.

      Komment


        #48
        Persze lehet jó az után gyártott alkatrész is, te jó darabot kaptál. A gyertyával én is meg vagyok lőve. Utoljára egy NGK B7HS-t tettem bele, de csak helyben járattam azzal a motort. Megnéztem a kezelési utasításában 240-270-es hőértékűt javasol. Ez csak az alsó értéket üti meg, magasabb hőértékűt akarok bele tenni. A Csepelem megunta a Brisket, úgyhogy beletettem abba próbaképp, egyenlőre szereti, nem választom el őket. Ez az NGK gyertya japánban készült, gyártanak a franciák is de elvileg az a gyengébb minőség. Aztán lehet mindegyik kínában készül A japán fajtából akarok magasabb hőértékűt venni.
        Ha lesz matrica mindenképpen szólok majd neked, egy kis szerencsével vasárnap lesz mintám.
        Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 jún. 18, 22:10. Oka: kiegészítés
        sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          Neked van magyar nyelvű leírásod, cseh nyelvű nekem is ki van nyomtatva. A hő érték abban is szerepel nem avval van gond elvileg a gyári leírásban szerepel az olaj szivattyú beállítása és beszabályozása . Nekem ez birizgálja a fantáziámat. Sajnos egy pontos fordításra nem találtam. Az Angol oldalon van egy részletes de slendrián a fordítás!. Az kitér a beszabályozásra is csak számomra nem érthető teljesen. Ott nagyon dícsérik a gyári beállítás után a szivattyút. Jobb is lenne nem kellene méricskélni és fölöslegesen füstölögni. Várom hátha sikerül a matrica . Üdv. Sepy.
          CZsolti kedvelte ezt.

          Komment


            #50
            sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Angol oldalon van egy részletes de slendrián a fordítás!.
            Ha megvan a szöveg németül is, akkor abban tudok segíteni.
            sepy kedvelte ezt.

            Komment


              #51
              Köszi Zsolti a segítséget de angol fordítás van mely nem érthető pont a legfontosabb részeken.

              Komment


                #52
                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                angol fordítás van mely nem érthető pont a legfontosabb részeken.

                A google fordító egész jól fordít angolból magyarra. Próbáld meg. Lehet, hogy fog az őneki furcs dolgokat csinallani , de figyelmesen kell olvasni és akár össze is jöhet.
                sepy kedvelte ezt.

                Komment


                  #53
                  Kedves sepy! Kicsit szégyenkezve írok most neked, mert tegnap a hozzászólásodat olvasva nem ajánlottam fel rögtön a segítségemet a fordítás ügyében. Van angol általános nyelvvizsgám már 5 éve, azóta felejtettem kicsit, mivel nem nagyon használom, de egy angol szótár segítségével talán meg tudnék birkózni egy fordítással. Bíztam benne hogy olvassa a problémádat egy műszaki nyelvű angolban jártas fórumtársunk is aki könnyedén tud segíteni neked. Kérlek küld el nekem a szöveget, vagy mutasd meg hol van és meglátom magyarosítani tudom-e.
                  Vettem a Czetkába Denso gyertyát, egész pontosan Denso W16FS-U. Mentem pár kört az udvarban is vele, kisebb finomításokra van már csak szüksége. Könnyen indul és jól megy a gépsárkány. Üdv: Titus
                  sepy és CZsolti kedvelte ezt.

                  Komment


                    #54
                    Sepy, ma voltam a börzén de nem találtam üzemanyagtankot... Ami azt illeti 477-es alkatrészeket nem is láttam.
                    De jöjjön egy kis jó hír, a Czetka ma kiszabadult az udvar fogságából, és jól viselkedett kint is. A csapszeg szól, de egyenlőre nem nyúlok hozzá. Legközelebb töltésellenőrzés jön.
                    sepy kedvelte ezt.

                    Komment


                      #55
                      Heló Titus! Rég csevegtünk már mi újság a gépeddel?, én változatlanul a Marelli gyertyával megyek. Nekem nem lett jó a Densó sem,pedig az eredeti nagyon jó gyertya volt. Ez már úgy tűnik csak a múlt. Én 05. 03.-án műszakiztattam és már mentem több mint 3000 km-t. Sajnos a csapszeg csörög de megy. Majd a télen a motor következik nagyvizitre.Indikátor órával, lámpával beállítottam a gyújtást szépen jár és könnyen indul. Nincs még fejlemény matrica ügyben? A Te géped ,hogy áll?, műszaki?. Jó gyujtást , olcsó benzint. Üdv. Sepy.
                      CZsolti és Titus kedvelte ezt.

                      Komment


                        #56
                        Szervusz sepy! Köszönöm az érdeklődést, a motor sikeres műszaki vizsgát tett, amit itt közhírré is tettem és komolyabb fennakadások nélkül szolgált egészen a múlt hétig. Most egy kis kényszerpihenőn van a gépezet. Olajosodott a henger felső bordája. Gondoltam húzok kicsit az anyákon és jó is lesz, de a bal első tőcsavaron meg volt szakadva a menet mint utóbb kiderült. Levettem a hengerfejet. Egy menetmetsző még tud segíteni rajta. Ha már úgyis levettem a hengerfejet megnéztem a dugattyú-henger páros mennyire kopott. Eléggé mocorog a dugó úgyhogy lehet fúrás lesz a vége. 80 körüli utazótempóban hajtottam eddig, szerintem ez egész elfogadható egy hengerfej alatt könnyedző motortól. Télen nekem is szét kéne húzni a blokkot szimmeringeket cserélni, mert néha hörpint egy kis hajtóműolajat a henger. Mondjuk csak akkor csinálta, amikor feltöltöttem olajjal az ellenőrzőnyílásig. Egy bizonyos szint után már nem eszi. Indulni szépen indul ez is, szívató, két rúgás gyújtás nélkül majd egy gyújtással elég szokott lenni neki hidegen.
                        Nem lett jó az új Denso gyertya? Azt a típust próbáltad ami bent van a hengerfejemben (W16FS-U)? Bár én még 1000 km-t sem mentem vele mióta műszakis.
                        Matricás tankot még mindig nem tudtam szerezni, de ha nagyon kellene a két kis matrica neked, akkor azokat legyártathatom külön is csak szóljál nyugodtan. Minden jót! Üdv: Titus.
                        sepy és CZsolti kedvelte ezt.

                        Komment


                          #57
                          Helló Titus! Meglátszik az írásainkon,hogy motoros időszak volt és mozogtak a gépek.Mint írtam túl vagyok egy gyűrű törésen szerencsére a henger túl élte, most össze raktam egy másik dugóval és gyűrűkkel de nem tetszik pedig még egy kicsit szeretnék vele motorozni ebben a jó időben. Mivel nem olvastam írásod meg szeretném kérdezni,hogy áll-e még a fel ajánlásod matrica gyártatás ügyében?,ha lehetséges nekem továbbra is hiányzik. Légyszives csináltassál ha lehetséges és küldöm az árát.Üdv.: Sepy.

                          Komment


                            #58
                            Helló sepy!
                            Örülök hogy írsz, már azt hittem megharagudtál rám amiért a nyáron nem csináltattam matricákat a motorjainkra. Ha egy héttel később írsz lehet hogy jó híreket tudok írni, de az az igazság hogy még mindig nincsenek. Néztem börzéken, plusz a netes hirdetéseket is átnéztem hetente, de nem láttam matricás tankot. Most 24-én aztán tettek fel egyet, eredeti, matricás. Még várok az eladó válaszára. Ha megvan a tank csináltatom a matricákat. Ha nincs akkor csak a két kisebb matricát gyártatom le, nem akarlak tovább váratni.
                            A gyűrűtörésednek viszont és sem örülök, bosszantó lehet hogy épp a jó idő végén történik mindez. Hamarosan már nem lesz ilyen.
                            Csináltam már én is hengerfúrás nélküli dugó cserét, de ez a megoldás nem lehet tökéletes. Soha sem kopnak össze úgy mint kellene. Szükségmegoldásnak viszont jó. Szerintem én is így tettem volna.
                            Kívánom hogy minél előbb megoldódjon a motor problémád!
                            A matrica problémáddal majd én foglalkozok, így vagy úgy de legyártatom őket.
                            Üdv: Titus
                            sepy kedvelte ezt.

                            Komment


                              #59
                              Szervusz sepy! Beszéltem az eladóval, lesz mintának való tankom a matricákhoz. Már el is utaltam a vételárat a számlaszámára, ha meghozza a postás viszem a matricáshoz. Ezen rajta van a kockás matrica is nagyjából ami az én tankomról hiányzik.
                              Jelenleg az én Czetkám nincs használatban. Működik ugyan, de sűrűn kellene töltögetni az akkut, mert nincs töltés. A dinamóval van valami. A fesszabályozóm jó, a vezetékek is rendben vannak. A télen ki akarom cserélni a dinamót egy másikra, vagy MZ generátorra. Ez még elválik, melyiket tudok szerezni kedvezőbb áron. A generátornál persze még egyéb átalakítások is szükségessé válnak, de a 12 Voltos rendszer igen csábító.
                              Neked többet sikerült idén motoroznod a Czetkával, de jövőre ha lesz stabil töltésem nem fogok tőled így lemaradni
                              Üdv: Titus
                              Ricsi95D és sepy kedvelte ezt.

                              Komment


                                #60
                                Üdv: Titus! Bocs,hogy bele olvastam a levelezésetekbe de szándékosan kerestem a Cz hozzászólókat magam is Cz és vagyok, most szeretnék egy 42 éves 175 sport cz-ét eredeti állapotra felújítani,eredeti ugyan de új fényezést szánok neki és a matricát is újra cserélném ha erről beszéltetek engem is érdekelne a dolog ha nem gond. Szeretném ha meg osztanátok velem azt is,hogy hol találhatok új alkatrészeket,igaz-e,hogy Szlovákiában még árusítanak hozzá alkatrészeket? Előre is köszönöm üdv. Toto-bá.
                                Titus, Ricsi95D és kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X