Bocs de ez a Nemzetközi szabvány szép dolog de hidd el ez sok gyártót nem érdekel csak a profit, a minőség sok esetben másodlagos dolog. A Debreceni Gördülő cs. sem tartozott a legjobbak közé annak idején bár a szomszédnál sokkal jobb minőségűek voltak de a Cseh csapágyak miket beszereltek sokkal jobbak voltak.Egy dolog az írás és más a gyakorlat mely felül ír mindent.Miért voltak jobb minőségűek az Mz-k vagy a Jawák mert jobb anyagból készültek és nem abból ami éppen raktáron volt.Elnézést nem akartam senkit megbántani a márkák emlegetése miatt de a P20-21 is jobban bírta volna a strapát ha olyan anyagból készült volna mint a Japán melyről koppintották esetleg. Egy élő példa egy 40 év feletti Cz nek melyet használtak is még is általában hibátlan a váltó kerekei. A főtengelye és a henger dugó hibásodik csak meg.

Komment