Laci! A bal oldali dekliben lévő " O " gyűrű és okoz problémát. Miután kicseréltem nekem is néha segítenem kellett vissza húzni a kart. / direkt nem váltókarnak neveztem mert Cz- nél csak 1 kar van.Az a baj avval a tömítő gyűrűvel, hogy sajna igazi olaj állót nem lehet kapni ezek az után gyártottak meg megdagadnak az olajtól és már szorul is a kar. Azért látom Kesziben lesz egy igazi CZ-s csapat!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Cz márkatárs kereső
Collapse
X
-
Érdeklődve olvasom a hozzászólásaitokat, mert a legutóbbi Czetkás motorozásomkor észre vettem, hogy igen csak ügyeskednem kell hogy beférjen a lábfejem a kar alá. Lefelé nyomás után nem állt vissza nekem sem középre. Lakott terület felé közeledve középre állítottam, hogy ne ott kelljen de utána pár másodperccel meg kiugrott a fölső üresbe. Nekem ott a karnál nem volt a blokk szétszedése előtt olajos soha, igaz hogy kb 1000 km-t tudtam csak beletekerni az órájába. De én ahhoz az O gyűrűhöz nem nyúltam. Az automata oldalán nem állítódhatott el valami?
Komment
-
A rugó lesz. Ugyanez most a problémám a 472 vel. A kar csak az automata használatával áll vissza. Erősebb rugó beépítésén gondolkodok.Titus kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Köszi a tippet! A rugó esélyes lehet. Még körülnézek a túloldalon is, mert közben újra elolvastam ezt a témát: http://veteran.forum.hu/jawa-motorok...r-logasa-2872/ Tudat alatt emlékeztem az automatáraCZsolti kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Hogy érted ezt, hogy nem vesz sebességet?
1. Próbálod a karral kapcsolni és nem engedi,
2. vagy hiába húzogatod a kart, az mozog is, de nem kapcsol?
3. Át tudod a kart fordítani berúgókar állásba?
Első esetben akad a kulisszád, vagy valami beékelődésed van. Második esetben a rugók felakadhatnak és nem tudják a kapcsolókörmöket nekinyomni a kulisszának. Harmadik esetben valamit nagyon rosszul raktál össze.
- 2 likes
Komment
-
Na sikerült összerakni a motrot mentem is vele és jó lett minden.Köszönöm mindenkinek a segitséget. A nyár folyamán terveim szereint esztétikailag is rendbe rakom majd a gépet fényezés terén. A tankról viszont el lett távolitva a térdvédő guminak a tartó pereme. Van vmi féle ragasztó ami megfogná a tankon a térdvédőgumit? Vagy jobb lenne vhogy rárakni a tartóperemet? Esetleg másik tank?Előre is köszönöm a válaszokat.
Az akksi csak átmeneti amig nem lesz bele való méretUtoljára szerkesztve a következő által: laci 94; 2015 máj. 16, 18:42.
- 2 likes
Komment
-
laci 94 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA tankról viszont el lett távolitva a térdvédő guminak a tartó pereme.
Gyárilag ragasztott a gumi a tankon.laci 94 kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Én tévedtem. Tényleg peremes a gyári megoldás, nekem volt olyan tankom, ahol ragasztva volt. A későbbieken volt ragasztva, de ott is matrica volt már.laci 94 és RedBull477 kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn tévedtem. Tényleg peremes a gyári megoldás, nekem volt olyan tankom, ahol ragasztva volt. A későbbieken volt ragasztva, de ott is matrica volt már.
- 3 likes
Komment
-
Laci, a 71-es gépemen is peremes. A bal oldali üzemanyagtank még elég könnyen menthetőnek látszik. Vagy vadássz egy jó állapotút gumikkal, mert ilyen gumit én utángyártottban még nem láttam. A gyári sokáig bírja ahogy RedBull is írja.
Tegnap amúgy szert tettem Czetka sztenderre kompletten tengellyel rugóval. Végre le tudom cserélni az MZ sztendert, így megoldódnak a bakancségető kitámasztási problémáim.
- 5 likes
Komment
Komment