Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz márkatárs kereső

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Laci! A bal oldali dekliben lévő " O " gyűrű és okoz problémát. Miután kicseréltem nekem is néha segítenem kellett vissza húzni a kart. / direkt nem váltókarnak neveztem mert Cz- nél csak 1 kar van.Az a baj avval a tömítő gyűrűvel, hogy sajna igazi olaj állót nem lehet kapni ezek az után gyártottak meg megdagadnak az olajtól és már szorul is a kar. Azért látom Kesziben lesz egy igazi CZ-s csapat!
    laci 94, Titus és OdinHEM kedvelte ezt.

    Komment


      Érdeklődve olvasom a hozzászólásaitokat, mert a legutóbbi Czetkás motorozásomkor észre vettem, hogy igen csak ügyeskednem kell hogy beférjen a lábfejem a kar alá. Lefelé nyomás után nem állt vissza nekem sem középre. Lakott terület felé közeledve középre állítottam, hogy ne ott kelljen de utána pár másodperccel meg kiugrott a fölső üresbe. Nekem ott a karnál nem volt a blokk szétszedése előtt olajos soha, igaz hogy kb 1000 km-t tudtam csak beletekerni az órájába. De én ahhoz az O gyűrűhöz nem nyúltam. Az automata oldalán nem állítódhatott el valami?

      Komment


        A rugó lesz. Ugyanez most a problémám a 472 vel. A kar csak az automata használatával áll vissza. Erősebb rugó beépítésén gondolkodok.
        Titus kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          Köszi a tippet! A rugó esélyes lehet. Még körülnézek a túloldalon is, mert közben újra elolvastam ezt a témát: http://veteran.forum.hu/jawa-motorok...r-logasa-2872/ Tudat alatt emlékeztem az automatára
          CZsolti kedvelte ezt.

          Komment


            Jó napot,sziasztok. A motor kész lett de olyan problémám van hogy egyszercsak gondolt egyet a motor és nem vesz sebességet azóta ez mitöl lehet?

            Komment


              Hogy érted ezt, hogy nem vesz sebességet?

              1. Próbálod a karral kapcsolni és nem engedi,
              2. vagy hiába húzogatod a kart, az mozog is, de nem kapcsol?
              3. Át tudod a kart fordítani berúgókar állásba?

              Első esetben akad a kulisszád, vagy valami beékelődésed van. Második esetben a rugók felakadhatnak és nem tudják a kapcsolókörmöket nekinyomni a kulisszának. Harmadik esetben valamit nagyon rosszul raktál össze.
              laci 94 és Fergusson kedvelte ezt.

              Komment


                A második eset. De már dolgozok rajta.
                CZsolti és Fergusson kedvelte ezt.

                Komment


                  Na sikerült összerakni a motrot mentem is vele és jó lett minden.Köszönöm mindenkinek a segitséget. A nyár folyamán terveim szereint esztétikailag is rendbe rakom majd a gépet fényezés terén. A tankról viszont el lett távolitva a térdvédő guminak a tartó pereme. Van vmi féle ragasztó ami megfogná a tankon a térdvédőgumit? Vagy jobb lenne vhogy rárakni a tartóperemet? Esetleg másik tank?Előre is köszönöm a válaszokat.
                  Click image for larger version

Name:	20150516_135435.jpg
Views:	1
Size:	192.8 KB
ID:	144442Click image for larger version

Name:	20150516_135446.jpg
Views:	1
Size:	195.6 KB
ID:	144443Click image for larger version

Name:	20150516_135501.jpg
Views:	1
Size:	198.2 KB
ID:	144444
                  Az akksi csak átmeneti amig nem lesz bele való méret
                  Utoljára szerkesztve a következő által: laci 94; 2015 máj. 16, 18:42.
                  CZsolti és Titus kedvelte ezt.

                  Komment


                    laci 94 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    A tankról viszont el lett távolitva a térdvédő guminak a tartó pereme.

                    Gyárilag ragasztott a gumi a tankon.
                    laci 94 kedvelte ezt.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      Értem csak mert van donor tankom azon peremes volt a megoldás csak elég ramaty állapotu mindkettő. Click image for larger version

Name:	20150516_224653.jpg
Views:	1
Size:	192.7 KB
ID:	144451Click image for larger version

Name:	20150516_224714.jpg
Views:	1
Size:	192.4 KB
ID:	144452
                      Utoljára szerkesztve a következő által: laci 94; 2015 máj. 16, 22:55.

                      Komment


                        Én tévedtem. Tényleg peremes a gyári megoldás, nekem volt olyan tankom, ahol ragasztva volt. A későbbieken volt ragasztva, de ott is matrica volt már.
                        laci 94 és RedBull477 kedvelte ezt.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Én tévedtem. Tényleg peremes a gyári megoldás, nekem volt olyan tankom, ahol ragasztva volt. A későbbieken volt ragasztva, de ott is matrica volt már.
                          Kiegészíteném a 0, 1 széria peremes tankú amire megy a térdvédő gumi. A későbbi export tipusokon a 4, 5, 6 azokon már gömbölyű tank volt és csak festették nem volt se perem se térdvédő gumi. A 487/xy volt az a tipus aminek a tankján csak egy térdvédő gumit ábrázoló matrica volt
                          Titus, wsievers és laci 94 kedvelte ezt.

                          Komment


                            A Tiéd még az a tipus mint az enyém és azon peremes a tank. A szép és tartós gumi rögzítéshez szükséges a lemez.
                            Titus, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              Az a gumi lehet a motor fém alkatrészeit is túléli olyan tartós 😃
                              Titus és laci 94 kedvelte ezt.

                              Komment


                                Laci, a 71-es gépemen is peremes. A bal oldali üzemanyagtank még elég könnyen menthetőnek látszik. Vagy vadássz egy jó állapotút gumikkal, mert ilyen gumit én utángyártottban még nem láttam. A gyári sokáig bírja ahogy RedBull is írja.

                                Tegnap amúgy szert tettem Czetka sztenderre kompletten tengellyel rugóval. Végre le tudom cserélni az MZ sztendert, így megoldódnak a bakancségető kitámasztási problémáim.
                                St.Z.350, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X