Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
van hozzá gumim is Énis gondoltam rá hogy a bal oldalit megpróbálom megmenteni csak a belseje is oda van mert csap és sapka nélkül tárolták isten tudja meddig. De próba szerencse
http://www.rmayer.hu/term%C3%A9k-n%C...-2100000095858
Azt hiszem ez pont olyan mint ami a kis Czetkán van. Igaz után gyártott, és nem is arra hozza, de szerintem Cz gyár termékein belül olyan nagy szórás nem lehet. Ha rosszul tudom akkor javítson ki valaki. 😃
Ez szerintem nem jó a Sport Cz-re. Azon karcsúbb vonalú van most mentem ki nagy durrogás közepette Szent Péter világított kint. / indián pr...i vagyis villámlik!, jön a vihar felénk!
Egy alapos mosás után így néz ki a Cz középállványom:
CZ 488-ról való, a rugó felfogatásában eltér. A rugó csavarját át kell tennem a felső merevítő tetejére, és megtalálni a túlvégének a helyét.
Sepy barátom küldte még tavaly ezt a képet MMS formájában, mivel ide nem tud feltölteni hogy milyen sztendert keressek az MZ helyett.
Ilyesmire akarom megoldani én is egy másik rugóval.
Most örülök hogy egész nap esik, a hétvégén fel is kerülhet a helyére. A kert meg csak ázzon
Amint a gépem közelébe kerülök tudok róla csinálni fotót nekem úgy is van kibontva, minimum egy a két mociról. Kb szerda- csütörtök környékén tervezem bontani a tartalék blokkomat akkor lefotózom ha igényled Titus
Utoljára szerkesztve a következő által: RedBull477; 2015 máj. 23, 21:03.
Azt előre is megköszönném! Addig csak nézegetem a helyét. Most a rugó az alsó motortartó csavar alá tett fülbe akaszkodik. Talán ez így egy jó megoldás, viszont megnézném a Te gépeden hogy is néz ki a sepy-é után.
Mi baja van a blokkodnak, hogy bontani kell hozzá a tartalékot?
Sziasztok Szakik ! Új vagyok itt a fórumon, nemrég vettem egy CZ 175 Sportot, elég ramaty állapotban, de forgalmival. Az előző tulaj igazi mekkmester volt :-( Sajnos nem sok szabadidőm van, így lassan tudok csak haladni vele. Mivel a kerekek is elég rossz állapotúak, arra gondoltam, hogy vajon a saját kerekei helyett be tudom-e rakni a CZ 350/472 alufelnis kerekeit?
Szaktársak! Képzeljétek....festem a 472-est. Vagyis még csak csiszolom. Minden része le van alapozva rendesen, a tank meg csak részlegesen. A krómozott burkolat és a térdkoptató matrica alatt van alapozó, a többi helyen nincs. Se alul, se felül. Csiszolom és pereg le a festék. Sokkot kaptam.
Reed Bull :Evvel csak az a baj,hogy ezekben a gépekben a csapágy a simmering a főtengely és a henger dugó, kuplung ami általában elhasználódik. Ezek a tartaléknak vett gépekben megtalálhatóak ugyan de vagy cserélni vagy fúrni és cserélni kell. Énnekem is van bespájzolva blokk és blokk maradványok mivel tudok gazdálkodni de a főtengelyeim felújításra szorulnak míg a hengereim fúrni, hónolni kell igaz legalább van mit mert vagy Chínai vagy Turkely lesz csak mely mutogatásra lesz jó!.Bocs a megszólítás hibájáért.
Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2015 máj. 24, 21:02.
Oka: bővítés.
RedBull, ha van rá lehetőséged tényleg érdemes a jobb darabokkal összerakni a blokkot. A főtengelyt felújíttattam, és persze a szimmeringeket cseréltem. Egyenlőre ennyivel megúsztam, a blokköntvény viszont kuka. A csapágyakat inkább hagytam a helyükön. A kuplungkosár fogai voltak még kopottak, azt kicseréltem gyári újra. Legalábbis azt írták.
Zotyaapu, együtt érzek veled, mintha az én Czetkámról írtál volna Autószerelő volt az első tulaj, aki persze ezen a motoron élte ki az önmegvalósítási vágyait. Nekem még az ezüstre festett kerekek vannak fent. A kerék nehéz ügy, és drága is. Szerencsére a fékek kiválók a gépemen, és nem kiállítási darabnak van, úgyhogy azokat nem bántom. A kéthengeres Czetka kereke szerintem simán bemegy a gyári helyére. A vázuk szinte ugyanaz, gondolom a futóművön se nagyon változtattak.
Csiszolom és pereg le a festék.
Süpi, örülj neki hamarabb végzel, ha alatta nem rozsdás.
Legendás a Cseh króm a küllőket viszont ramatyul csinálták meg.Még a Sport- nál szebb nekem is mint a 472-es alu ráfon csúfos.A két gépben a cserét még nem próbáltam eddig!
Komment