Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz márkatárs kereső

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    jawa 350 duplakulcsos fékrendszer
    Hátha valakinek szüksége van rá
    sepy kedvelte ezt.

    Komment


      CZ-ből, vagy Jawa-ból melyik típus a legfiatalabb, legjobban sikerült, legjobban karbantartható változat? Nézegetem a nyugati gépeket, de 3-400e Ft-ért nagyon hulladékokat látok. Amiből már lehetne valami motorformát csinálni, az 1M környékén indul, de az még erősen foglalkozós. Megfordult a fejemben, hogy esetleg egy jó 350-es... Fontos, hogy tárcsafékes legyen (vagy legyen tárcsafékes változata gyárilag). Mennyire melegedősek az aluhengeres változatok? Kibírja, ha felzavarom 15 km 10%-os emelkedőn?

      Komment


        Jawa 634 v. CZ-472. Vashengeres gépek és jók. Pásztó-Mátraháza-Eger-Felnémet-Miskolc. Éppen megvan 15 km. Bírják. Tárcsafék Jawahoz is létezik, de nekem a duplakulcsos dobfék elöl bőven elég volt. Pedig ez a gép gyorsul is rendesen.

        Ahol ezeket a gépeket tervezték és gyártották ott sűrűbb a hegyvidék, mint az alföld.
        movisz, sepy és RedBull477 kedvelte ezt.

        Komment


          de 3-400e Ft-ért nagyon hulladékokat látok.
          Azért ezek nem épp hulladékok:

          Eladó használt YAMAHA RD 250

          Eladó használt KAWASAKI KZ 400 CAFÉ RACER

          Szinte Jawa áron vannak. (mármint ha azonos teljes körű felújítás bekerülési költségét nézed)
          sepy és kollarg kedvelte ezt.

          Komment


            Azért ezek nem épp hulladékok
            Aaaaaa, az a KZ400 kéne. De van itthon egy hasonló terv, egyenlőre félbe hagyva. De valami ilyesmi épül belőle - ilyenként is vettem, de a gányolásokat meg kell szüntetni rajta, ami pl. a féktartály és az akksitartó fülek visszahegesztéséből, átfényezésből és a blokk belsejének megvizsgálásából áll.
            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

            Komment


              Azért ezek nem épp hulladékok:
              Persze, nem hulladékok, egyik se jó használós, hosszú túrázós motornak. Semmivel nem vagyok előbbre, ha a korukat, és az alkatrészutánpótlásukat nézem, mint mz-vel, vagy jáwával.

              Komment


                CZ-ből, vagy Jawa-ból melyik típus a legfiatalabb, legjobban sikerült, legjobban karbantartható változat?
                Jawából a Twin Sport, ha szerencséd van, akkor 639 vagy 640. Ezen utóbbiak már tárcsások, de csak Szlovákba találsz ilyet. Viszont a 638/Twin Sporthoz kapható tárcsás elsővilla, bár nem olcsó.
                A Cz ből a Cz 180 typ 487.4.3.5 Roland, az tárcsás, de az csak 1 henger, és szintén Szlovákban lehet csak szerezni.
                350 esből a 472.6 az utolsó, de az vashengeres, de a váza már Jawa, így abba is belemegy a tárcsás villa.
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jún. 25, 20:00.
                OdinHEM, sepy és Che kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  Ha japó gépet akarsz venni akkor nyugodt szívvel ajánlok valami 4 ütemű 2 hengeres 500-ast ,pl gs500 , cb 500
                  fél milla felett kicsivel körül már lehet megbízhatót venni. Viszont óvakodj a 400-asoktól ezek döntően Japán belpiacos modellek a Redbaron hozta be őket ömlesztve konténerben a rendszerváltás után. Alkatrészellátásuk ugyan az importőrnél, megoldott de csak japóból lehet cuccot szerezni hozzájuk általában nem olcsón. Jawáwal 634 és 638-as tapasztalatom van . A 634 jobban megy , a 638-at elérte a gazdaságos keverékképzés szele (fogyasztáscsökkentés) . Végülis nem eszik kevesebbet mint egy 634 , de mégis kevésbé dinamikus. HIába az aluhenger , 10-es kompresszió stb...
                  .
                  OdinHEM, sepy és Che kedvelte ezt.

                  Komment


                    gs 500 benne van a lehetséges típusok közt. Nem ragaszkodok feltétlen a japó gépekhez. Ez olyan "meglátom, és megszeretem" választás lesz. Próbálok észérveket felállítani, és valami feltételrendszert, aminek meg kell, hogy feleljen a masina, aztán lehet, hogy valami egész más sül ki belőle.

                    638-as csak karbiilag van butítva, vagy a blokk kialakításával is? Egy okosabb karbival esetleg érdemes?

                    Komment


                      A blokk belseje majdnem ugyanaz mindket gepnel. Ami kulonbseg, A 638 negy felomlos a fotengelyen negy csapagy van mig a 634 en csak harom. Mas a kupplungja , itt a forumon nehanyan szivtak egy gumigyuru miatt ami a 634 kupplungjaban nincs. De nekem ezzel nincs problemam ugyhogy errol nem tudok mit mondani. Ezenfelul a valto elotet tetngelye a 638 ban tugorgos agyazasu mig a masikban bronzperselyben forog. Roviden ennyi a kulonbseg. Ja es ugyebar a 638 12V generatoros.
                      Mas karbin mar en is agyaltam de eddig nem kerult a kezem koze egy hasznalhato tesztpeldany. Mikunin vagy Koson gondolkoztam de tett meg nem lett belole.
                      OdinHEM, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                        dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Azért ezek nem épp hulladékok:

                        Eladó használt YAMAHA RD 250

                        Eladó használt KAWASAKI KZ 400 CAFÉ RACER

                        Szinte Jawa áron vannak. (mármint ha azonos teljes körű felújítás bekerülési költségét nézed)

                        Szinte tudtam hogy ennek a motornak ez lesz a sorsa:

                        Eladó használt KAWASAKI KZ 400 G

                        Telefonszám alapján már nem az árulja aki három nappal ezelőtt. Az eredeti ára 399000ft volt.

                        Valójában ez nem 400G hanem 400S-es modell.

                        - - - Updated - - -

                        Na idő közben felvettem a kapcsolatot a mostani eladóval. A jelenlegi ár amiért megválna tőle 850000ft................
                        OdinHEM, CZsolti és kollarg kedvelte ezt.

                        Komment


                          Tegnap újra megkapta a műszakit a Czetkám, simán ment minden. Már nyitva az út Tiszakeszibe.

                          Találtam egy jó Cz-t, lejárt a műszakija, de olcsó.
                          Click image for larger version

Name:	20150714959.jpg
Views:	1
Size:	198.4 KB
ID:	145035 El kéne menni megnézni
                          A másik oldalon szinte csak Fiatokat hirdetnek.
                          És ha már Fiat, így néz ki egy kettétört himbatengely 25-30 év téglakupac alatt töltött év után:
                          Click image for larger version

Name:	20150607954.jpg
Views:	1
Size:	196.9 KB
ID:	145036 Megy fel a polcra
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2015 júl. 16, 21:35.
                          St.Z.350 és zahi kedvelte ezt.

                          Komment


                            És az is igaz , hogy ez himbatengely ... (részlet, volt valaha... ) (már bocs )

                            Komment


                              És az is igaz , hogy ez himbatengely ...
                              Igazad van! Volt egy törött BX vezérműtengely is, szerintem az zavart be
                              Fergusson, CZsolti és zahi kedvelte ezt.

                              Komment


                                Sziasztok. Keresnék CZ Cezeta 502-höz javítással kapcsolatos dokumentációt vagy alkatrész katalógust.Hátha valaki tudna segíteni benne közületek.Előre is köszönöm.Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	1
Size:	194.6 KB
ID:	147849

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X