Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ márkatárs

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Indul az ötletelés, nézegetés és méregetés Tavaszig lesz ideje "kialakulni".
    Click image for larger version

Name:	DSC_0137.jpg
Views:	1
Size:	195.8 KB
ID:	138865

    Komment


      dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Megmondom az egy őszintét, volt nekem is ETZ-m, szerettem is, de a formájáért nem voltam oda meg vissza... Na de ezt azért szivesen ülném!
      etz250-cafe-racer-3-1.jpg
      Ez a kis átalakítás szépen megvadította a formáját. TS első villa (ez az enyémen is megvolt ), lapos ülés, széles gumi, sárvédő fazon igazítás...

      Szép! Ahogy nézem a felni és a karburátor is "idegen test" Az ülés nem biztos hogy túl kényelmes. Marha jól néz ki de a vékonysága miatt lehet jobban zsibbasztja a hátsót

      Komment


        Lentus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Indul az ötletelés, nézegetés és méregetés Tavaszig lesz ideje „kialakulni”.
        Korábban készítettem én is egy cafe racert. A formája tetszett de nem volt valami kényelmes. Honda nsr csutkakormány volt rajt, a lábtartókat a hátsó lábtartó helyére fixáltam. Sajnos a rezonanciát ilyen testhelyzetben a kezeim nem tolerálják így most egy köztes megoldást keresek. Ha lesz időm az újabb megoldásokról is rakok fel képet(még amúgy sincs kész).
        Addig beillesztem milyen volt:

        Click image for larger version

Name:	DSC01001.jpg
Views:	3
Size:	191.3 KB
ID:	138866Click image for larger version

Name:	DSC01004.JPG
Views:	3
Size:	193.8 KB
ID:	138867

        Komment


          Szép! Egyenlőre ott tartok hogy a hátsó lábtartókat levágtam a vázról, útban vannak. A váltó, fék lábtartó szektor egy GPZ 900-as ról jön. A kormány amit terveztem nem lesz jó, (RD 125LC) ez egy állítható "magura", sajnos a fejidomba nem fog passzolni, kell rá kettő csutka. Előre egy 16-os felni lesz befűzve a 18-as helyett. Pup hátra üvegszálból.. ezek az elgondolások. A tank egy Kawasaki KZ 250-ről jön. A kényelem nem elsődleges, nem napi szintű használatra lesz.

          Komment


            Egy kérdés az MZ gurukhoz! Hengerbe megszakadt kipufogó menetre van valamilyen gyógymód? Nem csilliókért mert akkor inkább egy új henger..

            TS 250/1 ről van szó

            Komment


              Ha Mz-vel kapcsolatos kérdésed van itt jó helyen keresgélsz: MZ Club Hungary ”¢ Fórum kezdőlap megtekintése

              Komment


                Kicsit szét szedtem a blokk bal oldalát!Szomorú látvány tárul a szemem elé!Menetek kiszakadva átfurva!Be kellene heggeszteni és mivel nem az eredeti fordulatszám mérőt használom majd ide kellene egy sima dekni!Olyan ami a nem fordulat mérősökön van!(Ja!Elektromos ford,mérést alkalmazok majd!)Ha lenne ötletetek hol lehet beszerezni ilyen fedő lapot megköszönném!

                Komment


                  Sziasztok!

                  Apacsavó! Majdnem minden MZ alkatrésszel foglalkozó boltban kapni ilyen fedőlapot, vagy bontóban is szétnézhetsz.

                  Lentus! Én is így jártam az enyémmel, és a furat tágítása után egy menetes persely került bele. Teljesen jól működik a dolog. Először a perselyt ellentétes menettel akartam betenni, de végül csak a belseje lett metszve, a perselyt pedig oldalról fogja két kis csavar. Két éve fut így.

                  Komment


                    Taluga kőszönöm! Elviszem a gépműhelybe, lehet hogy meg tudják csinálni.

                    Komment


                      Még ha csak szerényen és nyugdíjas tempóban,de elérkeztem az össze állítási fázisba!..........mint látható a család nagy örvendezése közepette a nappaliban az asztalon kezdtem a küllőzést!!!!.....szintén nagy és hangos ,,öröm"újjongások közt a fürdőkád enyhe karisztolásával tisztogattam a felnit!..............így ni!!!!.....és mostmár szedhetem újra szét mert kiderült hogy van rajta egy lapos horpadás!Az kellene kivarázsolni belőle!!!!Örömmel vennék néhány jó ötletet!!!Előre is köszi!Fel a fejjel közeleg a tavasz!

                      Komment


                        Szervusz apacsávó!
                        Ez szép lett! Mivel, hogyan varázsoltad ilyen csillogóvá a felnit?
                        A horpadások, tojás alak kiegyengetésére én is szivesen vennék pár ötletet. Próbáltam a küllők feszítésével (ahogy kerékpároknál is), de gyakorlatilag semmi változást nem értem el.

                        Komment


                          Ezeket az alufelniket nagyon nehéz(inkább esélytelen) ismét kör alakra hozni otthoni körülmények között(hamarabb törik, mint hajlik, valamikor régen próbáltam először fakalapáccsal, majd vassal is mert nem szeret alakulni de az már régen volt-kb 40 mm-t hajolt be a felnim egyik oldala, és tovább kellett menni). Ezt görgőzni kell.
                          http://motorszervíz.hu/motor-felni-javitas
                          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 jan. 09, 08:10.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            Üdv wsievers!
                            Köszönöm szépen a hasznos információt!A linket le is mentettem magamnak...
                            Ha a környéken nem találok szerelőt (vagy használható, megfizethető eladó kereket), felviszem Pestre...
                            Már gondolkodtam a különböző otthoni mutatványokon, feszegetéseken, ütögetéseken, de ezek szerint nem érdemes.

                            Komment


                              Átmérőben van egy kb,5-6mm-es lapja!Küllő húzogatást hagynám utoljára!Van egy régi csavar orsós Csepel tgk.emelőm azzal próbálnám kinyomni!Fából kivágom az ívet és megnyomatom!............hogy aztán mi lesz?!A felnit így kaptam csiszolva,a középrészt én csüszköltem meg!........,,kicsit parasztos de én nem szégyenlem!"

                              Komment


                                Az alu felni javítása csücskösebb mint az acélé és megbízhatóan és főleg pontosan csak görgőzés a megoldás. Tudom magamról mert most én is cserélem az első kerekem mert az is kapott valamikor és beszitál a kormány miatta.Elég kellemetlen tud lenni mikor lassú tempónál kanyarodik az ember és közben irányjelzőzik a kormány meg ugrál a kézben.Meg szeretném kérdezni a hűtő bordákat Te tüntetted el?.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X