Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    megpróbálom lecserélni a trafókat, és majd meglátjuk...
    Megvan a nyavalyás hiba...A bal trafóm volt rossz, kis fordulaton tökéletesen üzemelt, nagyobb fordulatnál pedig már ki-kihagyott. Átmértem, összehasonlítottam az adatokat a jóval, és semmi különbség. Viszont ha nincs töltés, a rossz trafóm is tökéletesen működik. Ezt nem hiszem el, hogy ennyit jelent 1-1,2V különbség.
    Hosszú évek óta először vettem elő a gépkönyvet a gyujtásállításról(eddig mindíg emlékezetből csináltam, de a végén már annyira belezavarodtam, hogy inkább ellenőriztem a tudásom)
    Arra jöttem rá, hogy a különböző fordításokban különbözőképp van leírva a gyujtásállítás menete. A szerzők(fordítók) az irányokkal sincsennek tisztában. Tudom sajnálni azt, akinek egy rossz fordítás jutott...A menetirány szerinti bal hengert hívja balnak, jobbnak, elsőnek, másodiknak. A megszakítókat alsónak, felsőnek, elsőnek, hátsónak, mindenféle permutációban...
    Lemezjáték, és 5 további látogató kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      Sziasztok, lett egy Jawa 350 (364)-es motorom. Az a problémám, hogy a jobb oldali hengerem nem megy. Van szikra, de a gyertyát vizsgálva azt vettem észre, hogy száraz. Mintha nem kapna üzemanyagot. A karbit már 2x kitakarítottam. A balos henger pöcre indul.
      Mi lehet?

      Komment


        Főtengely szimering...szerintem.
        Titus és wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          Szia! Próbálj meg egy kis hidegindítót odafújni a szimeringhez úgy, hogy a megszakítók nem kapnak belőle. Figyeld meg változik-e a hangja.
          Titus és sepy kedvelte ezt.

          Komment



            Köszönöm, de nem értem :-S
            Mi koze lehet a rossz főtengely szimeringnek ahhoz hogy nem kap uzemanyagot a jobb henger.
            Bár lehet hogy így este 11fele eselyem sincs :-) s majd reggel beugrik..
            KB. Rajottem.
            Csak indul mosta macera.njobb oldalt van az oldalkocsim...Jó éjt
            Utoljára szerkesztve a következő által: Gábor Molnár; 2016 márc. 26, 23:14.

            Komment


              Mi koze lehet a rossz főtengely szimeringnek ahhoz hogy nem kap uzemanyagot a jobb henger.
              Mert nem tud szívni, és a gyujtás szimmeringje felől fals levegőt szív be, és elszegényíti a keveréket.
              Igen, ez a gáz az oldalas motorokkal.
              Che kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                Sziasztok!
                Megérkezett a szépségem. Szeretnék eldicsekedni vele. Már a nevemen is van, átírattam. 350/634 01
                Click image for larger version

Name:	20160817_183321.jpg
Views:	2
Size:	205.5 KB
ID:	149518Click image for larger version

Name:	20160819_155601.jpg
Views:	1
Size:	206.1 KB
ID:	149519

                A másikkal szerintem szemet gyönyörködtető látvány, de magukban is szépek. Mindkettő gyári festésű, alig van idegen alkatrész rajtuk. Mindkettő a nevemen van A 250/559 már rég óta a tulajdonomban van.
                Click image for larger version

Name:	20160819_155936.jpg
Views:	1
Size:	206.0 KB
ID:	149520Click image for larger version

Name:	20160819_155947.jpg
Views:	1
Size:	206.3 KB
ID:	149521

                Itt szeretném megköszönni wsievers-nek azt a sok-sok segítséget, amelyet a hosszú levelezés és telefonálgatás alatt kaptam!!

                Ui: A 634- hez keresek gyári kipufogót ( meg van az erdeti is de csúnya fekete és vágott), gyári tükröt és fékkart.

                Üdv Tamás
                mátéapu, dongos78 és 11 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  Tényleg szépen néznek ki együtt! Gratula hozzá!
                  OdinHEM és Tamás78 kedvelte ezt.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Sziasztok!
                    472.4-es CZ-m intenzívebb gázadásnál kidobálja a harmadik sebességet(csak azt!). Hamarosan szétszerelésre kerül a blokk,a tényleges hibát természetesen csak így lehet megállapítani,ezen a típuson sajnos nem ismerem a váltószerkezetet.
                    Mégis azt szeretném kérdezni,hogy valaki esetleg tapasztalt-e már hasonlót ennél a típusnál, és ha igen,mi lehet a hiba forrása? Én fordítva berakott fogaskerékre vagy valami kopott kulisszára gondolok.
                    Előre is köszönöm a válaszokat!

                    Komment


                      Én fordítva berakott fogaskerékre vagy valami kopott kulisszára gondolok.
                      Én meg kopott kapcsolókörmökre szavazok.
                      Lemezjáték kedvelte ezt.

                      Komment


                        és ha igen,mi lehet a hiba forrása?
                        Nagyon sokat kell ahhoz kapcsolgatni, hogy elkopjon a programtárcsa. Első tippem a hézagolási hiba, és a hajlott léptetővilla. A kopott kapcsolóköröm nem gyakori a Jawa váltóknál, általában inkább a 4. fokozatnál jelentkezik.
                        Ha szétszeded a blokkot, javaslom a Jawa 640 öntvény léptetővilláját, vagy erősítsd meg a gyárit, és derékszögeld.
                        OdinHEM, kvaga és 2 további látogató kedvelte ezt.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          sziasztok, rég nem jártam a fórumon , sajnos sok volt a munka, de azért sikerült valamit szereznem :
                          https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtf1/t31.0-8/14372297_1338272562869308_5255409689699777294_o.jp
                          OdinHEM, kvaga és 9 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment


                            Szép gép / jó szerzemény!/ Valami ilyesmi az enyém is csak az bordó! Lenne kérője de sajnálom. Ha megmarad jövőre Kesziben nézhetjük egymás gépeit remélem.Lehetne egy Jawa- CZ mini találkozót is csinálni .
                            OdinHEM, Ba701 és 3 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              Sziasztok.
                              Mai jó időt kihasználva és a meghívásnak eleget téve.
                              Ugye mivel most rokkant vagyok csak ilyennel tudok motorozni. A bokám még nem tökéletes ezért nem megy a lábbal sebességváltás.Click image for larger version

Name:	IMG_20160917_142302.jpg
Views:	1
Size:	207.5 KB
ID:	149779Click image for larger version

Name:	IMG_20160917_142234.jpg
Views:	1
Size:	205.7 KB
ID:	149780Click image for larger version

Name:	IMG_20160917_142248.jpg
Views:	1
Size:	203.8 KB
ID:	149781Click image for larger version

Name:	IMG_20160917_142217.jpg
Views:	1
Size:	213.1 KB
ID:	149782
                              A kék gépsárkány sofőrje voltam. Román piacra gyártották kb.300 darabot. Ez az egy van csehországban és szlovákiában összesen.
                              Atti69, demeter és 12 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                Nagyon klassz két gurulós fotel. A lábadnak jobbulást, de így talán könnyebben megy. Kérdés: hogy tudod berúgni? Van rajta dinastarter?
                                kvaga kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X