Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa 250 typ 559 Panelka - 1962- » Stojan bočnͽ - Jawa 16" - Motoren
    nem olcsóbb megvenni??

    Komment


      Szerintem nagyjából ennyiből jönne ki, de vajon mennyi lehet a szállítás Szlovákiából?

      Komment


        Gondolom nem ez az egyetlen darab ami kell egy friss 559-eshez, vagy tevedem?
        akkor olcsóbb a szállítás/db

        Komment


          Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Szia Edward007

          megmértem , igaz csak digi multiméterrel . Ezzel 35,3 Ohmot mértem. Gondolom 35 Ohmos lehet . Ha a tiéd is ilyen érték akkor nem zárlatos , lakkozd le a tekercset aztán ok. Egyébként nem kell hogy tekercs legyen , a teljesítménye viszont lényeges. Jó biztonsággal egy 5W-os ellenállás kéne oda.
          Köszi sz infót. Ma délután kiprobaljuk. Remélem bejön. Ha nem, akkor viszem a forgoreszt kimeretni. De hátha arra nem lesz szükség.

          Komment


            Sziasztok. Próbáltam kimérni a forgórészt digmüszerrel, de minden szegmens csipog minden szegmenssel. Az baj-e? Viszont a vasmaghoz viszonyítva nem csipog, tehát nem zárlatos. Help pls

            Komment


              Zsolti a simmeringet ha jót akarsz magadnak minden képen cseréld ki. A mérete30x52x12-es de ezt gondolom tudod. Ami még Cz betegség és a lánckerék körül engedi az olajat a kuplung rudazat végében található " Ó " gyűrű mely meg öregszik. Én is most cseréltem a simmeringgel együtt mert meguntam az olaj foltot a gép alatt. Grafitos silikon zsírral raktam össze az automatát és mindjárt megtalálható lett az üres álló helyben!. Az pedig ne bántson, hogy a karbi alól a lánckerékhez folyik az esetleges olaj az a lusta karbantartót pótolja de ha be vakolod a víz ha esik az eső vagy netán mosod a gépet nem fog elfolyni!. Amit javaslok és már írtam tedd ki a kondikat egy réz lapra a tank alá a vázra. Nem fognak veszíteni a kapacitásukból a hő miatt és ezáltal tartósabbak lesznek a megszakító párok. És még egy javaslat ha tehetek ilyet még mikor teszed fel a deklit a gyújtás körül a tömítő felületre tegyél motor tömítőt jól fog jönni ha szakadó esőben vagy sterimobos mosáskor nem ázik be.




              A dinamó rotorának ellenörzése:A rotor tekercsének ell. rövidzárlatra? hogy 12-24 v-os áramot kapcsolunk be és egy 5w-os égőt használunk. A vezeték egyik végét a rotor vázára tesszük és a másikkal a kolektoron mozgunk. Azégő csak hiba esetén világít! / ez a gyári séma/ EDWARD-nak tisztelettel: Sepy.
              wsievers, ptm004 és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                Szia Sepy!

                Köszi a jó tanácsot. Mindenképpen cserélem, már csak amiatt a sok reteksár miatt is, amit leszedtem róla és a környékéről. Az O-gyűrűt még nem találtam meg, de a logikai érzékelőim már jelezték hiányát. Mindenképpen jól le akarom tömíteni.

                A karbi teknőjénél nem akarom bevakolni a furatot, csak lefolyócsövet csinálok neki, hogy ne a lánckerékre menjen a sok benzines szutyok, mert az ugye jól zsírtalanít, a száraz por meg csiszol. A 634-es 350-es Jawa láncvédő burkolatát fogom lekoppintani (megvenni drága) és meghajtani acél (vagy alu) lemezből.

                A többi tanácsodat is köszönettel megfogadom. (Egyébként rájöttem, hogy miért lóghat ki a szimmering annyira a fészekből. A JAWA 634-nél ez központosít(hat)ja a lánckerékburkolatot. Szerelve nem láttam még, de logikusnak tűnik. Ha nem, akkor nyugodtan javítsatok ki.)

                Széles utat kívánok. Üdvözlettel: ZSolti
                sepy kedvelte ezt.

                Komment


                  szia zsolti! bocsi hogy zavarlak de nem nagyon boldogulok ezzel a szr internettel. én is csabán lakom. nem tudnál segíteni, abban hogy, elnavigálj itt a forumon. 2013.09.08.-án lesz találkozó csabán.
                  előre is köszi.

                  Komment


                    csűri eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    bocsi hogy zavarlak de nem nagyon boldogulok ezzel a szr internettel. én is csabán lakom. nem tudnál segíteni, abban hogy, elnavigálj itt a forumon.
                    Szia Csűri!

                    Végre egy csabai! Szívesen segítek neked természetesen. Nem tudom, hogy milyen navigációra gondoltál? Szerintem írd le privát üzenetben a problémákat, utána segítek egyenként kipipálni. Neked milyen motorod van? El tudsz jönni a találkozóra? Írj és kérdezz bátran. (Legfeljebb ketten leszünk tanácstalanok )

                    Széles utat. Üdvözlettel: CZsolti

                    Komment


                      CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Egyébként rájöttem, hogy miért lóghat ki a szimmering annyira a fészekből
                      Nem számít...

                      CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Az O-gyűrűt még nem találtam meg
                      Egy nagyon pici o gyűrű van, a kuplungkinyomó rúdon. A bakelitdugó helyett pedig csinálj kicsit nagyobbat, hogy ne essen ki, vagy keress olyat, ami nem annyira kopott.
                      St.Z.350, sepy és CZsolti kedvelte ezt.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        Hali. Dinamó cserénél elég lenne csak az állórészt kicserélnem vagy a forgórészt is ki kell? Gyula-bá adta a tippet, hogy 634 es dinamót tegyek az 559 re- mert az erősebb. van 634 es dinamóm- de a forgórésze zárlatos. Elég lenne az állórész kicserélnem, hogy negatív testelésű legyen a moci?

                        Komment


                          Edi(bocs így rövidebb )

                          Mindkettőt ki kell cserélni, ha a régi forgórészt benne hagyod az nem jó. Nézd meg, jóval vékonyabb (= kisebb keresztmetszetű / mielőtt Gyula Bá megszólna a pongyolaságért) huzallal van tekercselve.
                          A negatív testelés nem ettől függ , a régi dinamót is át lehet fordítani . Amúgy semmi műszaki előnye sincs a negatív testelésnek a pozitívhoz képest, hacsak nem annyi hogy ahhoz többféle elektronikus szabályzót lehet kapni. Azért azt megjegyezném itt is, hogy egy negatív testelésű Jawára az MZ szabályzója nem jó !
                          St.Z.350, sepy és Che kedvelte ezt.

                          Komment


                            Sziasztok!
                            Van egy 634-es jawam melyen ma állítottam gyújtást az jó is lett pöcre indult, de a jobboldali henger csak 1000-1500-as fordulaton kezd csak el dolgozni. Esetleg valaki tudna nekem tippet adni mi lehet a probléma? Előre is köszönöm!
                            Geri

                            Komment


                              Szimmering rendben van. Nem szív falsh-ot?
                              Titus kedvelte ezt.

                              Komment


                                Most megnéztem kicsit mintha engedne a gyújtás felőli. A holnapi napot ki kell, hogy bírja el kell mennem vele Csongrádra remélem hazahoz Köszönöm a segítséged ptm004.
                                sepy kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X