Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
szia! Ricsi95D, köszönöm helyreigazításod valóban volt már róla szó, csak nem mindenki írta meg.
Én afféle kíváncsi ember vagyok, bizonyára hamar megöregszem
Az óra szerinted jól mér? Lehet 130-at mutat, de nem biztos hogy annyit megy. Ettől függetlenül óra szerint 100 az arany közép megoldás. Az enyéim is azt szeretik.
Körübelül 5km/h-t csal felfele, néztük más motorral és cimbim kocsijával. Azt olvastam, gyárilag 120 a vége azt szerintem tudja is, persze nem ennyivel kell járni mert azt nem díjazná Egyszer hajtottam meg keményebben amikor Szegedről elmentem Kecskemétre börzézni, akkor 100 alatt nem járt a mutató inkább 110-120 között. Nálam ezzel a körrel bizonyított, hogy milyen strapabíró. Apropó valaki tudna valami jobb minőségű hajtókart ajánlani a 350-es jawa-hoz? Belebújt már a csörgőkígyó szegénybe.
Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó helyre írok-e, de keresek 634-es és 559es Jawahoz oldalkocsit, előbbihez Velorexet, a csepptankoshoz bármit, ami stílusban passzol. Nincs sok pénzem, úgyhogy inkább felújítandó darabok érdekelnének.
Köszönöm!
Sziasztok! Lassan papírozásra kész lesz az 559-esem. Viszont az adattáblájába nincs beütve a gyártási év utolsó számjegye. A szürke forgalmijában 71-es keltezés van. Ki lehet valahogy deríteni a gyártási évet váz- és motorszámból, vagy teljesen mindegy hogy 1970, vagy 1971 van beütve az adattáblába?
Illetve nincs-e valakinek elfekvőben egy ülés zárja 559-eshez?
Érdeklődni szeretnék hogy valaki nem-e tudna képet mutatni valami jobb hátsó féklámpa kapcsoló megoldására a 472.4-es Czetkához. Mert mondták páran hogy ez a forgókapcsoló a Czetkáknál nem bírja valami jól és inkább más kapcsolót használjak(enyém is szétment és nehezen is kapni másikat) ti milyet használtok illetve mit ajánlanátok?
Szép napot nektek! Üdv! Milán
Az én '81-es évjáratú gépemen ilyen megoldás volt. (Szétszerelés előtti állapot.) Most is működik a kapcsoló, tehát üzembiztos megoldás. Szerintem a 634-es Jawakon ilyen volt, de tévedhetek is.
Köszönöm jajj igen tiéd 472.5ös aszem annak lentebb van a fékpedál is már szerelve, nekem még fent van ugye szal más megoldás kell de valami ilyesmi rugós megoldás csak nem tudom hogyan hogy stabil legyen, de köszi azért!!
Nekem a gyári van, de én a himbarendszer oldalára tenném, a himbát kifúrva a 634 kapcsolójához(egy kis 1mm es lyuk). Egy bilinccsel vagy felrakott alaplemezzel a lábtartó csavarhoz rögzítve, rugó kapcsolattal.
Jelentem, a 634-re megvan az oldalkocsim, de mitagadás kell vele dolgozni egy kicsit. Abben kérném a segítségeteket, hogy akinek van Velorexről képe, legyen szíves elküldeni emailben. A belseje érdekelne, ülés rögzítése, csomagtartó, kárpit, ilyesmi, illetve egy sárvédő is kellene ha valakinek van jó állapotú. Minden képet és segítséget előre is köszönök!
Komment