Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    szia! Ricsi95D, köszönöm helyreigazításod valóban volt már róla szó, csak nem mindenki írta meg.
    Én afféle kíváncsi ember vagyok, bizonyára hamar megöregszem
    Ricsi95D kedvelte ezt.

    Komment


      90-100 al elmegy a világ végére is. Ha gyorsabban hajtod akkor kicsit előbb elkopik
      sepy, Trophyman és Che kedvelte ezt.

      Komment


        Az óra szerinted jól mér? Lehet 130-at mutat, de nem biztos hogy annyit megy. Ettől függetlenül óra szerint 100 az arany közép megoldás. Az enyéim is azt szeretik.
        Trophyman és Ricsi95D kedvelte ezt.

        Komment


          Körübelül 5km/h-t csal felfele, néztük más motorral és cimbim kocsijával. Azt olvastam, gyárilag 120 a vége azt szerintem tudja is, persze nem ennyivel kell járni mert azt nem díjazná Egyszer hajtottam meg keményebben amikor Szegedről elmentem Kecskemétre börzézni, akkor 100 alatt nem járt a mutató inkább 110-120 között. Nálam ezzel a körrel bizonyított, hogy milyen strapabíró. Apropó valaki tudna valami jobb minőségű hajtókart ajánlani a 350-es jawa-hoz? Belebújt már a csörgőkígyó szegénybe.
          ptm004 kedvelte ezt.

          Komment


            Trophyman eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            jobb minőségű hajtókart ajánlani a 350-es jawa-hoz
            Amin az a felirat van hogy JW350, azt inkább ne...
            Trophyman kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              Én Yokot rakattam az enyémbe. A 150 es Ts Mz-ben is az van nekem és szerintem elég jó minőségű.
              Trophyman kedvelte ezt.

              Komment


                Sziasztok!
                Nem tudom, hogy jó helyre írok-e, de keresek 634-es és 559es Jawahoz oldalkocsit, előbbihez Velorexet, a csepptankoshoz bármit, ami stílusban passzol. Nincs sok pénzem, úgyhogy inkább felújítandó darabok érdekelnének.
                Köszönöm!

                Komment


                  Sziasztok! Lassan papírozásra kész lesz az 559-esem. Viszont az adattáblájába nincs beütve a gyártási év utolsó számjegye. A szürke forgalmijában 71-es keltezés van. Ki lehet valahogy deríteni a gyártási évet váz- és motorszámból, vagy teljesen mindegy hogy 1970, vagy 1971 van beütve az adattáblába?

                  Illetve nincs-e valakinek elfekvőben egy ülés zárja 559-eshez?

                  Köszönöm!

                  Komment


                    teljesen mindegy hogy 1970, vagy 1971 van beütve az adattáblába?
                    Papírja van, az a lényeg. Az meg hogy 70-es vagy 71-es, nem számít.
                    sepy és Petya0 kedvelte ezt.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      Sziasztok!

                      Érdeklődni szeretnék hogy valaki nem-e tudna képet mutatni valami jobb hátsó féklámpa kapcsoló megoldására a 472.4-es Czetkához. Mert mondták páran hogy ez a forgókapcsoló a Czetkáknál nem bírja valami jól és inkább más kapcsolót használjak(enyém is szétment és nehezen is kapni másikat) ti milyet használtok illetve mit ajánlanátok?
                      Szép napot nektek! Üdv! Milán

                      Komment


                        Szia Bilo!

                        Click image for larger version

Name:	beolvasás0004.jpg
Views:	2
Size:	55.3 KB
ID:	139484

                        Az én '81-es évjáratú gépemen ilyen megoldás volt. (Szétszerelés előtti állapot.) Most is működik a kapcsoló, tehát üzembiztos megoldás. Szerintem a 634-es Jawakon ilyen volt, de tévedhetek is.

                        Click image for larger version

Name:	DSC00035.JPG
Views:	2
Size:	108.1 KB
ID:	139483

                        Bocs a ramatyért, de jobb képem nincs.

                        Komment


                          Köszönöm jajj igen tiéd 472.5ös aszem annak lentebb van a fékpedál is már szerelve, nekem még fent van ugye szal más megoldás kell de valami ilyesmi rugós megoldás csak nem tudom hogyan hogy stabil legyen, de köszi azért!!
                          CZsolti kedvelte ezt.

                          Komment


                            Nekem a gyári van, de én a himbarendszer oldalára tenném, a himbát kifúrva a 634 kapcsolójához(egy kis 1mm es lyuk). Egy bilinccsel vagy felrakott alaplemezzel a lábtartó csavarhoz rögzítve, rugó kapcsolattal.
                            CZsolti kedvelte ezt.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              Szerintem a 634-es Jawakon ilyen volt
                              Igen, ilyen volt rajta.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                Jelentem, a 634-re megvan az oldalkocsim, de mitagadás kell vele dolgozni egy kicsit. Abben kérném a segítségeteket, hogy akinek van Velorexről képe, legyen szíves elküldeni emailben. A belseje érdekelne, ülés rögzítése, csomagtartó, kárpit, ilyesmi, illetve egy sárvédő is kellene ha valakinek van jó állapotú. Minden képet és segítséget előre is köszönök!
                                sepy és mátéapu kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X