Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
(Egyáltalán miért jobb ez a gyűrű, mint a szimering? Nem lehet valamivel helyettesíteni?)
Ezt csak a korabeli tervezője tudná megmondani. Labirintgyűrűt egyébként oda szoktak tenni, ahol valamiért nem lehet köszörült felületet kialakítani. Simmeringet ugyanis nem lehet más felületen alkalmazni. Pontosan hova kell ez a gyűrű a Jawadon?
Azt én sem értem miért kell egy tömítő gyűrű miért nem lehet nyitott hiszen a simmering a forgattyús házban van. Az én gépemnél is e nélkül van és így tudja kenni a bal oldalon a főtengely csapágyat.
A 4 es számmal jelölt csoda a főtengely kuplung oldalán. Én megnézném, befér-e egy normális szimering.
Elkéstél,a csehek már korábban megnézték. 1964,-ig így oldották meg a forgattyúsház tömítését '64 ben tértek át a 3 csapágyas labirint gyűrűs változatra.
Azt még megtudja mondani valaki, hogy hogyan kell kiszedni a kerékagyból a csapágyakat? Egy oldalon ki tudom tolni az összes dolgot ami bent van, vagy két irányba kell? Melegítés szükséges?
Szia Petya! Melegiteni nem kell. A letöltések menüben keresd meg a Jawa szerelési könyvek bármelyikét. Azokban benne van, hogyan lehet kiütni a csapágyakat. Ha rám hallgatsz, akkor tömitett (zárt) csapágyakra cseréld ki valamennyit. Hidd el, megéri.
Komment