Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Üdv Petya0!

    A webáruház képén a labirint tömítés látható,erre van szükséged a Jawa 559-hez.
    Petya0 kedvelte ezt.

    Komment


      (Egyáltalán miért jobb ez a gyűrű, mint a szimering? Nem lehet valamivel helyettesíteni?)
      Ezt csak a korabeli tervezője tudná megmondani. Labirintgyűrűt egyébként oda szoktak tenni, ahol valamiért nem lehet köszörült felületet kialakítani. Simmeringet ugyanis nem lehet más felületen alkalmazni. Pontosan hova kell ez a gyűrű a Jawadon?
      Petya0 kedvelte ezt.

      Komment


        Click image for larger version

Name:	4ú.jpg
Views:	1
Size:	192.1 KB
ID:	139618
        A 4 es számmal jelölt csoda a főtengely kuplung oldalán. Én megnézném, befér-e egy normális szimering.
        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 márc. 25, 09:41.
        CZsolti és sepy kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          Egyáltalán miért jobb ez a gyűrű, mint a szimering?
          Talán mert a váltóból átszivárgó olaj keni a főtengelycsapágyat...
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            Ezt hova a fenébe/hogyan lehet felhasználni nálunk? Gondolom forgalmit nem adnak hozzá...
            Jawa 350 Univerzális JAWA 350 UNIVERZÁLIS VÁZ /CETKA/ 47231500 -CZE - E-MotorParts Motoralkatrész Webáruház - addel.hu piactér
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              Azt én sem értem miért kell egy tömítő gyűrű miért nem lehet nyitott hiszen a simmering a forgattyús házban van. Az én gépemnél is e nélkül van és így tudja kenni a bal oldalon a főtengely csapágyat.

              Komment


                hiszen a simmering a forgattyús házban van.
                Itt ez a csoda van szimering helyett. Mint a 2 henger közt a 350 nél. Ugyanilyen pocsék konstrukció az is.
                sepy és CZsolti kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  Üdv wsievers!Click image for larger version

Name:	Jawa 250 motormetszet.jpg
Views:	1
Size:	196.7 KB
ID:	139620Click image for larger version

Name:	Jawa  2501963.jpg
Views:	1
Size:	197.1 KB
ID:	139621
                  A 4 es számmal jelölt csoda a főtengely kuplung oldalán. Én megnézném, befér-e egy normális szimering.
                  Elkéstél,a csehek már korábban megnézték. 1964,-ig így oldották meg a forgattyúsház tömítését '64 ben tértek át a 3 csapágyas labirint gyűrűs változatra.
                  sepy, CZsolti és wsievers kedvelte ezt.

                  Komment


                    Click image for larger version

Name:	Jawa  1964.jpg
Views:	1
Size:	193.0 KB
ID:	139622 Ez már a módosított '64-es 250-es. A másik képen látható 350-es sokáig a kedvenc Jawa volt számomra.Sajnáltam,hogy nem került kereskedelmi forgalomba.
                    CZsolti és wsievers kedvelte ezt.

                    Komment


                      Azt még megtudja mondani valaki, hogy hogyan kell kiszedni a kerékagyból a csapágyakat? Egy oldalon ki tudom tolni az összes dolgot ami bent van, vagy két irányba kell? Melegítés szükséges?

                      Köszönöm!

                      Komment


                        Üdv Petya0!


                        Remélem ez segít.Click image for larger version

Name:	Jawa  kerékagy  csapágycsere.jpg
Views:	1
Size:	197.1 KB
ID:	139730
                        wsievers és sepy kedvelte ezt.

                        Komment


                          Szia Petya! Melegiteni nem kell. A letöltések menüben keresd meg a Jawa szerelési könyvek bármelyikét. Azokban benne van, hogyan lehet kiütni a csapágyakat. Ha rám hallgatsz, akkor tömitett (zárt) csapágyakra cseréld ki valamennyit. Hidd el, megéri.

                          (mire megirtam St.350 már be is töltötte a képet.
                          sepy kedvelte ezt.

                          Komment


                            nem voltam jó oroszból - tudja valaki miért nem adja már föl ez az Iván ?
                            sepy és sinter kedvelte ezt.

                            Komment


                              tudja valaki miért nem adja már föl ez az Iván ?
                              Mert még nem küldte el senki a jó moszkvai nagynénikéjébe.
                              sinter kedvelte ezt.

                              Komment


                                Mert ő nem Iván, hanem az elektromodulator aki hasta la vista baby helyett davidanje tavarist mond!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X