Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel motorkerékpárok

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Csepel motorkerékpárok


    #2
    üdv 15éve vettem egy D csepelt első tulajdonostól,es akkor felújíttotam, és azóta is megvan, szép álapotba,és üzemképesen. Mint érdekesség ,megemlítem ,a tulajdonos körzetiszerelő volt. de így is 10q búzát kellett beszolgáltatni eről ígzolást kapott ,és úgy vehetett motort,de a motortól megvált,igazolás megtartotta mint a rendszer rossz emlékét.a szóbanfórgó motor tőlem 20 nappal fiatalabb
    matuka, mátéapu és 5 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. A nem rég vásárolt 125/50-es Csepelemet készülök felújítani, de nem tudom pontosan milyen a felülete, krómozása, pl. küllő, villaszár. Van ötlete valakinek, hol, kitől tudhatnám meg ezeket?

      Komment


        #4
        Azt, hogy milyen a felülete csak Te tudod senki más!Azt viszont mi a festett mi a krómozott és esetlegesen mi van horganyozva?, a fent lévő képekből látni fogod . Csatlakozz a csoporthoz és sok értékes információt kaphatsz kérdezz bátran!
        Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2014 febr. 02, 13:05. Oka: bővítés

        Komment


          #5
          A képeken nem látszik jól, ezért kérdezem, hogy az 1950-es 125-ös eredeti Csepelnek a küllői és a villaszára festett, horgonyzott vagy krómozott?

          Komment


            #6
            Nézd meg ezt:
            CSEPEL 125/50, 123 cm3, 1950
            CZsolti kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #7
              Sziasztok !
              Most vásároltam egy csepel 125, 1960 ban gyártott motort. Szürke forgalmi van hozzá. Motorszám, és alvázszám egyezik. Felrakok pár képet róla. Szeretném ha megírnátok, mi eredeti, és mi nem rajta. Mire kell hogy vigyázzak felújítás során. Az eladó rendes volt. Ő már régóta foglalkozik motorfelújítással. Azt javasolta, hogy ne szereljem szét blokkot, mert ő felújította.

              Előre is köszi . 1 zozoClick image for larger version

Name:	P2150522.jpg
Views:	1
Size:	195.8 KB
ID:	139301Click image for larger version

Name:	P2150511.jpg
Views:	1
Size:	195.2 KB
ID:	139302
              Titus kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Helló!
                1960-ban már nem gyárotttak 125-ös Csepelt, csak Danuviát.
                A motorblokk, az első és hátsó lámpa Danuviáról való, a kipufogó és a hátsó lábtartó sem eredeti.
                Karel, Lemezjáték és kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Köszi !
                  Hol találom az eredeti alkatrész katalógust, vagy hol tudok utánanézni ?

                  Komment


                    #10
                    Hát igen egy Danúvia volt segítségére az akkori mesternek.

                    Motorszám, és alvázszám egyezik
                    Ezt hogy érted? A forgalmival egyezik de a két szám nem egyforma, vagy a forgalmival és egymással is egyeznek? Mert ez utóbbi elméletileg nem lehetséges. Hacsaknem......

                    Komment


                      #11
                      Hát a blokk az tényleg Danuviára hajaz, valószínűleg cserélték. De ha ennek a száma van benne a forgalmiban akkor ne törődj vele.
                      Ricsit még annyiban egészíteném ki, hogy az a féklámpakapcsoló még biztosan nem eredeti, ahogy a tanksapka sem. Plusz még egy kis szépséghiba: a jobb oldali tankgumi tartó vaslemez a bal oldalra való. Biztos felcserélték őket az összerakáskor.
                      Egészében véve szép kis gép, könnyen rendbe lehet hozni, gratulálok hozzá!

                      Komment


                        #12
                        Kipi-kopi, vagy lehet hogy nem 1960 as. Régen nem a gyártási időt, hanem az első nyilvántartásba vételt írták a forgalmiba. Simán lehet egykét év késés, pláne ha valami miatt "visszárú" volt a motor. A színét tekintve külföldön mondjuk nem tetszett valakinek, vagy olyan állapotban volt, hogy nem vették át. Hazajött, itt pedig kiárulták a Keravillban vagy Vasedényben, az extra szín miatt kapós "kishibás" gépet.
                        A kipufogót és a hengert cseréld le, a többi nem olyan szembetűnő. Az ülés is cserés, nem D-Csepel. Ha OT-t nem akarsz, maradhat a hátsó lámpa is.
                        Továbbá mintha Pannónia kormánya lenne...a gázmarkolat legalábbis az, és nekem az egész furán áll kicsit.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 febr. 16, 21:29.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #13
                          Egy vázszámot tudsz írni? Abból biztosra mondható hogy mikor is készült a kiscsepel. 60-ban már Danuvia DV 125-öst gyártottak.

                          Komment


                            #14
                            A motoron lévő alvázszám, és motorszám egyezik a forgalmiba bejegyzett alvázszámmal, és motorszámmal.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: 1zozo; 2014 febr. 18, 16:55.

                            Komment


                              #15
                              alvázszám: BE-28445
                              Motorszám: KX3494
                              Az első tulajdonost 1960 04 06.-án jegyezték be a forgalmiba.
                              Köszi a segítséget, hozzászólást mindenkinek.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X