Motor és vázszám nem baj ha különbözik, nálam is ez a helyzet, be van jegyezve a szürke forgalmiba. Ezzel át lehet iratni. 125T Csepelemben egy Danuvia szív van. Remélem nemsokára elkészül...csak a festőre várok. Folyamatosan fényképezem és végigkattintgatva jó látni ahogy halad. Ilyen volt: és ilyen:...sajnos annyira gány volt már, hogy nem lehetett eredeti állapotában hagyni. Ecsettel volt "fényezve". Most itt tartok: Sajnos voltak olyan dolgok, amiket Pannonia alkatrészekkel helyettesítettem, ilyen a kormány és a gázszektor. Azóta már felkerült rá a fúrt henger és a karburátor. Sok sikert kívánok mindenkinek.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Csepel motorkerékpárok
Collapse
X
-
Csatlakozom a többiekhez, a papíros Csepelem forgalmija 1961-ből való.
A T-Csepelre gyújtáskapcsolós búrát tettek régen? Azért kérdezem, mert az enyém is teljesen úgy néz ki mint a tied Kovacsk84!
Nálam sajnos az azonosítás nem megoldható, mert valószínűleg pót-vázam van, mivel a forgalmiban szereplő szám nem a szokványos formátum/nem a megszokott helyen van. De legalább papírja van neki, ez a lényeg.
Komment
-
Köszi a számokat, ezek tényleg beszédesek.
A vázad még a Csepeli motorkerékpárgyárban készült 52-53-ban.
Blokkcserés volt valamikor 59 után, ekkor ütötték be az akkori rendszámot a blokkba. A pótblokkok motorszám nélkül kerültek ki a gyárból- Amikor felhasználták akkor kapta meg motorszámnak a motor rendszámát. Ilyen K-val kezdődő rendszámokat kaptak a motorok az átrendszámozáskor.
A szürke forgalmiban milyen rendszám szerepel?
Komment
-
Üdv Dott! Én erről annyit tudok csak, hogy ez a lámpa volt a motoron amikor vettem. Viszont teljesen eltért az állapota a motor állapotától. A búra vadi új volt. Új kapcsoló, egy szem rozsda nem volt sehol ellentétben a motor többi részével. Még annyi, hogy a D-Csepelre jellemző lámpaüveg van benne. Ezért gondolom, hogy nem eredeti a lámpatest. De fogalmam sincs róla, hogy eredetileg milyen lehetett. A Csepelem 1954-es forgalomba helyezésű.
Komment
-
Sziasztok! Hoztak hozzám egy 125-ös csepelt lakatolásra. Olyan gondom lenne, hogy nem tudom pontosan, hogy álltak a sárvédő tartófülei. Nézegettem de nagyon nem a kar a vázon lévő fülekhez passzolni. Ha valaki megtudna dobni egy rakás fényképpel amin a felfogatások vannak fotózva több szögből (persze úgy ahol a motoron van) azt nagyon megköszönném. Ha valakinek van csepelje Szegeden elmennék megnézni mi hogyan áll rajta, persze csak ha lehet.
Komment
-
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 febr. 28, 18:23.Eric Heijdens és Titus kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Eric Heijdens, LC 9246 és 9 további látogató kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 11 likes
Komment
-
Akkor lököm a képeket:
Remélem hasznát tudod venni, igyekeztem részletesen megörökíteni.
A végére pedig egy tank érdekességképpen:
Oldalról nem is tűnik olyan rossznak.
De a látszat csal:
Ebben aztán száz macska sem tudna egy egeret megfogni.
Garázsdísznek viszont kiváló, csak le kell konzerválni, mert nem élne már túl sokáig...
wsievers, köszi a képeket! Tényleg nagyon szép! Biztosan sokat dolgozott rajta mire a végére ért. Úgy látom mások tetszését is elnyerte.
- 2 likes
Komment
-
Titus, nagyon szépen köszönöm a képeket! Ezzel már eltudok indulni, új füleket kell csináljak mert a nálam lévőnél vannak méretbeli hiányok. Most már csak neki kell lássak remélem frankó lesz a végeredmény. Még egyszer köszönöm!
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésewsievers, köszi a képeket! Tényleg nagyon szép! Biztosan sokat dolgozott rajta mire a végére ért. Úgy látom mások tetszését is elnyerte .
- 1 like
Komment
Komment