Köszönöm a segítséget, ennek is a sárvédőhöz van köze. A vázhoz szimmetrikusra beállítom a sárvédőt, akkor nem áll jól a kerékhez képest, de ha a kerékhez állítom akkor a vázhoz nem passzol rendesen. Már ráment két teljes napom (egyengetni, füleket csinálni, állítgatni stb.) és majdnem azt mondhatom sehol se tartok. Majd csak lesz valahogy.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Csepel motorkerékpárok
Collapse
X
-
Nagyon szívesen! Állítsd be az egyenesfutást, utána lehet a kerékhez igazítani a sárvédőt.
Arra kell még figyelni, hogy a sárvédő ne legyen túl közel a lánchoz. A bakteleszkópos rugózás sajátossága, hogy hamar megnyújtja a láncot, aztán belever a sárvédőbe is amikor csapkod menet közben.
A fülekhez meg kitartás! Ne feledd, a jó munkához idő kell!
- 3 likes
Komment
-
Oké dott, várom őket!
Addig ajánlok egy kis olvasnivalót: D-Csepel újjászületik
Találkoztam a blog írójával tavaly Agárdon, nagyon rendes srác!
"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 2 likes
Komment
-
Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKöszi!
A párosító alapján a blokk-közép Danuvia, szerintem utólag ütötték bele (vagy átütötték) a motorszámot.
Nem értek a D-Csepel eredetiségi jegyekhez különösebben, én csak megvettem, felújítottam a blokkját, és motoroztam vele...mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ez is azt igazolja, hogy a Blokk Danuviáé?
én csak megvettem, felújítottam a blokkját, és motoroztam vele..."Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
Ez így igaz! A motor nem az enyém, egyik rokon haverjáé a csepel. Annak ellenére, hogy nem az enyém úgy csinálom mintha sajátom lenne, persze azt is szokták mondani úgy is kell, de sajnos mostanában ez nem mindig igaz a szolgáltatásokra. Egyenlőre áttértem a tank és oldaldobozok gittelésére mert van mit. Ez legalább látványos haladás, a sárvédőre ráment két nap, azt nincs is látszatja a kevésbé szakavatott szemnek. Azért halad lassan, de biztosan.
- 2 likes
Komment
-
Sikerült hatalmas előrelépést tenni Dott kollégának köszönhetően, mivel tegnap bátorkodtam meglátogatni. Kértem kölcsön tőle két hátsó sárvédőtartó pálcát, így most egy szerűen csodásan áll az a fránya elem. Ha minden jól megy, most már rajtam nem múlik a motor szépülése. Közben sikerült is vinnem a csepel szürkeségébe egy kis színt.Eric Heijdens, sepy és 6 további látogató kedvelte ezt.
- 8 likes
Komment
-
Hello! Hűű ez nagyon jól áll! Ha jól látom (egy része) alapozva van, s előtte lett homokszórva? Majd mielőtt még visszaadod a gépet, arról tudnál fotót csinálni, hogy hátul a hátsó lámpának plusz a gyári rendszámtartónak melyik lyukak kellenek a sárvédőn? Nekem van rajta jó pár plusz furat, s ha el akarom tüntetni, tudnom kell melyiket kell otthagyni, melyiket meg nem.Trophyman kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szia!
Szép kis motor, nagyon egyben van. A kipufogó Danuviáról származik illetve a henger és henger fej is,habár késői gyártású valószínűleg utolsó szériás darabok egyike, talán ezért van rajta már a fejlesztett nagyobb "csepp alakú" hűtőbordás henger illetve hengerfej (vagy utólag került rá).Látom a tank jobb oldali térdgumija elkallódott. A hátsó lámpája is gyanús, de láttam eredeti motorokon is ebből a stoplámpás kivitelből, mondjuk az enyémet is ilyen hátsólámpával vettem még anno. Tanksapka sem eredeti, ha jól látom akkor alumíniumból van. Eredetileg lemezből sajtolt (hullámos szélű) volt rajta, amit vagy lefestettek, vagy krómoztak. Végül is pár apróság ami ezen a motoron nem eredeti, azaz nem széria tartozék. Úgy gondolom ezek lecserélésével már megoldottak a problémák. A felújításhoz sok szerencsét kívánok .
Komment
-
Kedves Lajos!
A képek alapján a komplett blokk Danuviáé. De lehet a kolléga a kép kedvéért tette bele, mert a sajátja most készül csak. A hátsólámpája az okés, ahogy a vas tanksapkája is. Na jó, ha nem bordó lesz akkor még át kell festeni azt a lámpát.Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2014 márc. 27, 22:59.Trophyman kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment