sikerült is vinnem a csepel szürkeségébe egy kis színt.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Csepel motorkerékpárok
Collapse
X
-
Szerintem jól nézne ki bordóban, de nem... fekete lesz. A lámpa az TL pannóniájé azért bordó, a blokk meg danúviájé csak beleraktam, hogy lássam, hogyan áll benne. Csak gondoltam felpróbálom rá. Remélem belátható időn belül festhetem. Tegnap este 10-kor jöttem fel a műhelyből addig szenvedtem az eredeti sárvédőtartók kiigazításán, de jók lettek. Most már azokkal is szépen áll a sárvédő. Ma készre hegesztem a füleket, utána lehet füllerezni.
Komment
-
Jó estét, sziasztok!
A következő problémával fordulnék hozzátok.
Van egy csepel, amit szeretnék megvenni, nincs nagyon agyon verve sem, rendelkezik zöld forgalmival, aránylag elfogadható ára is van...
De a legnagyobb baj az, hogy a vázát kicserélték, így a vázszám nem stimmel a motorszámmal...
Azt még nem tudom, hogy melyik vázszám szerepel a forgalmiban (szerintem a régi).
Ebben az esetben forgalomba helyezhető avagy sem? Ha igen, hogyan?
Köszönöm!!
Komment
-
Hello!
Nos... a lényegi sorrendet megpróbálom összefoglalni.
A zöld/szürke forgalmi VÁZHOZ kapcsolódik, motort a vázban cserélhetsz (itt is jöhetne néhány jogi paragrafus, ha ide kerülne a sor, akkor utána lehet nézni) DE
olyan nincs, hogy forgalmi nem arra a vázra szól, mert az a forgalmi SOSEM fog arra a vázra jó lenni.
Egyéb krampácsolásokba pedig nem kezdenék a helyedben.
Gondold végig... mint egy kocsi esetében, az alvázszámhoz tartozik a forgalmid, rendszámod, nem cserélheted a kocsid alvázát sem! A motorját pedig cserélheted megfelelő dokumentumokkal KPM-el... stb.
Szerintem simán lehet az is, hogy az eladó egy másik motor forgalmijával próbálja eladni a nem is hozzá tartozó motort!!
- 3 likes
Komment
-
Szia! Érdekes, beszédes neved van... Esetleg leírhatnád a bemutatkozás szekcióban miért pont ez lett.
és kellene valami régi papírmunka, hogy azt lefordíttathassa és hivatalosan útra vihesse Angliában. Még egy adat -- KY 2148
Az angol hozzáállással nem vagyok tisztában, de gondolom adásvételit kapott a gépéhez.
A szám amit megadtál minden valószínűség szerint a szerkezet rendszáma. Feltételezem a váznyakban szerepel beütve (mivel '59 előtti, ezért lehet ott még egy "betű betű - szám szám szám" formátumú régebbi rendszám is, illetve a váz "túlsó végén" maga a vázszám), mert oda volt szokás.
Ennyi alapján, adásvételi hiányában ezzel a számsorral - ahogy talán szerepel a forgalombahelyezéssel kapcsolatos témában is - csak annyit lehet elérni, hogy a KEKKH kapcsolatfelvételi kérvényt küldjön az utolsó bejegyzett tulaj utolsó ismert címére. Pontosabbat, pl. konkrét adatot, adatvédelmi okokból nem adnak ki. Ezen szerintem az sem változtat, hogy külföldre vinné az ismerősöd.
Ha van adásvételi, akkor kérdés az szerepel-e eladóként, akinek a nevén van/volt a nyilvántartásban.
Nem egyedi esetről van szó feltehetőleg, nekem is ugyanennyi adatom van a Csepelem vázamról (kb. 1954). Bár elkeseríteni nem akarlak, de sikertelenül próbálkoztam bármit intézni.
Szerintem a továbbiakban a fórum ezen részén lenne célszerű körülnézned és ha utána még kérdés van kérdezni:
Hivatalos ügyekbalulsülel és dott kedvelte ezt.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 2 likes
Komment
-
Köszönöm szépen a kimerítő választ.
Amikor regisztráltam, vagy 3-szor hibára futott, aztán a babul sül el pattant az agyamba
Nos, az történt, hogy az illető az interneten vett egy roncsot, amit ezermesterként helyreállított, tök jó kis motort varázsolt belőle. A motor már Angliában van... mivel azonban ,úgymond, alkatrészként vásárolta nem volt semmi okmány hozzá, szerintem csak a szállításról van neki papírja ...
Az Angol hivatalokban azt mondták neki, hogy egy forgalmi (akár egy levéltárból származó) hivatalos Angol fordítását adja be jóváhagyásra és megkapja az Angol papírokat, hogy forgalomba helyezhesse...
Az is megtenné, hogy egy ugyan ilyen motor (a rendszámtól függetlenül) régi forgalmija vagy egyébb okmány le lenne fordítva és a többi már elintéződik. Talán merész gondolat volt, hogy a rendszám alapján megoldódik ez a dolog
Ha ebben segíthet valaki, az hatalmas lenne
Komment
-
Nos, az történt, hogy az illető az interneten vett egy roncsot, amit ezermesterként helyreállított, tök jó kis motort varázsolt belőle.
Az Angol hivatalokban azt mondták neki, hogy egy forgalmi (akár egy levéltárból származó) hivatalos Angol fordítását adja be jóváhagyásra és megkapja az Angol papírokat, hogy forgalomba helyezhesse...
Az is megtenné, hogy egy ugyan ilyen motor (a rendszámtól függetlenül) régi forgalmija vagy egyébb okmány le lenne fordítva és a többi már elintéződik.
Talán merész gondolat volt, hogy a rendszám alapján megoldódik ez a dolog
Ha ebben segíthet valaki, az hatalmas lenne
Nekem kétszer volt szerencsém a rendszám alapján, egyik esetben az segített, hogy ugyanúgy hívták az apát és a fiút, így nem küldte vissza helyből "címzett elhalálozott" jeligével a úriember. A másik esetben az elhunyt címzett vejének ismerős volt a név (mármint aki kereste az elhunytat), lévén ismeri apámat, így kapcsolatba lépett velem.
Egy próbát, ami 1400 forint meg némi postaköltség megér a dolog.
De hadd ne gépeljek le mindent újra:
Veterán fórum - Lépésről lépésre - Blogok
http://veteran.forum.hu/kulonleges-e...-helyezese-72/
http://veteran.forum.hu/jarmuvek-elso-ismetelt-forgalomba-helyezese-32/forgalmi-es-rendszam-hianyaban-vasarolt-motor-ujra-papirozasa-3518/
Illetve megelőzve a fórum "káoszosodását" a következőkben ha kérdésed van kérlek a megfelelő témában tedd fel. A későbbiekben mindannyian könnyebben vissza tudjuk keresni, az adminoknak nem kell állandóan hozzászólás-áthelyezéssel bajlódni, válasz meg ugyanúgy érkezik rá, lévén a fórum kijelzi az olvasatlan témákat/új hozzászólásokat.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 3 likes
Komment
-
"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 4 likes
Komment
-
..valaki, valamit róla??? A
Ez az U hajtókaros, két-dugattyú vezérlésű 250-es Csepel a Pannóniák őse!
Alig néhány darab van belőle!!!
- - - Updated - - -
12507124_926523004051087_2646247362752823923_n.jpg
Találtam ezt a képet...valaki, valamit róla??? Annyit el tudtam olvasni, hogy Csepel...
1950-től gyártották összesen 500-db készült ebből a változatból.
teljesitménye :8-9 LE
Gyujtása:lendkerekes,Boss 6 v
Meghajtás: lánc
Váltó: négy fokozat 1,0,2,3,4
Rugózás:elöl teleszkóp,hátul bakteleszkóp
Karburátor:Külön úszóházas Jikov
E miatt és hasonló kérdések miatt gondolom,hogy csinálnunk kell egy motorkerékpár gyűjteményt.amíg emlékezünk néhány járműre,ami egyikünknek természetes az másnak csoda lehet.Elszúrunk egy adatotki lehet javítani.Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 jan. 09, 04:26."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 8 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése250-es Csepel a Pannóniák őse!
Alig néhány darab van belőle!!!
- 2 likes
Komment
-
Érdekes motor ez az ikerdugattyús. A kép a Veterán Autó-Motor 2007/1-es számához készült. Az volt az első amit megvettem szóval jól emlékszem Pont 10 éve volt. Van róla egy terebélyes cikk is ha valakit jobban érdekel. Mindenféle jogok miatt nem teszek be képet.
Szóbeli közlés a cikk alapján azért megengedett talán, de Máté nagyjából mindent leírt ami fontos infó róla. Annyit hozzátennék, hogy a dugattyúk szerintem már nem tarajosak benne, mert az ikerdugattyús működés miatt nem tud olyan könnyen kiszökni a friss keverék a kipufogóba.sinter, és 5 további látogató kedvelte ezt.
- 7 likes
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése...nem véletlen
Limitált szériát gyártottak Bástya elvtárs tiszteletére?
- 1 like
Komment
Komment