Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Hát ja, nem győzné teletankolni senki sem. Igazából a dobozok alja kompletten hiányzik, úgyhogy azokból sem tervezek nagyon mást mint valamiféle díszt A többi azért menthető. De 2600 Forintot simán megért a MÉH telepen Grátisznak rátettem még két nagykerekű Babetta kormányszektort is a méréskor hogy azok se vesszenek kárba. Volt ott még egy Riga blokk is, na az már megdobta volna a költségeket, úgyhogy az maradt.
Én egy szovjet oszcilloszkópot, és egy vadonatúj valamilyen krómozott lökhárítót vonóhorgos autóhoz 400 forintért hoztam el a MÉH telepről...Majd megszakértem veletek, nem értek hozzájuk...
Régen nem a gyártási időt, hanem az első nyilvántartásba vételt írták a forgalmiba.
Szerintem is így lehet. Én 1986-ban vettem a D-Csepelemet és a szürke forgalmiba első tulajdonosként 1959. 05.11. van bejegyezve, pedig akkor már talán nem gyártották, (KY 18-27 volt a rendszáma).
A motorszáma és az alvázszáma is 6/5-0116, a forgalmija szerint, a motort most nem tudom megnézni...
Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2014 márc. 05, 21:41.
Persze, úgy emlékszem nekem sincsen pont középen a kerékagy. Ha beteszed a fékfedelet már központosabbnak tűnik.
Ha jól gondolom a rövidebb küllők miatt van beljebb a fékdob, mint az agy túlfele.
Komment