Közlemény

Collapse
No announcement yet.

JAWA-CZ rajongóknak!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    wsievers írta rögzítést,de ha megnézed a generátor és a lánckeréktér elválasztó fala is más vezetésű

    Komment


      #17
      Valóban jól látható az eltérés,de felületesen néztem és nem tűnt fel.

      Komment


        #18
        ha megnézed a generátor és a lánckeréktér elválasztó fala is más vezetésű
        Emiatt kell 1 vagy 2 fület levágni a generátorról az átalakításkor.
        A második képen egy érintkező nélküli (fotocellás) gyújtás látható.
        Egy ilyen gyujtás nekem is jó lenne.
        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 jan. 14, 23:42.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #19
          vagy egy bevált rendszert utánépíteni

          Komment


            #20
            Click image for larger version

Name:	Jawa oldalkocsis és utánfutós.jpg
Views:	1
Size:	141.3 KB
ID:	141284

            Egy kis relax péntek délelőttre.
            sepy, dongos78 és Keriadam kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Erre aztán minden ráakaszthatót ráakasztottak. Már csak az a szép kivitelezésű Jawa lábvédő hiányzik
              CZsolti kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Sepy figyelmébe ajánlom, gyári Oilmasteres 2 hengeres Cz:
                Click image for larger version

Name:	0362466001343594213.jpg
Views:	1
Size:	86.2 KB
ID:	143035
                A kép a veteranforum.cz oldalról származik...Úgy néz ki, van névrokona a fórumunknak
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 nov. 15, 01:31.
                Titus, RedBull477 és 3 további látogató kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #23
                  wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Sepy figyelmébe ajánlom, gyári Oilmasteres 2 hengeres Cz:
                  [ATTACH=CONFIG]25129[/ATTACH]
                  A kép a veteranforum.cz oldalról származik...Úgy néz ki, van névrokona a fórumunknak
                  Nem csak az Ő figyelmébe sikerült....
                  Titus, RedBull477 és sepy kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Az sohasem baj, igazam van?
                    Ahogy látom a fedél, és a karbi 634 ről van, a levegőszűrőház és a bal olajtartály 477-ről. Nem lenne nagy átalakítás, csak lehetne azt az oldalfedelet, szivattyút, karbit kapni...
                    sepy és CZsolti kedvelte ezt.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #25
                      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Az sohasem baj, igazam van?
                      Ahogy látom a fedél, és a karbi 634 ről van, a levegőszűrőház és a bal olajtartály 477-ről. Nem lenne nagy átalakítás, csak lehetne azt az oldalfedelet, szivattyút, karbit kapni...
                      Nos, ezek is csak összehozták valahogy...nem?
                      Állítólag, ha valakinek van ismerőse a szlovák testvéreknél, akkor -nem túl drágán- lehet kapni ilyen dolgokat a gépeinkhez!
                      Meg kellene keresni a forrást?!
                      kvaga, sepy és CZsolti kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Erre ha lehetne nyomnák 2 tetsziket is.Művesen sikerült és ötletes szinte gyári megoldás!Kérjük a Kinti kollégák ez irányú segítségét mert jó lenne ezt az átalakítást megtenni a 350-esen is.
                        CZsolti és RedBull477 kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          Kérjük a Kinti kollégák ez irányú segítségét mert jó lenne ezt az átalakítást megtenni a 350-esen is.
                          Biztos, hogy van valakinek "odakint" ismerőse közöttünk...Na, azzal kellene felvenni a kapcsolatot és a többi már gördül, akarom mondani, megy magától

                          Komment


                            #28
                            Esetleg BA701 tud segíteni. Ő nagyon képben van a cseh lehetőségekkel. Ráadásul neki közelebb van Sopronhoz Brno, mint Szeged.
                            Fergusson kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              Esetleg BA701 tud segíteni
                              Ahogy elnézegettem az albumát /Bocsika, hogy csak úgy.../ láttam olyan Jawat, aminek az oldaldekli úgy van kialakítva,mint a Wsievers fotóján is...csak hiányoznak a "vezetékek"....
                              Biztos, hogy tudna -érdemben- valami segítséget nyújtani...
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2014 nov. 14, 18:19. Oka: kihagytam a mondandómből...

                              Komment


                                #30
                                Frantisek Batki ( Bátki Ferenc ) Sahy ( Parassapuszta után az első helyiség ) . Korrekt , magyarul beszélő motoros - alkatrész kereskedő és egy itthoni motoros klub tagja . Minden "csehszlovák" motor alkatrészt beszerez , ha kapható. Üdvözlettel.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X