Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
szia! nem igazán dokumentáltam az építést,ezért nincsenek közeli képek.az első 2 hónapban még folyamatosan módosítgattam a használat közben felmerülő hibákat,mint pl: a fékhatás növelése érdekében és az áttételezés miatt, gyári mz kerekek beépítése.a rezóvá alakított mz kipufogó jól mutatott és jól is ment vele,de hangos volt és nem akartam a szervek figyelmét felkelteni,ezért a gyári elven működő tompítót gyártottam rá. oldalakat tudnék teleírni még a tapasztalataimmal... ha konkrét kérdésed van tedd fel,szívesen segítek :-) üdv joe
köszönöm szépen,bár mint írtam fényezésre vár és ezért az esztétikummal nem vagyok elégedett. a festék már megvan hozzá,csak szabadidő kérdése és szép is lesz. viszont műszakilag teljesen kiforrott,teljesen problémamentes a gép.
üdv joe
Helló! Új vagyok itt és gondolkodom egy hotrod schwalbe építésében.
Nagyon tetszik az ilyen mértékű ültetés (lsd. 31-es komment), érdeklődnék, hogy hogyan van megoldva, mert gondolom nem csak a teló van rövidítve? Esetleg ha van képed róla burkolat nélkül akkor szívesen megnézném.
Vagy estlég más valaki aki vágja, hogy ez hogyan van megoldva akkor magyarázza már el.
Előre is köszönöm!
Egyébként le a kalappal a többi építés előtt is....
Azért valljuk be,ezek az átalakítások kicsit (vagy nem kicsit) a száguldozásról is szólnak!
Egy fontos dolgot ne feledjünk!! Minden motor tervezésénél,igen okos mérnök emberek hada tervezett meg minden apró részletet,nagy gondossággal! Úgy a motor nagyságát,mint a váz anyagát,erősségét,nem beszélve a fék dobok-pofák nagyságáról,szélességéről! Ha és amennyiben egy szerelő,vagy lakatos szakember ilyen nagyságrendekkel megváltoztatja ezt az egységet (még ha nem sufniban is teszi,hanem fűtött műhelyben),az mindenképpen kockázatos vállalkozás,annak is aki készíti és annak is aki "lovagolja"!
Egy szó,mint száz,a gondolkodó,alkotó munkát mindenképpen értékelni kell,de közúton nem javasolt a használata,az előzőekben (általam is) említett okokból!
Baráti üdv! Zsolt
Abszolút egyetértek a gondolataiddal.
Ami mégis megfogalmazódott bennem, azt most megosztanám.
Való igaz, hogy mérnökök tervezésének eredménye van sokunk birtokában. reálisan látva, viszont elismerhetjük, hogy egy 40 éves technikáról beszélünk, ami az akkori tudást jellemzi. Ma ellenálóbb, az igénybevételt jobban tűrő anyagokból épülnek a szerkezeti elemek, a technológia is jókora változáson ment keresztül, így-feltéve ha szakszerű körülmények között- egy mai átalakítás nem hátrányára, hanem előnyére válhat egy kis gépnek. Gondolok most itt az amerikai autógyártás "egykori" időszakára. Az autók nyomatékosak voltak és szépek, viszont az úttartásuk katasztrofális volt.
Egy mai felújító is, amellett, hogy tiszteletben tartja a klasszikus formát és alapelveket, hozzányúl egy talán zúzásra ítélt járműhöz, és élvezhetőbbé teszi.
A magam körülményeihez és lehetőségeimhez képest igyekszem ugyanezt megvaló
sítani.
A szükséges finomításokat Januárra ígértem, ez csúszott egy picit, konkrétan ma, azaz Február 08-án utazik „Schámli” úr Ludasra, ahol szakértő kezek finomhangolják a karburátort, optimalizálják a keverékképzést, az üzemanyag áramlást, valamint a gázok szabadba jutását, + a hajtókar cseréje is ez alkalommal fog megtörténni.
Technikai okok miatt a Ludasi project függőben maradt, aminek az oka: Nem fért be a motor a kombim csomagtartójába.
A szétszedésre nem volt időm, mivel aznap este utaztam el 2 hétre, de...!
Óriási közhely: "Minden rosszban van valami jó"
- Rendben, ez esetben mi a jó?
Az hogy csúszik a munkadíj kifizetése?
Az hogy a szezonig egyre kevesebb idő maradt?
Nem.
Az a "valami", hogy az események összjátéka eredményeként hozzájutottam egy telefonszámhoz...amit felhívtam.
A szám tulajdonosa egy fiatalember, aki édesapjával a szomszéd(!) településen él és tevékenykedik.
És hogy ez miért jó?
Mert Schámli 2013,03,02 én egy mérföldkőhöz érkezett. Olyan szintű mérföldkőhöz, ami a szkeptikusokat is meggyőzi arról, nem egy idétlen gyerek sufnituning oldala ez.
Április közepén, mikor a tervekhez nagyjából közelítő motort fogok a lábaim közé szorítani, újból jelentkezem.
Mert Schámli 2013,03,02 én egy mérföldkőhöz érkezett. Olyan szintű mérföldkőhöz, ami a szkeptikusokat is meggyőzi arról, nem egy idétlen gyerek sufnituning oldala ez.
Miért? Rendszáma és forgalmija lessz?
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment