joe1972 eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Schwalbe átalakulás, avagy 67UR1 SCHW4L83
Collapse
X
-
szia! nem igazán dokumentáltam az építést,ezért nincsenek közeli képek.az első 2 hónapban még folyamatosan módosítgattam a használat közben felmerülő hibákat,mint pl: a fékhatás növelése érdekében és az áttételezés miatt, gyári mz kerekek beépítése.a rezóvá alakított mz kipufogó jól mutatott és jól is ment vele,de hangos volt és nem akartam a szervek figyelmét felkelteni,ezért a gyári elven működő tompítót gyártottam rá. oldalakat tudnék teleírni még a tapasztalataimmal... ha konkrét kérdésed van tedd fel,szívesen segítek :-) üdv joe
- 4 likes
Komment
-
Helló! Új vagyok itt és gondolkodom egy hotrod schwalbe építésében.
Nagyon tetszik az ilyen mértékű ültetés (lsd. 31-es komment), érdeklődnék, hogy hogyan van megoldva, mert gondolom nem csak a teló van rövidítve? Esetleg ha van képed róla burkolat nélkül akkor szívesen megnézném.
Vagy estlég más valaki aki vágja, hogy ez hogyan van megoldva akkor magyarázza már el.
Előre is köszönöm!
Egyébként le a kalappal a többi építés előtt is....
Üdv: Töci
Komment
-
Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Azért valljuk be,ezek az átalakítások kicsit (vagy nem kicsit) a száguldozásról is szólnak!
Egy fontos dolgot ne feledjünk!! Minden motor tervezésénél,igen okos mérnök emberek hada tervezett meg minden apró részletet,nagy gondossággal! Úgy a motor nagyságát,mint a váz anyagát,erősségét,nem beszélve a fék dobok-pofák nagyságáról,szélességéről! Ha és amennyiben egy szerelő,vagy lakatos szakember ilyen nagyságrendekkel megváltoztatja ezt az egységet (még ha nem sufniban is teszi,hanem fűtött műhelyben),az mindenképpen kockázatos vállalkozás,annak is aki készíti és annak is aki "lovagolja"!
Egy szó,mint száz,a gondolkodó,alkotó munkát mindenképpen értékelni kell,de közúton nem javasolt a használata,az előzőekben (általam is) említett okokból!
Baráti üdv! Zsolt
Abszolút egyetértek a gondolataiddal.
Ami mégis megfogalmazódott bennem, azt most megosztanám.
Való igaz, hogy mérnökök tervezésének eredménye van sokunk birtokában. reálisan látva, viszont elismerhetjük, hogy egy 40 éves technikáról beszélünk, ami az akkori tudást jellemzi. Ma ellenálóbb, az igénybevételt jobban tűrő anyagokból épülnek a szerkezeti elemek, a technológia is jókora változáson ment keresztül, így-feltéve ha szakszerű körülmények között- egy mai átalakítás nem hátrányára, hanem előnyére válhat egy kis gépnek. Gondolok most itt az amerikai autógyártás "egykori" időszakára. Az autók nyomatékosak voltak és szépek, viszont az úttartásuk katasztrofális volt.
Egy mai felújító is, amellett, hogy tiszteletben tartja a klasszikus formát és alapelveket, hozzányúl egy talán zúzásra ítélt járműhöz, és élvezhetőbbé teszi.
A magam körülményeihez és lehetőségeimhez képest igyekszem ugyanezt megvaló
sítani.
A reakciódat pedig tisztelettel köszönöm.
67UR1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA szükséges finomításokat Januárra ígértem, ez csúszott egy picit, konkrétan ma, azaz Február 08-án utazik „Schámli” úr Ludasra, ahol szakértő kezek finomhangolják a karburátort, optimalizálják a keverékképzést, az üzemanyag áramlást, valamint a gázok szabadba jutását, + a hajtókar cseréje is ez alkalommal fog megtörténni.
A szétszedésre nem volt időm, mivel aznap este utaztam el 2 hétre, de...!
Óriási közhely: "Minden rosszban van valami jó"
- Rendben, ez esetben mi a jó?
Az hogy csúszik a munkadíj kifizetése?
Az hogy a szezonig egyre kevesebb idő maradt?
Nem.
Az a "valami", hogy az események összjátéka eredményeként hozzájutottam egy telefonszámhoz...amit felhívtam.
A szám tulajdonosa egy fiatalember, aki édesapjával a szomszéd(!) településen él és tevékenykedik.
És hogy ez miért jó?
Mert Schámli 2013,03,02 én egy mérföldkőhöz érkezett. Olyan szintű mérföldkőhöz, ami a szkeptikusokat is meggyőzi arról, nem egy idétlen gyerek sufnituning oldala ez.
Április közepén, mikor a tervekhez nagyjából közelítő motort fogok a lábaim közé szorítani, újból jelentkezem.
...azt gondolom érdemes lesz várni.
- 1 like
Komment
-
67UR1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMert Schámli 2013,03,02 én egy mérföldkőhöz érkezett. Olyan szintű mérföldkőhöz, ami a szkeptikusokat is meggyőzi arról, nem egy idétlen gyerek sufnituning oldala ez."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 4 likes
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgy kérdés...kijön belőle a blokk a segédváz levágása nélkül? Lehet, hogy a képek miatt, de nekem nagyon egyben van az a rész...
- 1 like
Komment
-
67UR1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem jött ki ... le lett vágva, de át lett alakítva passzentos stiftesre, így már levehető a segédváz.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Komment
-
Nos, az idei nyárra tervezett változtatások ( és kényszerűségből még több is ) lassan a finisbe érnek.
Az izgalmak fokozása végett két fotót meg is osztok, amivel szerintem jól belecsapunk az állóvízbe
...és ne felejtsük el az örök (picit újragondolt) mondást: "Ne ítélj csupán a külső lemezborításról..."
Utoljára szerkesztve a következő által: 67UR1; 2013 ápr. 26, 23:04.
- 1 like
Komment
Komment