Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Schwalbe átalakulás, avagy 67UR1 SCHW4L83

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    .........................................



    Click image for larger version

Name:	DSC_0205.jpg
Views:	1
Size:	198.9 KB
ID:	137492

    Komment


      #77
      Click image for larger version

Name:	DSC_0210.jpg
Views:	1
Size:	199.0 KB
ID:	137493 A tervezovel...Click image for larger version

Name:	DSC_0222.jpg
Views:	1
Size:	203.0 KB
ID:	137494

      Komment


        #78
        ügyes vagy! szép munka!!!

        Komment


          #79
          Ez igen!
          Szép darab lett!
          Az elején említett trophy is át fog esni hasonló beavatkozáson?
          Annak is van egy érdekes kiállása, amit meg lehetne ragadni, továbbgondolni, hotrod-osítani...

          Komment


            #80
            Ebben a az 50 ccm-es kismotorvázban van annak a Thropynak a motorja...abból nem lesz semmi.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #81
              Azt vágom, de a trophyba is lehetne hajlítani valami ütős erőforrást! Mondjuk egy szép V2-essel, hasonlóképpen leültetve... :-)

              Komment


                #82
                valahogy így?! Click image for larger version

Name:	566130_495508397155037_442373255_n.jpg
Views:	1
Size:	26.7 KB
ID:	137504

                Komment


                  #83
                  Valahogy így. :-)
                  Az ülést átalakítani, lecserélni 1 személyesre, stb.
                  Igaz, a 125-ös trophynak olyan rusnya amorf formájú hátsó sárvédője van (ami ráadásul teherhordó szerkezeti elemként is funkcionál), hogy az újabb fejtörést okozna.
                  A 250-esé jobb ilyen szempontból, viszont annak a tankja, lámpája ormótlanabb.
                  A hotrodos mellett ez a café raceres sem rossz elgondolás:

                  é…’ レーサー (Sake Racers): mz vintage racer

                  Ilyesmire én is gondoltam, amikor szétkaptam az én 125-ösömet. Hátsó sárvédő nélkül rendesen jó, lendületes, "izmos" formája volt a motornak...

                  Komment


                    #84
                    wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ebben a az 50 ccm-es kismotorvázban van annak a Thropynak a motorja...abból nem lesz semmi.
                    Ez nem az a motor Az 67UR1-é amiben a Trophy blokk van Vagy lehet hogy én tévedek akkor viszont bocsánat... A festés meg minden tetszik amúgy rajta. Jó az összkép.

                    szerk.: utána néztem nem tévedtem ez két külön motor, LC 9246-éban eredeti szív dobog
                    Utoljára szerkesztve a következő által: OdinHEM; 2013 máj. 29, 15:10.

                    Komment


                      #85
                      Valóban, elnézést!
                      LC9246 később csatlakozott, a képeken látszik is az eredeti turbóhűtéses blokk...
                      De a lényegen nem változtat, baromi jó lett a gép, és bízom benne, hogy 67UR1-nek is alakul az egyedi schwalbe.

                      Komment


                        #86
                        Igen ,Az enyembe a turbos blokk van !

                        Komment


                          #87
                          Üdv ismét mindenkinek!!!!


                          Csak annyit szeretnék, hogy: JUHÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


                          Utólag is elnézést a kirohanásért


                          Bár azt gondolom több okom is van rá...

                          Egy rezónyi, öt felömlőnyi, 28 mikuninyi, egy membránnyi, egy tárcsaféknyi, iszonyat hangnyi, és egy telljes öszképnyi...alsóhangon!

                          *Felhívjuk arra érzékeny nézőink figyelmét, hogy a következő percekben sokkoló képeket is láthatnak

                          Click image for larger version

Name:	P6020191.jpg
Views:	1
Size:	190.3 KB
ID:	137587Click image for larger version

Name:	P6020163.jpg
Views:	1
Size:	196.2 KB
ID:	137588Click image for larger version

Name:	P6020165.jpg
Views:	1
Size:	197.5 KB
ID:	137589Click image for larger version

Name:	P6020166.jpg
Views:	1
Size:	197.2 KB
ID:	137590Click image for larger version

Name:	P6020167.jpg
Views:	1
Size:	193.6 KB
ID:	137591Click image for larger version

Name:	P6020170.jpg
Views:	1
Size:	197.4 KB
ID:	137592Click image for larger version

Name:	P6020171.jpg
Views:	1
Size:	199.1 KB
ID:	137593Click image for larger version

Name:	P6020174.jpg
Views:	1
Size:	198.2 KB
ID:	137594Click image for larger version

Name:	P6020175.jpg
Views:	1
Size:	200.5 KB
ID:	137595Click image for larger version

Name:	P6020178.jpg
Views:	1
Size:	197.2 KB
ID:	137596Click image for larger version

Name:	P6020179.jpg
Views:	1
Size:	193.8 KB
ID:	137597

                          Komment


                            #88
                            Szervusz!


                            Mit mondjak-nem szép,de legalább öreg.Gondolom rengeteg agyalás és munka lett befektetve,amíg idáig elkészült és mennyi fog még,amíg kész lesz.Ne vedd úgy,hogy leszólom,valaha én is belefúrtam a 175-ös Cetkába a 250-es JAWA dugattyút és át is vezéreltem a réseket,valamilyen tuningleírás alapján.Az eredmény az lett,hogy sebességben,kb. a 350-es JAWA szintjén teljesített,de nekem Debrecenig,úgy félúton tankolni kellett és egy szezonban háromszor görgőztem a főtengelyt.Mindennek ára van!

                            Függetlenül a fentiektől,tiszteletem a befektetett munkáért és talán a világ,attól egész,hogy mindig lesz valaki,aki másoknál,vagy mélyebbre,vagy magasabbra,vagy lassabban esetleg gyorsabban akar menni,-küzdünk a kihívásokkal.

                            Így van ez jól,de azért gondold át a futómű eredeti szerkezetét amikor ráülsz,mert szeretném,ha sokáig élvezhetnéd az életet!

                            Szeretettel üdvözöllek:Che

                            Komment


                              #89
                              Megállni is tud, most már látom, nem csak menni. Így azt hiszem jelenleg a tiéd a leggyorsabb burkolt Simson az országban. Ezzel már el lehet pucolni a rendőrök elől...
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #90
                                Na o nem kimelte !!!!Simson Schwalbe Gumifüst - YouTube

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X