Ide írom,mert kocsmába illő hülyeség(részemről!).
Habár többször több fórumon (itt is!) kérdeztem már:Mi történik ha egy nem kimondottan 2 üteműre való elektronikus fordulatszám mérőt teszek az ETZ-re? Mivel választ sehonnan sem kaptam ezért ki próbáltam!Megvettem a legolcsóbb neten kapható állitólag sport célú elektronyikus fordulatszám mérőt.Ma kaptam meg és persze rögtön mentem kipróbálni!A rajz alapján bekötöttem és beindítottam a téli álmát alvó hű ,,sárkányomat"! Szerintetek mi történt?
Habár többször több fórumon (itt is!) kérdeztem már:Mi történik ha egy nem kimondottan 2 üteműre való elektronikus fordulatszám mérőt teszek az ETZ-re? Mivel választ sehonnan sem kaptam ezért ki próbáltam!Megvettem a legolcsóbb neten kapható állitólag sport célú elektronyikus fordulatszám mérőt.Ma kaptam meg és persze rögtön mentem kipróbálni!A rajz alapján bekötöttem és beindítottam a téli álmát alvó hű ,,sárkányomat"! Szerintetek mi történt?

De tudják már, hogy vasárnap délután mindíg hajtóműindítás van.
esetleg a duplájával!

(eddig még csak 3421765-szor írtam le!)A gyári az MECHANIKUS!!!!!Azaz,úgy működik mint a kilóméteróra!Nekem rengeteg bajom volt vele!Főleg a főtengely átalakítása miatt!
Komment