Így már látható a feladat pakolhatsz,takaríthatsz egy ideig......
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Chemotox kocsmája
Collapse
X
-
No... mivel csak használtam az autót, s mentem vele odafigyelés és ellenőrzés nélkül... kissé megbosszulta a technika. A hétvégén komolyabb ellenőrzést kellett tartanom,mert a futómű nyikorgott,sírt,kopogott, és körforgalomban nem tudtam olyan lassan menni hogy a gumik ne nyikorogjonak. Fölemelve a gólyalábak 2-3 cm-t lógtak, a bal első féltengely gumiharang szétszakadva,csukló kiszáradva. Szerencsére kopás minimális, "házibarkáccsal" ideiglenesen megoldottam... A gólyalábak lógásának okát nem találtam,de összeszerelve elmúlt a probléma. A féltengely megügyeskedve... kimosva,újrakenve... körbetekerve nejlonszatyorral majd szigszalaggal.. (ami gyógyír sok problémára)... futómű beállítva.. kisautó mint a sínautó úgy gurul... nyiszorgás,kopogás megszűnt.. majd jól megszerelem rendesen ha megjönnek a cuccok..1 kép
- 6 likes
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseRenault ??? A külső csukló a levehető fajta vagy a fix ? Kitartást hozzá ...
Komment
-
Oszt erre varrjon valaki gombot.... Itt van két R 60/5... szervizelés mert 1,5 éve nem mentek. Olajcsere,benzincsere de nem indulnak. Aha.. szrok a gyertyák.. Oda-vissza 40km, örömködés mert új ngk nyomja a szikrát rendesen. persze leállítás után nincs indulás. egyik gyertyán a szigetelésen ugrál a szikra, a másikon semmi. + kanyarral 2 beru gyertya ami már 2 indítást kibírt... Majd este megálmodom.
- 2 likes
Komment
-
Atti69! Próbáld meg az ősi módszert! Égesd ki gázlángon a gyertyákat! Úgy emlékszem volt nekem is ilyen "misztikus" jelenséggel dolgom mopeden. Akkor valami trutyi volt a forgattyús házban, ami felkeveredett a dugattyú fölé. Amikor lobbant a benzin megégett, majd a gyertyán leglehetetlenebb módon lecsapódott. Kioltva a szikrát... jó sokat szenvedtem, mire valahogy megszűnt a jelenség... Persze lehet még az is, hogy a gyertyapipában fel lazul az elektromos kontakt és az új gyertyára kedvezőbben reagál az ellenállása miatt! Vagy ... "kondér" csere.
Komment
-
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePróbáld meg az ősi módszert! Égesd ki gázlángon a gyertyákat!zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDENSO-t helyette . Eddig még bejött !
- 2 likes
Komment
-
Az NGK-t rég óta és elég jól hamisítják. Én is a Densó pártolók közé tartozom. 90 körül miután megkérték a Ladám kezét át ültem egy Wareszba. Az előző gazdi a 3 hengerbe 3 fajta gyertyával járt. Volt Bakony, Isolátor ésa Super Pal. Mondanom se kell kanyarba mikor vissza esett a fordulat 1 henger pihent. Ekkor vettem először Densót mentem vele 50.000 km-t mindíg 3 hengerrel pedig nem voltam kíméletes. Akkor még nem hordták helybe az anyagot bizony csak éjjel állt. A Guzzimnak is tetszik pedig az elég meleg üzemű.
- 7 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése3 hengerrel pedig nem voltam kíméletes.
Komment
-
madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Az is jót tesz ám a 2üteműnek, ha zavarják rendesen, akkor ritkább a beslusszolás.
Komment
-
Tegnap en is szereltem sajnos hianyzik egy darab alakos gumi takaro igy meg ronda ,de jol megy. Meg eloszedtem a regi Hi-fi -t ami nem ment volt egy rakas kinja .Minden problemaja a kezelo szerveknel jelenntkeztek hangero szabalyzo kulonbozo nyomo gombok ,nem reagaltak csak a taviranyitora az meg nincs meg.Szetszedven orommel vettem eszre hogy az osszes problemat okozo alkatresz szet szedheto es az erintkezesi hibakat a kapsolokban levo kenoanyag meg kemenyedese szigetelese okozta. Ezek eltavolitasa es az osszerakast kovetoen mukodik mindene.Igazan ez sem egy mai darab meg a 90 -es evek elejen vettem .Akkor egy szuper kompakt draga dolog volt .Hogy mulik el a dicsosege a dolgoknak.
- 6 likes
Komment
Komment