Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Így már látható a feladat pakolhatsz,takaríthatsz egy ideig......
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      No... mivel csak használtam az autót, s mentem vele odafigyelés és ellenőrzés nélkül... kissé megbosszulta a technika. A hétvégén komolyabb ellenőrzést kellett tartanom,mert a futómű nyikorgott,sírt,kopogott, és körforgalomban nem tudtam olyan lassan menni hogy a gumik ne nyikorogjonak. Fölemelve a gólyalábak 2-3 cm-t lógtak, a bal első féltengely gumiharang szétszakadva,csukló kiszáradva. Szerencsére kopás minimális, "házibarkáccsal" ideiglenesen megoldottam... A gólyalábak lógásának okát nem találtam,de összeszerelve elmúlt a probléma. A féltengely megügyeskedve... kimosva,újrakenve... körbetekerve nejlonszatyorral majd szigszalaggal.. (ami gyógyír sok problémára)... futómű beállítva.. kisautó mint a sínautó úgy gurul... nyiszorgás,kopogás megszűnt.. majd jól megszerelem rendesen ha megjönnek a cuccok..

      Komment


        Renault ??? A külső csukló a levehető fajta vagy a fix ? Kitartást hozzá ...

        Komment


          zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Renault ??? A külső csukló a levehető fajta vagy a fix ? Kitartást hozzá ...
          Az. A gumit majd hátulról húzom rá,a többi részt már korábban rendbe tettem.

          Komment


            A betyárját... Elég akadozottan működött az oldal,ezért kiléptem.. Utánna + nem sikerült belépnem még regisztrálni sem engedett. Most a rókással próbáltam,szerencsére így s9került.

            Komment


              Pár kereket felgumiztam.. meg párat még nem.

              Komment


                Oszt erre varrjon valaki gombot.... Itt van két R 60/5... szervizelés mert 1,5 éve nem mentek. Olajcsere,benzincsere de nem indulnak. Aha.. szrok a gyertyák.. Oda-vissza 40km, örömködés mert új ngk nyomja a szikrát rendesen. persze leállítás után nincs indulás. egyik gyertyán a szigetelésen ugrál a szikra, a másikon semmi. + kanyarral 2 beru gyertya ami már 2 indítást kibírt... Majd este megálmodom.

                Komment


                  Atti69! Próbáld meg az ősi módszert! Égesd ki gázlángon a gyertyákat! Úgy emlékszem volt nekem is ilyen "misztikus" jelenséggel dolgom mopeden. Akkor valami trutyi volt a forgattyús házban, ami felkeveredett a dugattyú fölé. Amikor lobbant a benzin megégett, majd a gyertyán leglehetetlenebb módon lecsapódott. Kioltva a szikrát... jó sokat szenvedtem, mire valahogy megszűnt a jelenség... Persze lehet még az is, hogy a gyertyapipában fel lazul az elektromos kontakt és az új gyertyára kedvezőbben reagál az ellenállása miatt! Vagy ... "kondér" csere.

                  Komment


                    Az utóbbi fél évben az NGK-val nem vagyok megelégedve ... tönkremegy igen hamar , nem adja a szikrát .... próbáld a DENSO-t helyette . Eddig még bejött !

                    Komment


                      pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Próbáld meg az ősi módszert! Égesd ki gázlángon a gyertyákat!
                      5 percenként? + ha a szigetelésen több ponton ugrik a szikra,a kuka a gyógyszere.
                      zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      DENSO-t helyette . Eddig még bejött !
                      Nekem is,de az 60km túra nekem. Majd felkészülök és hozok egy kartont.

                      Komment


                        Az NGK-t rég óta és elég jól hamisítják. Én is a Densó pártolók közé tartozom. 90 körül miután megkérték a Ladám kezét át ültem egy Wareszba. Az előző gazdi a 3 hengerbe 3 fajta gyertyával járt. Volt Bakony, Isolátor ésa Super Pal. Mondanom se kell kanyarba mikor vissza esett a fordulat 1 henger pihent. Ekkor vettem először Densót mentem vele 50.000 km-t mindíg 3 hengerrel pedig nem voltam kíméletes. Akkor még nem hordták helybe az anyagot bizony csak éjjel állt. A Guzzimnak is tetszik pedig az elég meleg üzemű.

                        Komment


                          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          3 hengerrel pedig nem voltam kíméletes.
                          Az is jót tesz ám a 2üteműnek, ha zavarják rendesen, akkor ritkább a beslusszolás.

                          Komment


                            madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                            Az is jót tesz ám a 2üteműnek, ha zavarják rendesen, akkor ritkább a beslusszolás.
                            Igazándiból a 4 ütem is igényli időnként ha sokat járkálsz városban..... (Részecskeszűrős dízelekre fokozottan igaz, illetve most már benzinesekre is.)

                            Komment


                              Tegnap en is szereltem Click image for larger version

Name:	IMG_20201030_143202160.jpg
Views:	164
Size:	429.9 KB
ID:	225296 sajnos hianyzik egy darab alakos gumi takaro igy meg ronda ,de jol megy. Click image for larger version

Name:	IMG_20201101_120200804.jpg
Views:	155
Size:	423.1 KB
ID:	225297 Meg eloszedtem a regi Hi-fi -t ami nem ment volt egy rakas kinja .Minden problemaja a kezelo szerveknel jelenntkeztek hangero szabalyzo kulonbozo nyomo gombok ,nem reagaltak csak a taviranyitora az meg nincs meg.Szetszedven orommel vettem eszre hogy az osszes problemat okozo alkatresz szet szedheto es az erintkezesi hibakat a kapsolokban levo kenoanyag meg kemenyedese szigetelese okozta. Click image for larger version

Name:	IMG_20201101_120213373.jpg
Views:	160
Size:	938.8 KB
ID:	225298 Ezek eltavolitasa es az osszerakast kovetoen mukodik mindene.Igazan ez sem egy mai darab meg a 90 -es evek elejen vettem .Akkor egy szuper kompakt draga dolog volt .Hogy mulik el a dicsosege a dolgoknak.

                              Komment


                                A képekre kattintva szétesésig nagyítja a rendszer !!!!Jó lenne egy kis"moderálás"!
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X