Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
No... mivel csak használtam az autót, s mentem vele odafigyelés és ellenőrzés nélkül... kissé megbosszulta a technika. A hétvégén komolyabb ellenőrzést kellett tartanom,mert a futómű nyikorgott,sírt,kopogott, és körforgalomban nem tudtam olyan lassan menni hogy a gumik ne nyikorogjonak. Fölemelve a gólyalábak 2-3 cm-t lógtak, a bal első féltengely gumiharang szétszakadva,csukló kiszáradva. Szerencsére kopás minimális, "házibarkáccsal" ideiglenesen megoldottam... A gólyalábak lógásának okát nem találtam,de összeszerelve elmúlt a probléma. A féltengely megügyeskedve... kimosva,újrakenve... körbetekerve nejlonszatyorral majd szigszalaggal.. (ami gyógyír sok problémára)... futómű beállítva.. kisautó mint a sínautó úgy gurul... nyiszorgás,kopogás megszűnt.. majd jól megszerelem rendesen ha megjönnek a cuccok..
A betyárját... Elég akadozottan működött az oldal,ezért kiléptem.. Utánna + nem sikerült belépnem még regisztrálni sem engedett. Most a rókással próbáltam,szerencsére így s9került.
Oszt erre varrjon valaki gombot.... Itt van két R 60/5... szervizelés mert 1,5 éve nem mentek. Olajcsere,benzincsere de nem indulnak. Aha.. szrok a gyertyák.. Oda-vissza 40km, örömködés mert új ngk nyomja a szikrát rendesen. persze leállítás után nincs indulás. egyik gyertyán a szigetelésen ugrál a szikra, a másikon semmi. + kanyarral 2 beru gyertya ami már 2 indítást kibírt... Majd este megálmodom.
Atti69! Próbáld meg az ősi módszert! Égesd ki gázlángon a gyertyákat! Úgy emlékszem volt nekem is ilyen "misztikus" jelenséggel dolgom mopeden. Akkor valami trutyi volt a forgattyús házban, ami felkeveredett a dugattyú fölé. Amikor lobbant a benzin megégett, majd a gyertyán leglehetetlenebb módon lecsapódott. Kioltva a szikrát... jó sokat szenvedtem, mire valahogy megszűnt a jelenség... Persze lehet még az is, hogy a gyertyapipában fel lazul az elektromos kontakt és az új gyertyára kedvezőbben reagál az ellenállása miatt! Vagy ... "kondér" csere.
Az utóbbi fél évben az NGK-val nem vagyok megelégedve ... tönkremegy igen hamar , nem adja a szikrát .... próbáld a DENSO-t helyette . Eddig még bejött !
Az NGK-t rég óta és elég jól hamisítják. Én is a Densó pártolók közé tartozom. 90 körül miután megkérték a Ladám kezét át ültem egy Wareszba. Az előző gazdi a 3 hengerbe 3 fajta gyertyával járt. Volt Bakony, Isolátor ésa Super Pal. Mondanom se kell kanyarba mikor vissza esett a fordulat 1 henger pihent. Ekkor vettem először Densót mentem vele 50.000 km-t mindíg 3 hengerrel pedig nem voltam kíméletes. Akkor még nem hordták helybe az anyagot bizony csak éjjel állt. A Guzzimnak is tetszik pedig az elég meleg üzemű.
Az is jót tesz ám a 2üteműnek, ha zavarják rendesen, akkor ritkább a beslusszolás.
Igazándiból a 4 ütem is igényli időnként ha sokat járkálsz városban..... (Részecskeszűrős dízelekre fokozottan igaz, illetve most már benzinesekre is.)
Tegnap en is szereltem sajnos hianyzik egy darab alakos gumi takaro igy meg ronda ,de jol megy. Meg eloszedtem a regi Hi-fi -t ami nem ment volt egy rakas kinja .Minden problemaja a kezelo szerveknel jelenntkeztek hangero szabalyzo kulonbozo nyomo gombok ,nem reagaltak csak a taviranyitora az meg nincs meg.Szetszedven orommel vettem eszre hogy az osszes problemat okozo alkatresz szet szedheto es az erintkezesi hibakat a kapsolokban levo kenoanyag meg kemenyedese szigetelese okozta. Ezek eltavolitasa es az osszerakast kovetoen mukodik mindene.Igazan ez sem egy mai darab meg a 90 -es evek elejen vettem .Akkor egy szuper kompakt draga dolog volt .Hogy mulik el a dicsosege a dolgoknak.
Komment