apacsavo eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Chemotox kocsmája
Collapse
X
-
Egy cz-350es-t néztem a B.csabai Keravilban 79-ben akkor 14500-Ft-volt(nem , Jawa kellett inkább használtan)volt egy Pannónia olcsóbb volt de nem emlékezem az árára."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
-
Az hogyan lehet, hogy én 19.000-re emlékszem a 61-ben vásárolt TLF-re? Rosszul emlékszem, vagy ennyit erősödött a forint? (...vagy ennyivel jobb a TLF)horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése68/69-ban 14,500 volt a P20.
- 1 like
Komment
-
...A nem Párttag : felárról nem esett szó....Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz hogyan lehet, hogy én 19.000-re emlékszem a 61-ben vásárolt TLF-re?
az nem 10%-volt
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
1961-ben még nem volt P20. A P10/20 ára államilag meghatározott és vesztességes volt a gyártásuk. P20 pl. nem kellett a SzovjetúnióbaJankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése.vagy ennyivel jobb a TLF
Komment
-
Hát ezt elkapkodtuk..., most má' mindegyhorex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése1961-ben még nem volt P20.
.
- 2 likes
Komment
-
Én úgy emlékszem hogy 1972-ben a T5H-ERT kb10500ft őt fizettem!(?) De nem biztos! Viszont a barátom később vett egy 175-os CZetkat(olyat mint a Sepye!) és igencsak bosszantott hogy olcsóbb és modernebb volt sőt a teljesítménye sem igen maradt el az enyemtol!Így én 10500-es11500-koze lőnek be az árát!A p20-nem tudom! Köszönöm szépen a válaszokat!Ha valaki biztosan tudja az írja meg!
- 4 likes
Komment
-
Én csak arra emlékszem, hogy olvastam már a korabeli árakat egyik Pannóniás könyvben.apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKi mire emlékszik vissza hogy mennyi Forintot kellett kiadni 1972-ben egy Pannónia T5H-ert ??
A Régi szép Pannóniák c. könyvben meg is találtam.
1963-ban volt egy árcsökkentés a motorok piacán a T1 ára 19 900-ról 15 800 Ft lett. 250-es Simson 19 000, Jawa 350 23 000, Junak 350 24 000, TLB 22 000 helyett 17 600 Ft. 1971-ben a P20 16 800 Ft, TS 250 17 700. T5 árát nem írták, de gondolom olcsóbb lett, mint a 60as évek első felében.
- 4 likes
Komment
-
Szerintem '71-ben még nem volt MZ TSTitus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése1971-ben a P20 16 800 Ft, TS 250 17 700. T5 árát nem írták
Komment
-
Így van, kissé összemostam figyelmetlenségből a 71-es P20 és a 73-as T5 fejezetben olvasottakat.emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem '71-ben még nem volt MZ TS
A T5-ről csak azt mondja a könyv, hogy a ,,TS-hez képest még mindig csak 15-16 lóerőnél tartott, igaz sokkal olcsóbb volt." Ez az ami kimaradt, és itt jött volna a 17 700 Ft-os TS ár ha utólag pontos akarok lenni.
- 4 likes
Komment
-
Reg jartam a kocsmaba ,mivel az igaziakba nem igen jarok ,meg itt van egy jo tarsasag.Kicsit el vagyok szottyanva mert az utobbi idoben kinlodok a gyomor fajassal gondolom ebbol adodoan sajnos keveset alszok ma reggel mar nem birtam es bementem a korhazba hogy hatha talalnak valamit.Sajnos semmi kezzelfoghato eredmeny nincs tobb vizsgalatot elvegeztek ,vervetel,rontgen utrahang, elektrokardio stb.minden parameter idealis annyira hogy barki meg irigyelhetne .Azt nem ertem akkor talan halucinalok a fajdalmakat illetoen.Egy jo ideje probalkozok dietazni de szeri tem csak roszabb a helyzet.A jovoheten lesznek belso vizsgalatok remelem hoznak valamilyen eredmenyt
Komment
-
Jobbulást addig is!.........................movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA jovoheten lesznek belso vizsgalatok remelem hoznak valamilyen eredmenyt
Komment
Komment