Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Mint ex Pataki diák fel is rémlettek bennem régi szép emlékek

    Komment


      taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Mint ex Pataki diák fel is rémlettek bennem régi szép emlékek
      A dalszöveg, az éneklés, a bor? Netán így együtt?

      Komment


        CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Netán így együtt?
        Pontosan! Így együtt!!!

        Komment


          kollarg, lehet en veszem meg a motorod. Majd beszélünk telefonon, most késő van.
          Udv! tamas

          Komment


            SZiasztok nekem is van egy Moto Guzzi Lodola 235 a motor az igazan jol van meg csinalva ami a cikket illeti az mar kevesbe a cikkben szereplo motorrol hianyzik a jobb hatso lengoscsillapito azt senki sem hasznalta igy az egeszbol annyi igaz hogy lehet 2 pozicioba hejezni egy meredekebbe es egy kevesbe ezzel valtoztatni a rugozas hosszat .A kullok eredetileg feketere vannak festve rez kulloanyakkal a fekdob pedig aluminium szinre van festve elol hatrul nem cromozott es a km ora koruli aluminium is festett a festek Lechler "ROSSO FUOCO GUZZI " a megnevezese a kipufogo pedig ma is kaphato sot a karosszerian kivul meg a kormanyon kb barmit.Hozzatennem meg hogy ez miatt a motor miatt majdnem tonkre ment a Moto Guzzi (abban az idoben) mivel a 175-os nem volt egy megbizhato kostrikzio vezermulancosra terveztek automatikus lancfeszitovel a kenese a motornak nem volt elegseges igy rengeteg problema volt veluk .Utanna a 235-ossel hiaba javitottak ki a hibait tobbek kozott vissza terve a nyomorudas vezerlesre meg erositettek a fotengelyt olalypumpat stb. Akkor is ha egy nagyon megbizhato motor lett belole az elodjerol elterjedt rosszhirek utan mar nem vettek az emberek Mivel nagyon sok penzt fektettek a motor gyartasaba pl kulonleges csohuzo berendezeseket fejlesztettek ki (D profilok az illesztesek es a stabilitas erdekeben ) Meg nem volt neki aversenypalyakon hasznalt ("tuning")valtozata csak a tura versenyeken de nagyon keves keszult belole 68x68-as uluminium hengerrel igy az 247 ccm-es volt (ez a henger lenne az igazi "cukor"alkatresz ha talal az ember).
            Remelem az enyem elkeszul meg szeptemberbe majd teszek kepeket

            Komment


              Egy kis olvasnivaló estére: A Kádár-korszak nagy dilemmája - Skoda 100, Wartburg 353, Lada 1200 összehasonlító teszt

              Komment


                Mind a három autóhoz szép emlékek fűződnek, de az igazi kedvencem a Wartburg volt. Kettőt is elnyúztam belőle. Az elsőt 18 éves korában vettem. A kollégák hülyének néztek. Aztán az enyém volt a legmegbízhatóbb autó mindannyiuké között.

                Komment


                  Nekem a wartburg és a Lada is kimaradt, pedig ismerősömnek volt mindkettő . Egy biztos, ezek még autók voltak...

                  Nah kicsit más téma de nincs külön topikja így ide dobom be a Sződligeti képeket:
                  https://www.dropbox.com/sh/ydmhao9hjbnuurb/gaIP65v04t
                  Most töltődik fel éppen az ezeket tartalmazó tömörített fájl. Van egy videó is, ha van rá igény feldobom valahova... (kicsit sok idő a netem miatt)

                  Komment


                    Mi mindenre jó, ha van otthon egy Izs váz...
                    Click image for larger version

Name:	20130831820.jpg
Views:	1
Size:	181.6 KB
ID:	138254

                    Komment


                      (" keves keszult belole 68x68-as uluminium hengerrel igy az 247 ccm-es volt (ez a henger lenne az igazi "cukor"alkatresz ha talal az ember).

                      Nagyon szép lehet a hangja annak a" szögletes" motornak mikor forgatják és biztosan szeret is forogni!.




                      Kedves Chemotox! Remélem írásod óta visszatért az optimizmusod és a veteránozás útvesztője által okozott kellemetlenséget legyőzted.Nem tudom ki,hogy van vele énnekem kicsit sem tetszik egy gép jobban attól,hogy OT-s a rendszáma. Az én gépemnek nem lesz az soha mert nem a vizsgáztatók kénye- kedve miatt hanem önmagáért szeretem az öreg vasamat meg a motorozás örömét. Én sem szeretek egy rozsda boglyán ülni meg nem is az" de" nekem a saját örömömre meg a jó társaság miatt van szükségem rá.Nekem tetszik egy új 8.8 as csavar is és gondolkodom a gépem át építésén mert az egykulcsos első fék terhelve és tempónál gyenge. Ha valami szépen meg van csinálva és a biztonságot, kényelmet fokozza nem vetem el csupán azért mert nem eredeti. Helyezd üzembe a gépedet és élvezd a motorozást nem fog senki meg szólni mert más a rendszámod. Én is mikor vizsgáztam karosszéria lak. szakmából volt egy vendéglátó igazgató a vizsga bizottságban azt ne kérdezd mit keresett ott? Mikor végig símította az egyengetett felületet majdnem elnevettem magam. Soha nem látott a keze legfeljebb ét olajat.

                      Komment


                        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        gondolkodom a gépem át építésén mert az egykulcsos első fék terhelve és tempónál gyenge. Ha valami szépen meg van csinálva és a biztonságot, kényelmet fokozza nem vetem el csupán azért mert nem eredeti.
                        Kétkulcsos Jawa első fék. Csereszabatos is (talán?) és típusbarát megoldás is. Az biztosan elég lesz fékhatásilag. Nekem elégnek tűnik.

                        Komment


                          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Kedves Chemotox! Remélem írásod óta visszatért az optimizmusod és a veteránozás útvesztője által okozott kellemetlenséget legyőzted
                          Szia! Írtam tegnap privátot, de akkor ide is válaszolok. Nem helyezem forgalomba egyenlőre a motort, mert bizonyos embereknek a hülyesége hatalommal és szorgalommal párosul :-(

                          A motort eszem ágában sincs eladni vagy szétszedni. Időm van, pénzem(már) nincs.

                          Komment


                            Chemotox, a forgalomba helyezést én is áttettem tavaszra. Mondjuk én más miatt, nem lenne ésszerű már őszre. Időm nekem is sokkal több, mint pénzem.
                            Van ennek egy olyan oldala, hogy bizonyos szempontból belefáradtam, hogy egy éven keresztül minden pénzemet a motorba döntöttem. Most ezt ki is kell pihenni, de már jár az agyam a következőn...

                            Komment


                              demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Időm nekem is sokkal több, mint pénzem.
                              Sokan vagyunk így ezzel! Bár nekem a szabadidőm is kevés....

                              Komment


                                Nekem is el kellene mennem a szabadidőboltba, venni sokat, mert az nekem sincs
                                Télen több lesz, akkor viszont nem szivesen fogdossa az ember a különféle vasakat a fűtetlen garázsban...
                                Igen sok pálinkát meg kell inni közben, hogy valami átmelegítsen! Az meg nem biztos hogy a végeredményre túl pozitív hatást gyakorolna...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X