Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Közlekedési morál

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Idézet a linkelt könyvből:
    "Amennyiben
    a felvezető úgy dönt, hogy érdemes megelőzni egy adott járművet, az előzés
    megkezdésekor kisorol, és bekapcsolt irányjelzővel addig marad a
    kitérő sávban,
    ameddig a
    szembejövő forgalmat biztonságosnak ítéli. A
    sor többi tagja figyeli,
    hogy meddig tartja fenn az előzési manővert a
    felvezető. Amint visszasorol a
    fel -
    vezető, az őt sorban követő társai is visszasorolnak. Amennyiben egy előzés
    közben a
    konvoj kettészakad, a
    hátul maradt társakat segítve újból kisorol a
    fel -
    vezető, jelezve ezzel, hogy az előzés megkezdése biztonságos. "
    Ez is egy kevés helyen emlegetett, de annál hasznosabb momentum.

    Komment


      pillant hevében „f@szagyerekségből”,át se gondolja,hogy egy hibás döntésnek mik lehetnek a következményei,elsősorban másokra,de magára is.
      Én is voltam " hülye gyerek " mint mindenki más ! DE soha nem veszélyeztettem más életét. Mikor ott volt az ideje , akkor a versenypályán próbálkoztam , de az akkori idők csúcstechnológiájával nehéz volt önveszélyesnek lenni . Motorral egyszer buktam, ( nekem jöttek ) rallye-ban egyszer voltam árokban ! ( Elém ugrott )

      - - - Updated - - -

      - - - Updated - - -

      apánban a „kamionvezető cipő” is tökéletesen kielégíti az igényeket.
      Jól összeválogatta a stílust !

      Komment


        DE soha nem veszélyeztettem más életét.
        Én is mindig csak a sajátomét. Azt viszont nagyon!
        Kezdve onnan hogy a köztudottan törékeny ágú jegenyefa tetejébe felmásztam és boldogan szemléltem a környéket.... aztán az erdő szélén talált gomba ejtőernyővel próbáltunk leugrani egy völgybe... odáig hogy a rommá pusztított 250-es csepptankos Jawával száguldoztunk,ugrattunk a dűlőutakon. Nyári szünetekben csak én kapcsolódtam ki, az őrangyalaim kemény munkát végeztek
        Ha csak a feléről tudtak volna a szüleim, nyárra biztos 6 lakattal zártak volna be a szobámba.
        Mikor végre lett jogsim, a forgalomban már nem éreztem késztetést duhajkodásra.
        Esésem ezután már csak egyszer volt. Az is robogóval, mert legkisebb fékezésre azonnal dobálta el magát sóderes-homokos utakon. Azóta csak olyan motort vagyok hajlandó vezetni, aminek normális súlyelosztása, normális méretű kereke, megmarkolható kormánya van, amit ha elengedek, akkor is szépen fut tovább egyenesen.
        Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2017 febr. 08, 13:52.

        Komment


          Click image for larger version

Name:	bosozoku.jpg
Views:	1
Size:	207.9 KB
ID:	151429Click image for larger version

Name:	boso-bikes.jpg
Views:	1
Size:	84.7 KB
ID:	151426Click image for larger version

Name:	0d3a176008d8123a482ff23c6a9db894.jpg
Views:	1
Size:	58.6 KB
ID:	151427Click image for larger version

Name:	bosozoku_31.jpg
Views:	1
Size:	66.8 KB
ID:	151428https://m.youtube.com/watch?v=7Sy5xRjN3Pk
          mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Jól összeválogatta a stílust !
          Bosozoku a stílus neve, és Japánban ezek a nehéz fiúk, és lányok.Click image for larger version

Name:	Mercenary Garage Honda CBX 550 Dragon Bike Girl.jpg
Views:	1
Size:	93.2 KB
ID:	151425
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 febr. 09, 00:03.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            Fura népek. Még jó hogy el vannak zárva egy külön szigetre.

            Komment


              Elég érdekes stílus ... Bocsánat , de sehogy nem tudnám magaménak tudni , és csak sajnálattal nézek ezekre az átalakított gépekre , hogy valaha milyen jól is néztek ki , és mostanra lett belőlük ... Ez már-már perverzió , ha nálunk jelennének meg egy ilyen stílusirányzatot maguknak valló társaságban , bizonyára nem a "kemény , vagány , menő " szavak hagynák el először a szemlélődő közönség ajkát ! Ellenben biztos volna aki az első látványtól elragadtatva , élből kérdőjelezné meg a tulajdonosok, nemi identitásának konzervatív mivoltát !

              Komment


                "A Bosozoku egy japán szubkultúra, mely az 1950-es évekig vezethető vissza, amikor is a második világháborút követően a japán autó-, és motoripar épp virágzani kezdett. Elsősorban motorosoknak köszönhető eme stílus, leginkább olyan átalakításokkal sokkolták az átlag japán járókelőket, amelyek –mily' meglepő- nem voltak engedélyezettek. Ilyen például a hangos kipufogó, a spoilerezés, és a KRESZ-t sem igazán kedvelték. Előszeretettel motoroztak sisak nélkül, cikáztak a sávok között, ezzel veszélyhelyzetet kialakítva, a piros lámpát is zöldnek látták, és a rendőri összetűzésektől sem riadtak vissza. Fakardokkal, fémcsövekkel, baseball ütőkkel és akár Molotov-koktélokkal is szembementek a rend szigorú őreinek."

                <span style="font-family: &amp;amp">
                Gyönyörű szép motorok és autók jellemzik a stílust. Ha egyszer szerzek egy 70-es, 80-as évekbeli japán klasszikust, biztos hogy ilyet építek belőle. A fakardon amúgyis gondolkodok. Hasznos lenne a forgalmi morált illetőleg. Vagy inkább esztergálok egy ilyet:
                Click image for larger version

Name:	m-72-ptrd-1_imagesia-com_7bcm_large.jpg
Views:	1
Size:	45.6 KB
ID:	151430Click image for larger version

Name:	m-72-ptrd-2_imagesia-com_7bcl_large.jpg
Views:	1
Size:	54.3 KB
ID:	151431
                14,5mm-es PTRD-41 rombolópuska. Simán átvinné a motorblokkját is a sok dízel kotványnak.
                Ha már a könyvek a téma, én ezt ajánlom tanulmányozásra(kis turkálással megtaláljátok a neten/antikváriumokban):
                Click image for larger version

Name:	ifj-petro-lajos-motorozas-mesterfokon-5961946-nagy.jpg
Views:	1
Size:	37.0 KB
ID:	151432
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 febr. 09, 00:29.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  Ne bomolj már Tibi,-mi lesz velünk nélküled,egy ilyen puska akkorát rúg mint három ló.A fakard meg fakard,-nem jó az semmire,legfeljebb tűzre.

                  Üdvözlettel:Che

                  Komment


                    Ellenben biztos volna aki az első látványtól elragadtatva , élből kérdőjelezné meg a tulajdonosok, nemi identitásának konzervatív mivoltát !
                    Ez nagyon tetszik!

                    Komment


                      cikáztak a sávok között, ezzel veszélyhelyzetet kialakítva, a piros lámpát is zöldnek látták, és a rendőri összetűzésektől sem riadtak vissza. Fakardokkal, fémcsövekkel, baseball ütőkkel és akár Molotov-koktélokkal is szembementek a rend szigorú őreinek.”
                      Sosem gondoltam volna, hogy ez a törvénytisztelő Sztahanov nép, ilyenekre is képes !

                      Komment


                        Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ne bomolj már Tibi,-mi lesz velünk nélküled,egy ilyen puska akkorát rúg mint három ló.A fakard meg fakard,-nem jó az semmire,legfeljebb tűzre.

                        Üdvözlettel:Che
                        Kár hogy a kovácsok ennyire kihaltak, ők tudnának neki alkotni egy igazit(lehet hogy nem lesz 100%-os mert ugyebár nem fegyver kovácsok ők de amire kell arra bőven jó lenne...)

                        Komment


                          Elkezdi a sisakoknál: „Csatnak ez kevés” 65M rohamsisak... Ha Ivánnak Sztálingrádtól Berlinig jó volt, nekem is megfelel azon az 50 km-en.
                          Iván nem bukott motorral aszfalton. Remélem egyikünk se fog. Mindenesetre a rohamsisak kiugró pereme csak arra jó, hogy hanyatt esésnél pont annyira megemelje az ember fejét, hogy eltörjön a nyaka. Nyilván vannak olyan események, amikor ez a sisak illik a képbe, de mondjuk autópályán, országúton nem biztos, hogy szerencsés választás.
                          Everything is better when you decide you don't care.

                          Komment


                            A fegyver utánzatokkal az a gond hogy beleköthetnek.
                            Akkor inkább egy ilyen: Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	1
Size:	80.9 KB
ID:	151435
                            Kb 3-4kg lehet. Ha azzal odacsapsz...
                            És ha épp nem kell akkor akár lelakatolhatod vele a motort is

                            Komment


                              Az se rossz, nekem konkrétan van is(és tényleg dög nehéz, ezt talán már nem viszi a "hangos kulcs"). Faterom csak hajóláncnak "csúfolja" .

                              Komment


                                Nekem is. Bár én ócsóér vettem, a vasfűrész is nyomot hagy rajta...
                                De azért elrettentésnek jó Na meg amilyen vastan nem lehet olyan gyorsan átvágni azért.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X