Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ez a modern technika ...

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Ez ilyen sajnos... De ha már itt járok beteszem ami miatt épp forr az agyvizem(igaz nem veterán de az említett minőségbeli kifogásra stimmel):



    Alig másfél éves és már most csurom rozsda a váz, plusz el is kezdett repedni a konzol ami dobozt tartja...
    (A csavarok körül lévő anyag pedig gépzsír. Megelőzendő az újbóli összegyógyulást. Kövi hónap 21.-ére volt csak időpont[amúgy is vittem volna 15000km-es szervizre], addig ledobtam róla a dobozt.)

    Komment


      #62
      movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      es hiaba egy ismewrt marka de a muanyagok minosege az elegge tre.
      mert a müanyagoknak bizonyos százalékban újrahasznosítottnak kell lenniez egyrészt megdrágítja, másrészt "javítja" a minőséget,viszont szükséges hogy elérjék a súlycsökkenést.

      Komment


        #63
        már most csurom rozsda a váz, plusz el is kezdett repedni
        Ne aggódj, a garancia idő lejárta után két hónappal le is bomlik
        Én is épp tegnap bosszankodtam, igaz nem motor, hanem kertigép miatt.
        Direkt jó erős, közép-felső kategóriás gyepszellőztető gépet vettem, gondoltam úgyis behozza majd az árát, hosszútávon megéri. Ja, persze.... Már épp törtem az agyamat, hogy elkoptak a kések, kell vegyek egy garnitúrát, ami 15ezer Ft. De sebaj, 3 évig fut vele... Erre a legutóbbi használat közben észrevettem, hogy kicsit lóg a késes henger egyik csapágya. Gondoltam, sebaj ezt is cseréljük, nem nagy tétel. Majd rövidesen felére csökkent a motor fordulatszáma, és jelezte, hogy megválasztották a pápát . Szétszedtem, motor: kuka, 5 csapágyból 4:kuka. Úgy 40-45ezerből meg tudnám javítani a 39ezer forintos gépet
        De hasonló a helyzet a szegélyvágóval, ami szintén egy neves márka zöld szinű képviselője, piros betűkkel hirdeti a nagy nevet... Már amikor kicsomagoltam, csalódottan olvastam a "Made in China" feliratot. Aztán a második használat közben szét is szállt a dob. Még jó hogy volt egy ugyanolyan gép, amit viszont 5 évig használtam, és meghagytam donornak...
        UK kedvelte ezt.

        Komment


          #64
          Már amikor kicsomagoltam, csalódottan olvastam a „Made in China” feliratot. Aztán a második használat közben szét is szállt a dob.
          Majdnem uúgy jártam, csak nem a fent említett márka képviselőjével...vettem a tesóban egy 1000w-os f.kaszát,ami a második használat után szétesett Egyszerűen, munka közben leesett róla a dob Garanciában elvitték. Amikor visszakaptam (úgy 3 hét múlva) nem bírt többet ,már az első használat közben uazzal a hibával került C vágányra. Ismét garanciális javítás, majd 3 hét múlva felhívtak telefonon, hogy menjek be és választhatok:-vagy v.kapom az árát vagy válasszak másik gépet. Ezek után, természetesen a pénzt kértem. ha úgy vesszük, jól jártam. Akkor megfogadtam, hogy sem a fent említett áruházban, sem ilyen gépet többet NEM!
          pasetta és dongos78 kedvelte ezt.

          Komment


            #65
            " Gyerekek" ! Cipőt csak cipőboltból!!! Vagy nem... Nem veterán a dolog nekem sem. A kerékpáromba ( mtb . -Hegyikerékpár a 40 ezres kategóriából.) hátsó defektem volt. Nálam három folt a határ azután kuka a tömlő. Ez egy 3 éves belső volt 3 foltozással. Hát a negyediket már nem... Pedig de jó lett volna!Volt nagy áruházas tömlőm ezért cseréltem. Folyamatosan durrant a felni felől, ahol a tömlő "forrasztása" volt. Mentem a kerékpárosboltba és vettem egy tömlőt 1200 Ft-ért. Haza jöttem és átnéztem a köpenyt és a felnit. Össze szereltem és... pukk. Defekt. Ragasztás, majd össze szerelés, de a vázba nem tettem be. Megint pukk. Majd megint, És újra... A szeleptől nem egészen 1 cm-re van egy besütött szám sor. Ott a 7-es szám volt a folyamatos javítás oka. Szóval már egy adag folt és ragasztó, meg 2 tömlő ami új volt. Végül kényszerből máshol vettem " occsó" tömlőt. Azóta 3 napontaután pumpálok. És nem találom még vízbe téve sem a lyukat.
            Fergusson kedvelte ezt.

            Komment


              #66
              A pumpagyártók lefizették a tömlőgyártókat,hogy az ő termékük is elhasználódjon és fogyjon.

              Komment


                #67
                Szisztok !

                Egy picit én is beleugrok ebbe a "modern technika" című témába, mert van némi belső információm, ugyanis a gyártásban dolgozom. Az tény, hogy sajnos ma már nem létezik a lakossági piacon tartós fogyasztási cikk, amely összefügg a tömegtermeléssel. A gyárak a világon mindenütt abból élnek, hogy a termelésüket folyamatosan növelik és ezzel párhuzamosan csökkentik a gyártási költségeiket. Na persze ezt csak úgy lehetséges, ha a kereskedők és a marketingesek biztosítják a vevőket. A vevők pedig 2 esetben vásárolnak újabb terméket. 1. ha még nincs nekik. 2. ha elromlik a régi és nem javítható rentábilisan. Na az első eset, egy telített piacnál szóba sem jöhet, tehát marad a második. Mi következik ebből? => olyan terméket kell gyártani, ami biztosan nem tart örökké !!!
                A szakemberek a termék fejlesztésben és a gyártásban nem butábbak, mint régen, csak más a cél. Ma olyan terméket kell olcsón előállani, ami induláskor képes teljesíteni az alapvető vevői elvárásokat, és kibírja a garancia időt.
                Csak egy példa. Magyarországon egy cégnél kifejlesztettek egy új porszívó motort. Kiküldték a Német anyacéghez bevizsgálásra és engedélyezésre, ahonnan visszajött az eredmény, hogy a tervezett céra TÚL JÓ és gyengíteni kell...

                Az Ipari felhasználás az egy más téma. Az energia szektorban, például az erőművek berendezéseinél nincs olcsó fejlesztés és nincs olcsó, egyszer használatos alkatrész. Ott nagyon magasak a vevői elvárások, ugyanakkor természetesen nagyon magasak az árak is, amit hajlandók kifizetni a befektetők.

                Üdv: Zoli
                Utoljára szerkesztve a következő által: karezoli; 2015 jún. 23, 11:15.

                Komment


                  #68
                  Ne aggódj, a garancia idő lejárta után két hónappal le is bomlik
                  6 hónapja lejárt... Lekopogom a blokk felől még nem jött gyanús hang/zörej de kíváncsi vagyok mi lesz a szervizes ítélete, egy másik helyen 15000km-t jósoltak neki utána nagygenerál(hát remélem nem így lesz).

                  Komment


                    #69
                    egy másik helyen 15000km-t jósoltak neki
                    Én a helyedben 15000-ért odaadnám. Alku nincs, amit mondott, megmondott. Valahogy így:

                    - Mégis, mennyit tarthat még ki?
                    - Úgy 15000-ret.
                    - Rendben, annyiért a magáé.

                    Komment


                      #70
                      Kedves Jagdtigger! Ugye milyen jól feldobott a társaság?! Ne csüggedj eldobni sosem késő. Látod inkább vettél volna egy " veteránt " mely még anyagból készült. Tudom ez is abból van csak a mai semmi anyagból. Egy Mz- egy Cz a nagyobb cm3 -esek közül . Ezekből ha gazdája volt eddig akkor kb. 27 év után sem csöpög úgy a rozsda. Remélem sikerült felvidítani és Kesziben iszunk 1-1 sört erre.

                      Komment


                        #71
                        Látod inkább vettél volna egy „veteránt” mely még anyagból készült. Tudom ez is abból van csak a mai semmi anyagból. Egy Mz- egy Cz a nagyobb cm3 -esek közül .
                        Ez volt az eredeti tervem de pont akkor emelték fel a korhatárt 24-re. Na akkor mondom maradok 50ccm-en még 2 évig...

                        Remélem sikerült felvidítani és Kesziben iszunk 1-1 sört erre.
                        Elég jól, bár nálam sör helyett csak üdítő lesz szerintem .
                        Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2015 jún. 23, 23:03.

                        Komment


                          #72
                          Szervusztok!

                          Vagy két évvel ezelőtt,volt már téma a fórumon napjaink termékeinek hitványsága.Kering a neten a "A villanykörte összeesküvés,-avagy a tervezett elavulás" (lehet,hogy nem pontosan ez a cím,de meg lehet találni),-aki nem látta és nem értelmezte,-javaslom tegye meg!

                          Hosszas elmélkedés után arra a végkövetkeztetésre jutottam,hogy a piacgazdaság egy rakás sz@r,mert a gyártók érdeke a haszon,melynek érdekében,a végtelenségig kizsákmányolja a termelőerőt és a fogyasztót is.A környezetvédelemre hatványozottan káros,mert a sok eldobott ipari hulladék elborítja a föld nevű bolygót,-gondoljátok el,hogy az óceánokban,már szemétből keletkezett,nem is kis kiterjedésű szigetek úsznak,melyek még az időjárásra is befolyással vannak,túl az óceánok élővilágára gyakorolt káros hatással.

                          Mi lehetne a mi dolgunk,hogy mindez ne menjen tovább,a piacgazdaság kiagyalóinak terve szerint és valamilyen gátat próbáljunk szabni a fogyasztók érdekében,-ne vásároljunk a birtoklás öröméért és,ha valamilyen minőségi kifogás merül fel,azonnal reklamáljunk,-tudom próbálják az embert lerázni,de nem szabad magunkat hagyni.

                          Mostanában a párommal esténként sétálgatunk,olyan levezetésként,-túl a napi hülyeségeken.Az esti sétálgatás alkalmával,az egyik ház előtt az utcán,egy olyan gyönyörű "fejes saláta" ültetvényt láttunk,-hogy igencsak elkerekedett az ábrázatom,-nos ezeket a bontakozó törekvéseket kellene fejleszteni,mert a az úgynevezett piacgazdaság vérszívói ellen csak egy módon lehet küzdeni,-ha kizárjuk őket az életünkből!

                          Üdvözlettel:Che

                          Komment


                            #73
                            Kedves Jagdtigger! Ugye milyen jól feldobott a társaság?! Ne csüggedj eldobni sosem késő.
                            Sándor, erre szoktam én azt mondani, hogy: "Légy szíves ne vigasztalj, van nekem elég bajom anélkül is."

                            Remélem sikerült felvidítani és Kesziben iszunk 1-1 sört erre.
                            Szerintem igen. Már nem fogja olyan görcsösen az egeret.

                            Komment


                              #74
                              Azért nem kell feltétlen szidni a modern technikát... Épp múlt hónapban fordultam bele a 250e km-be az autómmal, és az volt vele most hétvégén a legnagyobb gondom, hogy ki kellett cserélni a klímaszűrőt, mert megtelt, és nem akart szellőzni. Vannak azért értelmes, jó szolgálatot tevő dolgok is, ha az ember kicsit odafigyel rájuk, és hoz pár óvintézkedést a fogyasztói társadalom nyomainak eltüntetése érdekében. (pl. légzsákszalagot évente letörölgetni, így nem szakad szét, és nem kell cserélni 40e Ft-ért kompletten kapcsolóstól, mert csak egyben adják. Vagy éppen 150e km-ként hk.csapágy csere 10e Ft-ért+ olajcsere fele intervallumban. Fityiszt neked, kiszámított motorélettartam...)

                              Komment


                                #75
                                Ismet csak elmarasztalni tudom a modern technikat .Sot azt kell mondjam a helyzet egyre aggasztobb Mert ha parhuzamot vonunk ket jarmu kozott amit ugyan az a ceg gyart hasonlo karakterisztikaval es hasonloan uj p'rojectek voltak a megjelenesuk idejeben hat sokat nem haladtunk Hogy vilagosabb legyek itt van peldaul ez a motor kozel 100 000kmClick image for larger version

Name:	DSC_0479.jpg
Views:	1
Size:	186.2 KB
ID:	147493 van a szamlalojaban es teszi a dolgat a nelkul hogy valamelyk fodarab cserejere szuksege lenne Tudni kell hogy ez a jarmu annak idejen a 80-as evekben elegge uj volt injector ,ABS,stb Itt van ez a masik a 2000-es evek kozepetol(Click image for larger version

Name:	IMG_20141217_091001 (1).jpg
Views:	1
Size:	194.1 KB
ID:	147494 2006) Ellenben az elozo jarmuvel joval kevesebb km futas utan (5 motor km atlaga 1800-57000) kb 35000km komoly motorikus es felfuggesztesi problemakkal pl valtot csak egybe lehet cserelni nem arulnak hozza specialis meretu csapagyakat,ugyan igy a kuplung ,ABS,stb

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X