Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mit mivel kenjünk, hogy jó legyen az íze?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Ha már van rá topic...az ízekről eszembe jutott...Két rendőr járőrözés közben talál a járdán egy kupacot...tanakodnak erősen,hogy mi lehet..de nem tudnak rájönni.. Az egyiknek támad egy ötlete.._Te,kóstoljuk meg! Úgy is tesznek. Kóstolgatják,kostolgatják..majd az egyik megszólal-Szerintem ez sz@r....Húúú...ez tényleg az..még jó hogy bele nem léptünk.. Így injekció után úgy érzem...olyan íz van a számban,mint ha beálltam volna a sorba harmadiknak kóstolgatni...

    Komment


      #47
      Szevasztok!

      Kenjétek be szilvalekvárral,-annak jó az íze és sokáig megmarad az aroma!A fenti viccet,én Arisztid és Tasziló változatban ismertem,erősen raccsolt változatban.

      Javaslom,hogy pont ebben az időszakban,amikor Magyarországra kívülről és belülről is ekkora nyomás terhelődik,-ássuk el a csatabárdot,a rend őreivel szemben!

      Üdvözlettel:Che

      Komment


        #48
        Kész felüdülés volt olvasni ezt a topicot. Köszi Wsievers, hogy megnyitottad és köszi fiúk a sok jó ötletért bowdenkenés ügyben. A sztorikon jókat nevettem, ami most nagyon rám fért. Aki már cserélt féltengely harangot Kispókon, az tudja, hogy mennyi gőzt kellett kiengednem. A jobboldalihoz ráadásul csak úgy fértem hozzá, hogy levettem az önindítót. Hatalmas élmény ez is. 5 csavar fogta. Mind könnyen hozzáférhető természetesen: hasonfekve felszegett fejjel rövid szárú csillagkulccsal negyedeket forgatva.

        Na ehhez kellett a vizualitás, ugyanis a felét csak kitapogatni tudtam. De nagyon szeretem akkor is ezt a kis autót!

        Komment


          #49
          Milyen igaz,hogy a Szerelem Vakká tesz! De jó,hogy elkészült és felénk tudtál nézni igaz hirtelen nem tudtam eldönteni,hogy korán - vagy későn jutottál gépközelbe. Kinek mikor van korán és késő?! Gondolom ilyenkor hagy a Lányod zavartalanul alkotni - kész segítség !

          Komment


            #50
            Sajnos csak fél siker. Hála a csodálatos minőségű pótalkatrészeknek a vadiúj tengelytömítésbe olyan szimmering van, amiből már eleve kitört egy darab. Most vehetek bele újat, lehetőleg vitonosat. Ez az egész féltengely tömítés úgy nem tetszik, ahogy van.

            Való igaz: tegnap délután "segíteni akart". Úgy szedtem ki a motortérből. Kezében már ott volt a crovaszár! Nagyon boldog voltam, mert ugye az indítómotorral kínlódtam. 5 csavar fogta. Még hogy nincs rendesen összerakva. A Ladából rögtön ki tudtam venni. Ott csak két csavar fogta és mind a kettőt láttam.

            Komment


              #51
              Ott csak két csavar fogta és mind a kettőt láttam.
              Sokkal egyszerűbb lenne, és mindent jobban látnál ha az oldalára borítanád ilyenkor.

              Komment


                #52
                Sokkal egyszerűbb lenne, és mindent jobban látnál ha az oldalára borítanád ilyenkor.
                Annak idején haverom kapott egy 500-as fiatot, annál alkalmaztuk ezt a módszert.

                Komment


                  #53
                  3 külsőgumi a tető peremhez támasztva és lehet alsó munkát alvázvédelmet csinálni.

                  Komment


                    #54
                    A trabimhoz csináltam egy keretet, ( fogantyút ) amit az emelő furataihoz csavaroztam. Egyedül simán borítottam ! ( Nem a kanyarban ! )

                    Komment


                      #55
                      Annak idején haverom kapott egy 500-as fiatot, annál alkalmaztuk ezt a módszert.
                      Én se csak úgy kitaláltam.

                      Komment


                        #56
                        Kuplungbowden csere oldotta meg a problémát. A régi külső 2 helyen meg volt törve, attól volt olyan kő-kemény.
                        A világításprobléma pedig érdekes volt: egyszerre füstölt el 3 izzót (tompított első, helyzetjelző első és hátsó). Kicseréltük, most jó.
                        Vasárnap ismét 204 km pördült bele az órájába.

                        Komment


                          #57
                          Vasárnap ismét 204 km pördült bele az órájába.
                          Gratula, Ricsi95D!

                          Nekem még a "csarnokban" van a TZ, de lassan elkészül

                          Üdvözlettel!

                          Komment


                            #58
                            Kérdésem mennyi szélvédelme van a gépednek avval az idommal?Motoroztál mostanság olyannal is melyen nem volt így van viszonyítási alapod.

                            Komment


                              #59
                              A szélvédelem nagyon jó (de 70-es tempónál nem olyan elviselhetetlen a légáramlás, Pannonián simán ki lehet bírni nélküle ), az esőt is elfogja (bár ezt még szerencsére nem tapasztaltam), a műszereket és a kormányt nagyon jól védi (króm nagyon szép állapotban maradt meg). Az izzócsere miatt levettük és úgy döntöttem nem kerül vissza.
                              Eladósorba kerül.

                              Komment


                                #60
                                Kérdésem mennyi szélvédelme van a gépednek avval az idommal?
                                Ricsi, és a lábvédővel mi a helyzet? Szeretnék majd a Trophymra venni egyet, mert szerintem nagyon jól néz ki, azon felül védi az amúgy is kínai minőségű térdizületeimet (annak idején pár hét ETZ-zés után fájtak, kattogtak). Csak nem tudom, a 125-ös az irdatlan teljesítményével mennyire tud megbírkózni a két vitorla visszafogó erejével...
                                Te próbáltad esetleg lábtartóval / nélküle? Nagyon visszafogja a ménest?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X