Közlemény

Collapse
No announcement yet.

III. Veterán Fórum Találkozó Tiszakeszi, 2016. július 29-31.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Ne piszkáld, mert a végén én is puhap,,snek érzem magam hogy nem merek elindulni egyedül
    Mondjuk nálad ez volt az elmúlt két évben a dolog varázsa, hogy mi kerül elő a kocsi hátuljából!


    Elvileg az lenne a cél,hogy a VF-es haverokkal,segítve helységről-helységre támogatva egy csapattal odaérkezni.
    Ja. Az tényleg jó lenne. Azért ezek a csapatos vonulások már eleve kiegészítik élménnyel a programot, ráadásul az öreg gépek mellett egy biztonságérzetet is adnak a társak.
    Bár én meg mindig kimaradnék ebből is, mert legalább egy nappal előttetek oda kell érjek, hogy rendben legyen minden, és várhassalak titeket.

    Komment


      #47
      Joker maximálisan egyetértek Veled, de ne felejsük el, hogy Neked van egy összetartó megfelő szakmai hátterú csapatod, már az is nagy szó, hogy meg tudjátok beszélni hogy szerszámkészletből ki mit hoz, hogy összejöjjön egy rendes készlet amit egyenként nem hozna senki.
      Azonkívül jó a társaság akkor is ami9kor baj van ha másért nem hogy megnyugtassa leállt járgány gazdáját akit éppen széjjel..sz az ideg, és javítás közben higgadtan tudnak dönteni.
      Volt hogy a magyar határon kaptam elsőkerék defektet, és a barátaim megcsinálták úgy hogy én hozzá sem nyúlhattam mert elmebeteg lettem attól hogy pont velem kell ennek történnie.

      Komment


        #48
        Bár én meg mindig kimaradnék ebből is,
        Kivétel erősíti a szabályt.....nem mellesleg a jó helyet a találkozóra

        Komment


          #49
          emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          magyar határon kaptam elsőkerék defektet
          menet vagy jövet ? nem mindegy már mint hangulatilag .

          Komment


            #50
            Miért ne menne el egy pannónia 1000 km egyvégtében is .
            Hát, ha azt nézzük, hogy kollégám anno elment a Nordkappig meg vissza Pannoniával - mert akkoriban nem volt más - akkor ez nagyon igaz.
            Everything is better when you decide you don't care.

            Komment


              #51
              menet vagy jövet ? nem mindegy már mint hangulatilag .
              Jövet, de ettől nem volt jobb hangulatom, csak utólag amikor rájöttem, hogy ez vagy 30 km-el azelőtt volt hogy szétváltunk, és akkor magamra maradtam volna. No azóta van Transporterem.

              Komment


                #52
                Én rendszerint a meleg időszakban egy konkrét 360-ast használok, évi 4-5
                ezer km jut neki a jóból. Szerencsére mindenféle üzemzavartól mentesen kapkodja a lábát, pedig minden cucc gyári rendszerű, igaz a villany egy kicsit erősebb, spécibb, de alapvetően a megszaggatós, dinamós holmi. Nyilván a tétlen, nyugalmi ciklusban sokpontos átvizsgáláson esik át... Persze a szerszámos alaposan meg van tömve, és különösen ügyelek a jó gyártmányú áramforrásra is...Click image for larger version

Name:	dot2015 013.jpg
Views:	1
Size:	198.7 KB
ID:	148266
                Utoljára szerkesztve a következő által: Zénó; 2016 febr. 14, 19:47.

                Komment


                  #53
                  mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Miért is???????????????????????????
                  A válasz egyszerű: mert épp ilyen kedvem van.
                  Biztosan le akarok érni és nem végtelenül dög fáradtan, nyúzottan, idegesen, telefonálgatva, mert ismeretlen területen otthagyott a gép, vagy épp a zselici emelkedőn üvöltő kettesben viszi csak fel a fenekem.
                  (Most ne vegyük elő az ismétlődő témát, hogy kibírja-e. Miért ne bírná ki?)
                  Ha összeállnánk és lenne szerviz háttér, akkor vicces, de az elmúlt nap hozzászólásai alapján ennek a találkozónak nem ez a célja.

                  Aki követte miket írogatok ide, talán emlékszik, hogy az elmúlt évben alaposan kijátszottam magam ezzel a motorral.
                  (Hetekben mért szervizek, tízen sok lerohadás gyújtás miatt, ugyanannyi tolás, szétakadt lánc és motor bevontatása kötélen autóval 8,5 hónapos asszonnyal, balatoni túrán beállt dugó és valszeg gyűrű fennakadás miatt krehácsoló géppel haza, defekt, fals levegő miatt detonáló és le nem álló motor stb.) Ennek ellenére rengeteget mentem ezzel a géppel itt megyén belül esőben-hóban-fagyban-napsütésben. Az egész telet végigmotoroztam vele, ráadásul egy bármelyik pillanatban megmakkanó gyújtótekerccsel.

                  Most kicsit elraktam pihenni a garázsba, aztán ha jól esik veszek egy nagy levegőt és nekiállok kicsinosítani, meg kijavítom pár krónikus hibáját.

                  Komment


                    #54
                    Ez a sorja mint Te is csinálod és csináltad. Egyszer a végére érsz és lesz egy megbízható géped. Ne légy bizonytalan az elvégzett munkád minősége adja a megbízhatóságot is egyben. Az én gépem is max ha összeterelem a ménest akkor is 15 paci mely két motorra való pakkal járta már nem egyszer a Mátrát és környékét mely nem a síkvidékéről híres.Simson Stárral 2 személlyel jártam a Dunántúlt Veszprém és Balaton környékén 1000km-t mentünk . Talán az a baj , hogy a sok- sok méneshez vagytok szokva pedig a" Világot látni" avval nem lehet csak részletekben mikor megállsz egy- egy látnivalónál. Eljönne az a Pannonia is és mennyivel nagyobb elégtétel lenne a lelkednek!

                    Komment


                      #55
                      Jé!
                      Most nézem a plakátot, az én motorom két alkalommal is szerepel rajta... egy igazán eltalált, szemléletes emlék!
                      köszi Attila!

                      Komment


                        #56
                        Nagyrészt egyet értek, kivéve a sok ménes dolgot. Eddig egy régi swiftet, egy Pancsit valamint most egy jobb motort vezettem. Sokan nem hiszik el a fiatalok közül, de ezzel is lehet tartósan lassan menni, nézelődni.
                        A Pancsival a fő gond ott van, hogy a sor a megbízható géphez nálam még nem ért véget, ezért nem megbízható.
                        És most az nem motivál (főleg munka és egy pici gyerek mellett) hogy rengeteg munkával megbízhatóvá tegyem és leérjek vele. Eljön annak is az ideje.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2016 febr. 14, 21:13.

                        Komment


                          #57
                          A válasz egyszerű: mert épp ilyen kedvem van.
                          Ennyi kielégítő egy motorostól,a további türelmes magyarázatot köszönöm!

                          Bocs ha kiborítottam a"bilit"
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #58
                            Mindenkinél van bili.. Na és ha kiborul? Akkor sincs semmi...rendbe kell tenni és kész.

                            Komment


                              #59
                              Vagy nincs is bili és valójában ki se borult.

                              Komment


                                #60
                                Az jóóó.. Én az enyémre vigyázok az tuti.. Nem engedek a közelébe senkit..

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X