Közlemény

Collapse
No announcement yet.

T1 Pannónia felújítási költsége

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    prosym eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha már felújítás+ árak a téma, lenne pár kérdésem:
    Érdemes lehet ezt a témát átfutnod, hátha választ kapsz néhány kérdésre: http://veteran.forum.hu/felujitasi-f...47/festes-363/

    Komment


      #32
      Köszi a linket, szinte teljesen ki lett vesézve a téma, sokat segített.

      Komment


        #33
        Helló!

        Én egy másfél éve vettem egy roncs állapotú t1-est minden papír nélkül, szabtam egy lélektani határt 350 000-ft és nekiláttam. amikor elfogyott az összeg még nem voltak kerekek, kipufogók, és a blokk is csak félig volt kész. Az összes szerelést, alkatrészbeszerzést, előkészítést, beállítást magam csináltam, mégis mire a végére értem papírok nélkül súroltam az 500-ezret. És ebben persze még nincs benne az a tetemes üzemanyag, és telefonköltség amivel ez jár.
        A legalizálás még kb 90-ezret tett ki mire rendszám került a gépre. Persze valószínüleg ki lehet hozni kevesebből is, de ha igazán szépet akarsz kb erre kell számítani.

        Komment


          #34
          Helló Szakik!Én is fényező vagyok és épp ezekre e veterán járművekre vagyok szakosodva!2012 nyarán meg csináltam egy pár db Pannoniát,köztük T1-et is!Nekem is volt pár olyan hogy minél olcsóbb legyen!Ha olcsót akar az ember inkább ne is kezdjen neki!(Nem lesz olyan mint a gyári)sajnos!Click image for larger version

Name:	IMG00650-20121107-1320.jpg
Views:	1
Size:	206.8 KB
ID:	133978 (olcsó)Sajnos így nem olyan amilyennek lenni kell!De ha rá szánja az ember Click image for larger version

Name:	IMG00330-20120818-0940.jpg
Views:	1
Size:	200.0 KB
ID:	133979 Így már mindjárt más!Ha be vásárol hozzá a tulaj crómból!(Fóti Gyulánál) És el küldi nekem!Ezt a minőséget bizony 250-ből nem igen lehet kihozni!Inkább olyan 350-ből!

          Komment


            #35
            Click image for larger version

Name:	IMG00323-20120818-0937.jpg
Views:	1
Size:	210.1 KB
ID:	133981Click image for larger version

Name:	IMG00326-20120818-0939.jpg
Views:	1
Size:	205.9 KB
ID:	133982Click image for larger version

Name:	IMG00223-20120703-1237.jpg
Views:	1
Size:	206.3 KB
ID:	133983Persze volt aki Csepelből is csináltatott velem olcsót!Click image for larger version

Name:	IMG00254-20120727-0828.jpg
Views:	1
Size:	210.6 KB
ID:	133984Nem reklámnak szántam!De egyet jó ha figyelembe vesz az ember!Vagy megcsinálja teljesen,vagy neki sem kezdjen!!!
            Attached Files

            Komment


              #36
              Ez itt a reklám helye!!!!!!!
              wsievers kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                Helló Tuske01!

                Hogy ne legyen csak reklám helye, mint értékes információt, szerintem szívesen fogadnánk az összegeket, amiről írsz.
                Mondjuk mit jelent az, hogy "olcsó legyen" és mit jelent az, hogy "szép és jó legyen"?
                soveny, Che és mátéapu kedvelte ezt.

                Komment


                  #38
                  tuske01 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ha olcsót akar az ember inkább ne is kezdjen neki! (Nem lesz olyan mint a gyári) sajnos!
                  Tényleg nagyon szép , gyári! Végre valaki veszi a fáradságot és nitróval fest és felpolírozza , na igy tényleg nagyon szép -és szerintem ennyi munka éri is a pénzt .
                  soveny kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    Bocs hogy beleszólok a Pannoniás imádságba .Nemrég láttam 3 darabot egy havernál,fekete, zöld , fehér színben szépen megcsinálva.Megkérdeztem mennyi az annyi:650 per darab.Be....rtam.

                    Komment


                      #40
                      Na nekem csíkozás nélkül, azt Kecsón igaz nem kevés pínzé de meglehet csináltatni, homokolás nélkül, tanulók büntiből kézzel le smirglizték:-)))) meg csinálta egy feső 40 ropiért. Igaz ennek már jó pár éve, de azért szerintem igen messze áll a 650-től. Eddig senki nem kifogásolta a festést. Sőt............de nem szeretnék dicsekedni, tehát maradjunk annyiban hogy szép.:-)))))
                      Baka és soveny kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        tuske01 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ha olcsót akar az ember inkább ne is kezdjen neki! (Nem lesz olyan mint a gyári)
                        Köszönjük a véleményedet, nagyon kíváncsiak lennénk részletes tapasztalatokra!

                        Ugyanakkor szívesen venném a Pannoniákat nálam jobban ismerő felhasználók véleményét, mennyire is volt szép egy gyári fényezés. Kíváncsi lennék néhány fotóra egy garantáltan eredeti, jó állapotban megőrzött T5-ösről, pl. egy restaurálatlan, múzeumi darabról. Mindig azt gondoltam, sok veterános meglepődne, ha összehasonlítana egy negyedmilliós fényezéssel eredetire restaurált és egy eredeti motort. Vajon kapott-e az eredeti vaslemez alapozót, szórógittet, lakkréteget a csíkozás fölé, mikronra kiszámított festékvastagsággal, vagy csak lefújták valahogy, ugyanúgy, mint az aznapi másik 150-200 darabot?

                        Azt elfogadom, hogy egy korabeli W108 Mercedes, vagy Jaguar dukkóját nem lehet olcsón reprodukálni, hiszen már az eredeti autók is csillogtak-villogtak, presztízs szempont volt a hibátlan fényezés. De egy Pannonián (..., Izsen, Uralon, Jawán, Zündappon...)?

                        Komment


                          #42
                          650?? Abból motort lehet venni.

                          Komment


                            #43
                            Lakkozás, alapozás kizárva különösen a Pannóniánál...(azért is kopott le a csík, és a vázon se láttam sohasem alapozót, sőt gittet sem) A fényezés meg ahogy sikerült. Az a baj, hogy ezt a képek nem adják vissza.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 dec. 24, 22:08.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #44
                              Szervusztok . Anno volt Pannóniából ilyen is olyan is a nekem, de emlékeim szerint egyik sem volt olyan szép fényezésű , mint a most restauráltak. '70-ben Neolux volt a legjobb festék ( amire lehetőségem volt ), amit a Rakéta porszívó üvegtartályos festékszórójával lehetett felhordani ( fujni - az enyhe túlzás ) az aktuális motorra , ami éppen szint "változtatott" . Egyébként szerintem a T5, P10 volt a legjobban használható . A P 20-as nem a legmegbízhatóbb gép volt . Amit az ismerőseim használtak - bár ezek intenzíven átfaragottak voltak - talán 2000 km -t bírtak ki, utána a gyűrűdarabok a kipufogódobban zörögtek . Ez azonban nem volt olyan nagy gond, mivel volt új henger , dugó, főtengely könnyen beszerezhető volt és a nagy előny , hogy a művelethez nem kellett kivenni a blokkot a vázból . A BOSCH köszörű használata vitte el az időt, meg a felömlők oldalainak "kinyitása" és visszazárása . Igen , ifjak voltunk és bohók. Üdvözlettel.

                              Komment


                                #45
                                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Tényleg nagyon szép , gyári! Végre valaki veszi a fáradságot és nitróval fest és felpolírozza , na igy tényleg nagyon szép -és szerintem ennyi munka éri is a pénzt .
                                Remélem azért néhányan már ismernek .....

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X