prosym eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
T1 Pannónia felújítási költsége
Collapse
X
-
Helló!
Én egy másfél éve vettem egy roncs állapotú t1-est minden papír nélkül, szabtam egy lélektani határt 350 000-ft és nekiláttam. amikor elfogyott az összeg még nem voltak kerekek, kipufogók, és a blokk is csak félig volt kész. Az összes szerelést, alkatrészbeszerzést, előkészítést, beállítást magam csináltam, mégis mire a végére értem papírok nélkül súroltam az 500-ezret. És ebben persze még nincs benne az a tetemes üzemanyag, és telefonköltség amivel ez jár.
A legalizálás még kb 90-ezret tett ki mire rendszám került a gépre. Persze valószínüleg ki lehet hozni kevesebből is, de ha igazán szépet akarsz kb erre kell számítani.
Komment
-
Helló Szakik!Én is fényező vagyok és épp ezekre e veterán járművekre vagyok szakosodva!2012 nyarán meg csináltam egy pár db Pannoniát,köztük T1-et is!Nekem is volt pár olyan hogy minél olcsóbb legyen!Ha olcsót akar az ember inkább ne is kezdjen neki!(Nem lesz olyan mint a gyári)sajnos! (olcsó)Sajnos így nem olyan amilyennek lenni kell!De ha rá szánja az ember Így már mindjárt más!Ha be vásárol hozzá a tulaj crómból!(Fóti Gyulánál) És el küldi nekem!Ezt a minőséget bizony 250-ből nem igen lehet kihozni!Inkább olyan 350-ből!
Komment
-
tuske01 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa olcsót akar az ember inkább ne is kezdjen neki! (Nem lesz olyan mint a gyári) sajnos!soveny kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Na nekem csíkozás nélkül, azt Kecsón igaz nem kevés pínzé de meglehet csináltatni, homokolás nélkül, tanulók büntiből kézzel le smirglizték:-)))) meg csinálta egy feső 40 ropiért. Igaz ennek már jó pár éve, de azért szerintem igen messze áll a 650-től. Eddig senki nem kifogásolta a festést. Sőt............de nem szeretnék dicsekedni, tehát maradjunk annyiban hogy szép.:-)))))
- 2 likes
Komment
-
tuske01 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa olcsót akar az ember inkább ne is kezdjen neki! (Nem lesz olyan mint a gyári)
Ugyanakkor szívesen venném a Pannoniákat nálam jobban ismerő felhasználók véleményét, mennyire is volt szép egy gyári fényezés. Kíváncsi lennék néhány fotóra egy garantáltan eredeti, jó állapotban megőrzött T5-ösről, pl. egy restaurálatlan, múzeumi darabról. Mindig azt gondoltam, sok veterános meglepődne, ha összehasonlítana egy negyedmilliós fényezéssel eredetire restaurált és egy eredeti motort. Vajon kapott-e az eredeti vaslemez alapozót, szórógittet, lakkréteget a csíkozás fölé, mikronra kiszámított festékvastagsággal, vagy csak lefújták valahogy, ugyanúgy, mint az aznapi másik 150-200 darabot?
Azt elfogadom, hogy egy korabeli W108 Mercedes, vagy Jaguar dukkóját nem lehet olcsón reprodukálni, hiszen már az eredeti autók is csillogtak-villogtak, presztízs szempont volt a hibátlan fényezés. De egy Pannonián (..., Izsen, Uralon, Jawán, Zündappon...)?
- 5 likes
Komment
-
Lakkozás, alapozás kizárva különösen a Pannóniánál...(azért is kopott le a csík, és a vázon se láttam sohasem alapozót, sőt gittet sem) A fényezés meg ahogy sikerült. Az a baj, hogy ezt a képek nem adják vissza.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 dec. 24, 22:08."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Szervusztok . Anno volt Pannóniából ilyen is olyan is a nekem, de emlékeim szerint egyik sem volt olyan szép fényezésű , mint a most restauráltak. '70-ben Neolux volt a legjobb festék ( amire lehetőségem volt ), amit a Rakéta porszívó üvegtartályos festékszórójával lehetett felhordani ( fujni - az enyhe túlzás ) az aktuális motorra , ami éppen szint "változtatott" . Egyébként szerintem a T5, P10 volt a legjobban használható . A P 20-as nem a legmegbízhatóbb gép volt . Amit az ismerőseim használtak - bár ezek intenzíven átfaragottak voltak - talán 2000 km -t bírtak ki, utána a gyűrűdarabok a kipufogódobban zörögtek . Ez azonban nem volt olyan nagy gond, mivel volt új henger , dugó, főtengely könnyen beszerezhető volt és a nagy előny , hogy a művelethez nem kellett kivenni a blokkot a vázból . A BOSCH köszörű használata vitte el az időt, meg a felömlők oldalainak "kinyitása" és visszazárása . Igen , ifjak voltunk és bohók. Üdvözlettel.
- 2 likes
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTényleg nagyon szép , gyári! Végre valaki veszi a fáradságot és nitróval fest és felpolírozza , na igy tényleg nagyon szép -és szerintem ennyi munka éri is a pénzt .
- 3 likes
Komment
Komment