mir-mur eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Krómozó műhelyek
Collapse
X
-
Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMegjöttek az ajánlatok
Galván systems (Kecskemét):
...
Ha van még két felnim, mert nem kell újakat vennem, akkor megvolna egy százas?
- 2 likes
Komment
-
Nem, én is most megváltoztattam a terveimet. Csak hogy a háborgásból kicsit közelítsek a topic témájához...
Szóval azt gondoltam, előbb fényezés aztán krómozás. De ha fényeztetek, utána hónapokig tárolgassam a frissen fényezett alkatrészeket? Akkor először is, még fényezés előtt: első-hátsó teleszkópok, kerekek, fékkar, berúgókar. Festés után lehet összerakni egyből a talpára a vasat (blokk legelőször lesz kész).
Ami még fontos, úgy néz ki találtam egy csiszoló szakit, aki előkészíti a krómozandókat, visszamaratja és készre csiszolja. Aztán eldönthetem, hogy vele elvitetem krómozni a bejáratott helyére és készen veszem át vagy viszem ahová gondolom magamnak. Szeptember folyamán ezt a tervem szerint bejárom és ha minden jó lesz, akkor megosztom itt ezt a lehetőséget.OdinHEM kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Töredelmesen bevallom, csak bele csöppentem, talán , ha 2 oldalt vissza olvastam,:-((( DE nem látom itt a Táborfalvi krómozókat emlegetve. Nem mintha tökéletes munkát végeznének, de nekem azért még elég jól néz ki a gépem, pedig ők krómozták/polírozták, vagy 4-5 éve. Ahogy ezeket az árakat nézem egy telefont csak megér. Ha kel tudok egy tel. számot adni, remélem még él a szám.:-))))
Komment
-
OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHát igazándiból a kormánnyal ráérsz bőven a végén ha már a többi a lábán áll...OdinHEM kedvelte ezt.You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close
- 1 like
Komment
-
Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseItt a felfüggesztésre gondoltam mind az első mind a hátsóhoz kell króm+festék is lásd teleszkópokAries88 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szervusztok!
A krómoztatás,úgy gondolom,-mindenkinek "kemény",hiány ágazatról van szó.Az még csak rendben is lenne,hogy megkérik az árát,de akkor legyen is az olyan minőségű,mely a gyárival azonos.
Úgy gondolom,hogy az alárezezést,azért mellőzik,mert a mai szigorú környezetvédelmi szabályok miatt,a galvániszaptól "megszabadulni",-igen költséges.Azt is tudni illik,hogy egy "kráteresre" korrodált felületre,nem lehet jó minőségű krómot tenni,még réz alappal sem.Sajnos nem mindenki rendelkezik,műhelymikroszkóppal (többek között én sem),de hiddjétek el,hogy egy kráteresre korrodált alkatrészt,szinte lehetetlen,olyan szinte felpolírozni,hogy az jó alap legyen a későbbi krómozáshoz,már ami időtálló!
Már többször említésre került a fórumon,a krómozás,sőt "csontig lerágtuk",de lássuk be,egy helyben topogunk,-lehet,hogy a témában szét kellene nézni külföldön,pl. Ukrajna,vagy Albánia,mely országokban esetleg,még enyhébbek a környezetvédelemre vonatkozó szabályok.
Üdvözlettel:Chemovisz és korompaiistvan kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
Komment