Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Én el is fogadom a szempontokat. Ennek ellenére se új küllőket, se felniket nem veszek, mert használhatók amik vannak, ez mondjuk motorvásárlásnál is szempont volt.
Az ingerküszöböm alacsonyabb, mint ezek az árak így egyben.
Nem, én is most megváltoztattam a terveimet. Csak hogy a háborgásból kicsit közelítsek a topic témájához...
Szóval azt gondoltam, előbb fényezés aztán krómozás. De ha fényeztetek, utána hónapokig tárolgassam a frissen fényezett alkatrészeket? Akkor először is, még fényezés előtt: első-hátsó teleszkópok, kerekek, fékkar, berúgókar. Festés után lehet összerakni egyből a talpára a vasat (blokk legelőször lesz kész).
Ami még fontos, úgy néz ki találtam egy csiszoló szakit, aki előkészíti a krómozandókat, visszamaratja és készre csiszolja. Aztán eldönthetem, hogy vele elvitetem krómozni a bejáratott helyére és készen veszem át vagy viszem ahová gondolom magamnak. Szeptember folyamán ezt a tervem szerint bejárom és ha minden jó lesz, akkor megosztom itt ezt a lehetőséget.
Ezen én is töprengtem, de arra jutottam hogy mind2 kell ahhoz hogy el kezdjem összepakolni a gépet, már a kormányt se tudom betenni úgy hogy nincs lefestve vagy krómozva, ez egy ilyen csapda..
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close
Töredelmesen bevallom, csak bele csöppentem, talán , ha 2 oldalt vissza olvastam,:-((( DE nem látom itt a Táborfalvi krómozókat emlegetve. Nem mintha tökéletes munkát végeznének, de nekem azért még elég jól néz ki a gépem, pedig ők krómozták/polírozták, vagy 4-5 éve. Ahogy ezeket az árakat nézem egy telefont csak megér. Ha kel tudok egy tel. számot adni, remélem még él a szám.:-))))
Itt a felfüggesztésre gondoltam mind az első mind a hátsóhoz kell króm+festék is lásd teleszkópok
Ebben természetesen maximálisan igazad van Engem viszont csak a hátsó teleszkóp poharak krómozása terhel ebből a szempontból mivel a TL-en az első szárak alja alu
A krómoztatás,úgy gondolom,-mindenkinek "kemény",hiány ágazatról van szó.Az még csak rendben is lenne,hogy megkérik az árát,de akkor legyen is az olyan minőségű,mely a gyárival azonos.
Úgy gondolom,hogy az alárezezést,azért mellőzik,mert a mai szigorú környezetvédelmi szabályok miatt,a galvániszaptól "megszabadulni",-igen költséges.Azt is tudni illik,hogy egy "kráteresre" korrodált felületre,nem lehet jó minőségű krómot tenni,még réz alappal sem.Sajnos nem mindenki rendelkezik,műhelymikroszkóppal (többek között én sem),de hiddjétek el,hogy egy kráteresre korrodált alkatrészt,szinte lehetetlen,olyan szinte felpolírozni,hogy az jó alap legyen a későbbi krómozáshoz,már ami időtálló!
Már többször említésre került a fórumon,a krómozás,sőt "csontig lerágtuk",de lássuk be,egy helyben topogunk,-lehet,hogy a témában szét kellene nézni külföldön,pl. Ukrajna,vagy Albánia,mely országokban esetleg,még enyhébbek a környezetvédelemre vonatkozó szabályok.
Komment