Mir-mur, ez gyönyörű. Már szépen kattogott a számítógép a fejemben, hogy mi az a plusz csapágyház a fékdobon, amikor leesett, hogy az a kiszerelt féked tükörképe. Szép munka!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Krómozó műhelyek
Collapse
X
-
Szia. Nem Alfa hanem egy Fiatdemeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMilyen Alfát csinálsz?
Komment
-
Igen egy Fiat Marea. Sajnos én Diesel párti vagyok így egy 1.9 jtd van a motorháztető alatt.
Annó ilyen volt a motortér
Lehet ha valaki jár autós találkozókra innen ismerős az autó
De a króm cuccokról majd csinálok képeket összerakás közben is. Mivel biztos van akit érdekel
És még egyszer elnézést kérek, hogy nem veterán autót vagy motorral vagyok itt. De itt olvasgatva láttam, hogy tanácsot tudok kapni krómozás szempontjából és a társaság is jó
- 4 likes
Komment
-
Tatabányán csináltattam a kárpitozást. És amúgy nagyon sok veterán autót újítanak fel és megcsinálnak majdnem mindentmir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKi csinálta a varrott borításokat a motortérben. Szépnek tűnik, és biztos a motorkerékpár ülésekhez is ért.
Nem azt mondom, hogy a legolcsóbbak de tényleg jók, carpitos.hu így keress rá
De ha szeretnéd küldök nagyon szívesen telefon számot is.
Tessék itt van amit nekem csináltak
Nagyon korrektek és segítő készek nekem még nem volt rájuk panaszom. Én mikor jártam hozzájuk mindig volt veterán autó restaurálni és elég szépen megcsinálták. Remélem tudtam segíteni
Komment
-
Most szépen meg takarítottunk mindent. Ami szivárgott kijavítottuk így remélhetőleg nem lesz egy ideig okunk brigéciolt használnicsikigabor eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAmi nem kedvez az alunak az a lúgos közeg, de gondolom nem akarod hetente brigéciolozni.
Bemattulni csak évek alatt fog, főleg ha néha áttörölgeted NevrDull, vagy hasonló polírronggyal.
Nekem egyik ismerősöm évek óta króm tisztító pasztával takarítja a polírozott felületet is. Neki az is működik.
sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szia Kasmir!
Nagyon ütős a kocsibelsőd. És a képek is szuperek. Köszönöm az ötletet, amit adtál. Nagyon tetszik ez a műbőrös bevonat, de megjegyzem - csak a poén kedvéért - , hogy a Trabi motorkabátot előbb találták fel.
A polírozott felületet (alu) én is krómtisztító pasztával szoktam átkenni, amit még krétaporral - vagy Sepy javaslata után - festékboltban kapható "budai fehérrel" törlök át. Dupla veszély a legyekre: elcsúszik és megijed a saját tükörképétől.
kasmir kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Kedves Kasmír!A mi kis csapatunk is szereti és elismeri a szépet.A Te szenvedélyed sem az olcsóságáról híres épp úgy mint a mienk sem. Gratulálok hozzá személy szerint ha tehetem én is szívesen csorgatom nyálam az ilyen rendezvényeken. Azt azért be kell vallanom a Veterán és az izom gépe vannak közelebb hozzám.No- de kinek a pap-kinek a lánya. Persze nem 80 évesen!!
- 2 likes
Komment
-
Szia. Ezek ahogyan írtad nemmű bőr, hanem eredeti olasz import bőrCZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzia Kasmir!
Nagyon ütős a kocsibelsőd. És a képek is szuperek. Köszönöm az ötletet, amit adtál. Nagyon tetszik ez a műbőrös bevonat, de megjegyzem - csak a poén kedvéért - , hogy a Trabi motorkabátot előbb találták fel.

És nagyon köszöm a tanácsot az alu cuccokkal kapcsolatban. Megfogadom a tanácsod
CZsolti kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nekem több helyen is engedett az olaj a motortérben mondhatjuk úgy szivárgott, de ami a legborzasztóbb volt a kormányszervó szivattyú, az cserés is lett.wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz nekem kissé túl van lihegve. Hol fog folyni belőle az olaj?

CZsolti kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment