én le tudom aranyoztatni ha akarod
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Krómozó műhelyek
Collapse
X
-
Sziasztok ismét Találtam egy helyet ahol fújnak...vagy mártanak azt nem tudom pontosan mert előttem titok maradt. De vittem pár cuccot tesztből. És az eredmény meglepő. A képen látszik a különbség de napfényre kivéve teljesen minimális az eltérés. A bal oldali galván króm A tartósság majd kiderül. De szerintem sokkal szebb mint amire azt mondják króm festék és olyan mint a kályha ezüst
Komment
-
üdv
Múltkorában jobban bele mélyedtem a krómozás témában és a króm festék témakörében a neten. (olvasgatás szintjén)
Amit észrevettem hogy van a gagyi króm festékek ami hasonlít a kályhaezüstre...
De találtam a neten olyan króm festéket ami már kifejezetten tetszetős. Csak ő meg árban már megint húzós
Galéria - Képek
A két alkatrészt ha összehasonlítod árban, akkor mi a különbség?
Komment
-
zerger88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseakkor mi a különbség?
....szerintem ha nincs pénz vagy lehetőség krómozásra ,pl. egy szinre festett felni is sokkal szebb (esetleg csíkozva is ) mint ilyen gagyi pótlékkok
- 4 likes
Komment
-
A festése nem olyan mint amit a linken mutattál. Azokból sok képet megtaláltam külföldi oldalakon is. Amit vagy ők másoltak vagy fordítva ezt nem tudom. De azt tudom, hogy az olyan mint a kályha ezüst! Ez a fényezésnél kicsit drágább de a rendes krómozásnál olcsóbb. És olyan alkatrészeket krómoztunk amit galvanikus úton nem tudtak. Mint például műanyagok...meg olyan alkatrészek amit lehetetlen kicsiszolni szépen, ezen a festékben rendesen látszik a tükörképed is például. Én is nézegettem youtube-n videókat és elég sok helyen fújnak már "króm" festékkel. Majd csinálok képeket szabadban is napfénynél. Az eltérés minimális már az én számomra. Bár lehet aki vérbeli galvanizáló az észre veszi a különbséget.Az a fék alkatrész az galvanizált króm. A műanyag pedig fújt. A műanyag kicsit koszos!
Komment
-
Szervusztok!
Műanyagok esetében már régebben elterjedt technológia,a vákumgőzölés.A fenti lényege,hogy vákumban a lehető le
legtisztább alumíniumot elektromos ívvel elgőzölögtetnek,mely a kamrában elhelyezett tárgyra kicsapódik.A technológiát,csak a sznobság határain belül ismerem,de úgy tudom,hogy van anód-katód dolog is benne.A You tubon biztos találni róla bővebb információt.A vákumgőzölés,nem egy új dolog és úgy vélem az országban is van hely,ahol csinálják.
Üdvözlettel:Che
- 2 likes
Komment
-
kasmir eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉs olyan alkatrészeket krómoztunk amit galvanikus úton nem tudtak. Mint például műanyagok...
Akkor már értem -----vagy nem ? Miért kell- mondjuk egy autón vagy motoron - mident bevonni , hol igazi , hol parasztkrómmal (festék ) ?
Szerintem- az ilyen szerkezetek egyik szépségét a különböző anyagok , agyunkban megszokott szineinek , harmonikus összessége adja . Szerintem- mindenki (sokan ) ismeri azt a látványt amikor ---sok a króm-- ezért gyakorlatilag nem látszanak a finom részletek .PL. az amerikás vackok .
Szerintem -alig van különbség egy ilyen meg egy MTZ traktor telibe festése közt --pontosabban , az MTZ szebb látvány mert a szem jobban látja és az agy jobban fel tudja dolgozni a finom részleteket .
De így kerek a világ , már mondtam : kinek a pap -kinek a misebor .
- 4 likes
Komment
-
Ferrion kft-nél krómoztattam megint. 6600ft-ért csinálták ezeket. Csiszolással, régi bevonat eltávolításával együtt. (az előtte fotó megint lemaradt, pedig úgy lenne az igazi )
Hogy hosszú távon milyen lett az majd kiderül. Eddig igazából egy darabbal nem vagyok megelégedve, az a fékpedál. Minden más bírja a motoron.
Viszont azokkal a részekkel ahol csavarozni kell a krómozott alkatrészt bajban vagyok(első villa sárvédőtartója) mert a mostaniról ott pár helyen megrepedt, felpattant a krómréteg(meg a sárvédő tartó pálca, ezeken a problémás részeket festettem, de azért jobb lenne ha nem kellene). Erre valami tanács? Hogy a friss darabok ne járjanak így.
Komment
Komment