Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Delejezés ,fáradt gyujtómágnesek felmágnesezése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kérdezz rá telefonon, hogy melyik nap van biztosan ott. A honlapjukon megtalálod az elérhetőséget és a telefonszámot is. ITT
    Köszönöm! Követni fogom a példádat.

    Komment


    • Hol vagy így eltűnve?? Itt lett volna a helyed köztünk?!

      Komment


      • Igen, nem egyszeri alkalomnak szántam. Mindig úgy van, hogy a következőre megyek, de ez már nagyon késik. Pedig nem lenne rossz keréken érkezni a révházhoz Dugulás alig volt a gépen azóta, még inkább ereszti is a naftát, tömítést kell cseréljek.

        Komment


        • Sziasztok!
          Engem is érdekelne lendkerék delejezés, lehetőleg Miskolcon vagy BAZ megyében.
          Esetleg valaki, aki ezzel foglalkozik vagy ismer valakit, tudna adni egy elérhetőséget?

          Komment


          • Krisztosz20 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Esetleg valaki,
            Mágnesezés /Delejezés/ Miskolc - VeteránApró

            Komment


            • A törött mágneses lendkerék cseréjén kívül,számomra elképzelhetetlen,hogy azért ne működjön egy motor mert gyenge a mágnese....lehet halvány a világítás,lehet vézna a szikra ,de ha jó a megszakító,a kondi és jó helyen van a gyújtás akkor mennie kell !!!!!
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


              • Na kinek is írtuk annak idején, hogy Minden elektromosan csatlakozó felület legyen TISZTA, por és zsírmentes, a megszakító kalapács és üllő tengelye oldószerrel lemosva?
                Tényleg nem tudom. De ezek is segíthetnek. Ja! Még valami. Sötétben kéne próbálni az indítást, mert lehet valahol a szigetelés áthúz. Akkor meg a szikra látható.

                Meg van.
                Kornelmei-nek írtam a romet pony kapcsán.
                2019 jún. 17, 22:05
                Szervusztok! Hasonlót tapasztaltam Komár 2352w mopedemnél nem egyszer. Karbi főfúvóka tisztítás. Szigorúan átfújással, vagy műanyag damillal, kefeszőrrel átmozgatni. Az úszó tüskéjét is ellenőrizni kell, néha beakad a beömlő csőbe nem vízszintes helyzetben. A váltó olajat ellenőrizni szükséges. Lehet benzines, akkor szimering csere. Szimeringet párban érdemes cserélni! Mátéapu tanácsai helytállóak! Annyit tennék hozzá, hogy a megszakító tengelyét nagyon le kell takarítani, nehogy ott menjen el az elektromos szusz. Plusz megnézni a megszakító üllő-kalapács felületét. Nem lehet kráter, koksz a felületen és pontosan egymásra kell feküdjenek!
                Utoljára szerkesztve a következő által: pasetta; 2020 jan. 24, 21:32.

                Komment


                • mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  A törött mágneses lendkerék cseréjén kívül,számomra elképzelhetetlen,hogy azért ne működjön egy motor mert gyenge a mágnese....lehet halvány a világítás,lehet vézna a szikra ,de ha jó a megszakító,a kondi és jó helyen van a gyújtás akkor mennie kell !!!!!
                  pedig mér beszéltem olyannal , aki látott ilyent ...

                  Komment


                  • Na szóval találtam valakit végre, aki helyben van és foglalkozik ezzel.
                    Köszönöm a hozzászólásokat!!

                    Komment


                    • Első körben vegyél egy bontott darabot a "jófogáson" , lehet meg is oldódik a problémád ... Aztán a delejezés. Hozzáteszem sok delejezésen túlesett lendkerékmágnes lett "túl erős" , ami a világítás szempontjából hátrányosnak bizonyult , a későbbi izzócseréket figyelembe véve .

                      Komment


                      • Sziasztok!
                        Tegnap megérkezett a használt lendkerék, amit rendeltem. A mai nap elvittem delejeztetni egy szakemberhez. Előtte megvizsgálta a mágneses erejét a lendkeréknek. Középtartomány felett ugráltak a mutatók, de nem voltak erejük teljében. Biztos ami biztos, megtörtént a delejezés. Utána jócskán nagyobb értéket mutatott a mérőműszer (nem tudom mi a pontos neve:S).
                        Beszereztem valami "no name" márkájú gyertyapipát, nem tudom, hogy fog működni vele a motor, továbba vettem megszakítót is. Na de. Itthon vetettem csak szemügyre az utóbbi alkatrészt. A pofák nem fekszenek fenn egymáson, a tengelyén kicsit szorul a mozgórész és a bütyök, amit a lendkerék nyit és zár az is ferde. Nem tudom, hogy lehet-e javítani, vagy kuka.
                        Egyszerűen nem tudok valahol jó minőségű alkatrészt kapni, csak ritkán. Rendelésnél pedig a fuvardíj sok. Ez van.

                        Komment


                        • Kedves Krisztosz!


                          Vidd vissza oda,ahonnan vetted és kérd meg az eladót,hogy cserélje ki jól működőre!Javaslom,hogy vidd magaddal az alaplapot,hogy demonstrálni tudd a problémát és egyben a boltban ki is tudd próbálni a cseredarab kifogástalan működését.Úgy gondolom,hogy egy,a hírnevére valamit is adó bolt eleget tesz a kérésednek.

                          A reklamáció előtt,azért nézd meg alaposan,hogy nem e valamilyen kis sorja képezi,az akadozó mozgást!

                          Üdvözlettel:Che

                          Komment


                          • Esetleg egy gyári használt megszakítót az érintkezőknél megreszelni felcsiszolni ?

                            Komment


                            • Csomagolásban volt, kibontottam és egyebek. Ez nem AKA megszakító volt, hanem valami egyéb névtelen cucc. És ez egy másik motoros bolt volt, ahonnan ezt vettem. Megint Akát akartam venni, csak az a bolt költözött és hétfőn fog nyitni. Más motoros boltot nem tudok a környéken.

                              Megvan még a gyári, de annak a pofái jóval kopottabbak és kráteresek is kicsit.

                              Komment


                              • ha mielőtt feltetted az alap lapra nézd meg nincs-e sorja a furaton ami miatt be billen az üllő. Amikor az rendbe és szépen mozog a kalapács egy kicsi csőrös fogóval tudsz óvatosan tekerni az üllőn, hogy össze feküdjön rendesen a páros. Teljes terjedelmükkel feküdjenek össze óvatosan a kalapácson is lehet állítani kifele- befele irányban.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X