Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Delejezés ,fáradt gyujtómágnesek felmágnesezése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Szervusztok!
    Nos a véleményem az, hogy itt az ideje elővenni a MÉRŐMŰSZEREKET!!! Ha valami érezhetően mozog, hallhatóan zörög az kivizsgálásért kiállt. A személyes tippem az, hogy nincs rendben valami a főtengely-hajtókar-dugattyú csapszeg szentháromságban.
    mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      Én valami erősebb világitásra emlékszem ebben a S50 támában, most már akár főtengely gond is lehet
      Rakd össze hogy induljon. Tele motorosokkal az országút, szezon van
      A tökéletes hibamegállapitás akkor lép be amikor szétesik alattad. Onnan kezdve nem kell méricskélni, tökörészni
      sepy, Atti69 és madorka kedvelte ezt.

      Komment


        Sziasztok!
        Arra gondoltam, hogy mielőtt elraktam a motort, akkor nem csinált hasonlókat. Végül nem.bontottam meg a blokkot, beindítva nem volt csúnya hangja.
        Apropó beindítás!
        Ma volt szabadidőm, így hát összeraktam. Mindent lepucoltam, tisztán raktam össze, pontosan minden hézagot beállítottam. Szép lila szikrát adott.
        Emberek. Az első világításom olyan szuper lett, hogy szinte csak lestem. A hátsó helyzetjelző is javult valamicskét, de az első.. Nagyon bejön.
        Hidegen nem igazán volt még alapjárat, ezért többször kellett indítanom, még egy kis finomhangolás ráfér a karburátorra, de melegen már szépen járt.
        Jövőhétvégére is hasonló szép időt mond, így hát kiviszem a műhelyből.

        Mégegyszer köszönöm mindenkinek a sok segítséget és tanácsot!
        Szép hétvégét!
        ​​
        movisz, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          Gratulálok a sikerhez! Ha van lehetőséged tegyél egy hosszabb próbautat.
          Viszont annyit hozzátennék az előttem szólókhoz, hogy előgyújtásnak 1,5 mm az előírt 50-es blokknál. Az 1,8 mm 51-es blokkra vonatkozik, az valamivel hosszabb löketű.
          sepy és Che kedvelte ezt.

          Komment


            Igen, 1,5 mm-re állítottam, mivel nekem is ez az érték derengett ehhez a típushoz.
            Titus kedvelte ezt.

            Komment


              Krisztosz20 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Az első világításom olyan szuper lett, hogy szinte csak lestem
              Szemésznél voltál korábban?
              Krisztosz20 kedvelte ezt.

              Komment



                ​​​​​A látásommal semmi baj nincs szerencsére
                Csak a korábbi lendkerékhez képest sokkal jobban világít a mostani, ráadásul ugye delejeztetni is voltam. Bevallom, nem leszek egy égbe magasztaló ember, mert a 6V csak 6V, azért mégsem ér fel egy 12 V-os világítással.
                pasetta, sepy és kedvelte ezt.

                Komment


                  Sziasztok!
                  Hosszú idő telt az a legutóbbi hozzászólásom óta. Sajnos a mai nap tudtam menni a motorral.
                  Hát mit írjak. Úgy indult ahogy vártam. Szépen járt alapjáraton, gázreakció is jó volt.
                  Alig mentem vele 200 métert és elkezdtett rángatni, pontosabban mintha fulladt volna. Aztán pár fulladozással később le is állt. Csak tolásra indult.
                  Hazaértem nagy nehezen, otthon hol tartotta az alapjáratot valameddig, aztán leállt. Sokadik rúgásra indult, alapjárat pár mp-ig majd leállt. Illetve néhány gázadásra fulladt.
                  Fogalmam sincs mi baja lehet. Azt vettem észre, hogy a szivató bowdenjénél kicsiket SZIKRÁZOTT, gondolom valami rosszul lett bekötve vagy lelazult valami vezeték, de ezt már a sötétben nem néztem meg. Továbbá a megszakító is szikrázott.
                  Tudtommal a kondenzátor okozhatja a szikrázást, de a kondi vadonat új.

                  Komment


                    Krisztosz20 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    de a kondi vadonat új.
                    Sajnos a meózás kora lejárt,csak a saját ellenőrzés segít valószínűleg félresikerült darabot vettél.....
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      Krisztosz20 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      de a kondi vadonat új
                      Szervusz! Attól még lehet hibás! Egy másik gépbe kéne áttenni és megnézni abban mit mutat és annak a kondijával mit mutat a Te masinád! szívató bowden szikrázik???? AKKOR! Talán testelési hiba... Valahol nincs testelve a motor, vagy a kormánymű... Nem szeretek találgatni! Próbáld meg a blokktól végig nézni ellenállás méréssel ( OHM méréssel) a kontaktusokat. Én annó a rometten egy huzallal kötöttem rá a testet a kormánykiflire. Vagy a komár volt? Mindegy! sokkal stabilabb lett az elektromos rendszer!

                      Komment


                        Köszönöm a gyors válaszokat!
                        Multiméterrel esetleg nem lehet kimérni a kondenzátort? Az a baj, hogy a környéken nem tudok más Simsonost (valóban van 1-2, de nekik elektromos gyújtásuk van) vagy akinek hasonló kondija lenne.
                        Holnap hamar hazaérek és átpásztázom az egész vezetékelést. Gyújtást és karburátort is ellenőrzöm.

                        Komment


                          Szia! Hát ezt találtam. https://mekelektro.ru/hu/tool/how-to...capacitor.html
                          DE! Szerintem mindenképpen kell egy kondenzátor mérésére alkalmas multiméter!

                          Illetve még egy oldal. http://users.atw.hu/mesterfogasok/sz...divizsgalo.htm
                          Ahogy elnézem itt már komoly feszültséggel megy a kísérlet! EZÉRT NEM AJÁNLOM!!!!
                          Utoljára szerkesztve a következő által: pasetta; 2020 márc. 12, 20:19.

                          Komment


                            Krisztosz20 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Holnap hamar hazaérek és átpásztázom az egész vezetékelést. Gyújtást és karburátort is ellenőrzöm.
                            1 hónap állás után az új, megszokottnál etanolosabb üzemanyag is okozhat problémát. Ha jó a szikra kezd a csaptól a hibafeltárást.

                            Komment


                              No itt vagyok.
                              Titus--> Nekem még a tavalyi őszi, E betű mentes benzin van benne.​​​​​​

                              Nos, nem vettem másik kondenzátort, mert ha jól emlékszem nyáron vettem, akkor ment vele. Ez gyanús volt.
                              A karburátort szétszedtem és kifújattam kompresszorral, beállítottam, majd össze.
                              A megszakítót is leszedtem, megpolíroztam a fémpofákat, beállít, majd össze. Ja, és a gyertyahézagom a 0,4 helyett kb 0,6mm-re állítottam anno, mivel elbíztam magam a feldelejezett lendkerékkel kapcsolatban.
                              Multiméterrel amit tudtam, azt kimértem. A tekercs vezetékeit (amik a blokkból jönnek fel) még a téli idő folyamán kimértem. Ma kimértem a lámpák vezetékeit is, és mindegyiknek meg van a teste.
                              Ekkor kezdtem a kondenzátor felé venni az irányt, ami a középdobozban van felszerelve. Leszedtem és megcsiszoltam a tartója alatti részt, ami egyben a középdoboz egyik tartója. Korábban le lett festve, gondolom nem testelt le.

                              Aztán indít. Hát meggyűlt vele a bajom. Szikra volt, benzint is kapott, sőt úgy tűnt, hogy karburátor baj lehet, mert gázadásra fulladt. (Egyesek szerint sokat kap ilyenkor, mi több szerintem is, egyesek szerint kevesel..)
                              Szenvedés kb 20 percen keresztül gyertyacserével, rúgdosással, karbi állítgatással.
                              Már a súbertűt is egyel lejjebb engedtem, de ugyanúgy fulladt és persze sokadik rúgásra indult.
                              Nem tudom mitől van ez. Valóban a kondenzátor okozhatja? Már alapjárat sincs hidegen. Utána meg sokadik rúgásra indul csak.
                              Egyébként a megszakító nem szikrázik és bowdent sem láttam "villogni".
                              ​​​​
                              ​​​​​
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Krisztosz20; 2020 márc. 13, 18:23.

                              Komment


                                Szervusztok!
                                Krisztosz20! Gondolkoztam egy kicsit. Figyelj csak! Van egy ötletem arra, hogy zárjunk ki egy lehetséges hibát. Szereld ki a kondit a jelenlegi helyéről. Kösd be a kivezetését vezetékre a kondi testjét közvetlen a blokkra. Egy tiszta helyre. Ha így jobb eredményt érsz el, akkor a váz-blokk csatlakozó felületei lehetnek rozsdásak, koszosak. Ez még semmi! Most jut eszembe, hogy találkoztam olyan vezetékkel, melyen a korrózió felkúszott a szigetelés alatt! Lehet ez is benne van a dologban. VAGY! Eltört a kondi vezetéke és hol érintkezik, hol nem. Valaki már írta ezt a dolgot egy motor felújítás kapcsán.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X