Közlemény

Collapse
No announcement yet.

k25

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Hello mindenki egy fontos kérdésem lenne. Zetor K25 motorfelújítás új hüvelyek, dugók, gyűrűk, pakolás, olaj, stb. Jelenleg bejáratás folyik, 2/3-ad gázon 70 fokig és lehűl, majd újra.

    Az első nap egész jó volt viszont ma olyan füsttel indult hogy szúnyogirtást is vállalhattam volna és olyan mértékben kezdett el csöpögni a kipufogón az olaj a járatásnál, hogy kb 30 mp 1 csepp semmi különös hang nincs, a karterből viszont van olajfogyás. Az olajban nem láttam vizet a vízben nincs olaj. Az olaj Re-cord MDC50 SAE 30 API CB lehet, hogy az olaj minősége nem jó?

    Légyszi valaki segítsen, mert azért történt a felújítás, mert egy kicsit hordta fel az olajat és nagy volt a karter gáz, aminél be is igazolódott, hogy nem húztak le a gyűrűk, de jelenleg sokkal rosszabb a helyzet.

    Komment


      Üdv Selymi! A hengerfelyet is megnéztétek, azt nem írtad. Gondolom, ha fogy az olaj akkor kéken füstöl.

      Komment


        megnéztük a hengerfejet de a szelepeket nem néztük, most gondolkodás szinten oda jutottunk, hogy a szelepszáraknál folyhat le olaj és azért lett erősebb mert nem tud a motorban lefolyni, mert új és nem tud a hüvelyfalon a dugó mellett elfolyni. valaki tudja hogy honnan rendeljek szelepeket? Félő ha így marad akkor lekapja a hengerfejet, mert sok olaj folyik le, de ez is csak feltételezés.

        Komment


          Üdv !Az olaj sem tetszik nekem, a bejáratás szintén.Ha a motort hüvelyeztétek ,akkor a hengerfejet is át kellett volna nézni.Bejáratás nincs háromnegyed gázon először.Ha a hajtókar nincs ki derékszögelve fölhordja az olajat,füstöl mint a barom.Először beindítod,alapjárat félóráig.Nem kaphat terhelést mert megragad.Szelep Kecskeméten.Hengerfej elvisz valahová kiforgácsol.Ha csak megszagolják az egy ötvenes.Ez a gép egyszerű mint a nyomorúság, de ha fél vállról veszitek nem működik meg rámegy a gatyátok.

          Komment


            Üdv mindenkinek ,kéne egy kis segítség !k-25-ös traktorhoz nyers főtengely csapágysor kéne,tudja valaki hol lehet beszerezni? vagy ha valakinek lenne megvenném tőle.emailroszjanos80@gmail.com, előre is köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!

            Komment


              Üdv!Kecskemét, nagytraktor kft.Azt hiszem 80 volt.Vagy Csehország.

              Komment


                Tisztelt Fórum társak K25 szakértők!

                Nagyon sok oldalt elolvastam k25 témában és azt kell mondjam igazi szakértői vagytok ennek a géptipusnak.
                Így hát szeretnék hozzátok fordulni segítségért. Kb 1 éve vettem egy K25 zetort ház körüli munkára, elég sokat dolgozgattam vele eddig nem sokat költöttem rá, csak egy új akksit vettem bele de most már nagyon fontos lenne a felújítása elsősorban az olajakat szeretném lecserélni nagyon rossz állapotban lehet minden benne (ilyen volt amikor megvettem ). Kérdésem az lenne véleményetek szerint hogyan tudnám kitisztitani a hajtóműházat olajcsere előtt és milyen tipusú olajakat ajánlanátok ami kifejezetten megfelelő.Nagy segitség lenne,ha tudnátok mondani boltokat ,webshop üzleteket ahol elfogadható árak vannak.Egyenlőre még még föl sem mértem mennyi mindent kell cserélni, felújítani
                Még egy kérdésem lenne? fordulhatok e hozzátok segítséget ebben a témában?(nem vagyok szakértő gépszerelésben)

                További szép napot!

                Komment


                  Üdv!A hajtóműház tisztítása,nem túl bonyolult.Azért meg kell szenvedni vele,hogy teljes legyen az élvezet.Ülés ,akku le,kicsavarozni a fedél csavarjait.Bele kell nézni a váltóba.Ha belenéztünk látjuk a szintet benne.Akár jöhet le az olaj.Alul kicsavar a leeresztő.Leengedtük az olajat.Látunk benne sok trutyit.Leeresztő csavar be.Gázolaj 10 liter bele.Átforgat ecsettel átmos.Vagy lehet gőzborotvával is kinek mik a lehetőségei.Most jön a legfontosabb,megnézzük a kopásokat.Hopp, ez a csapágy szar,itt meg nagy a foghézag ,állítani kell.Az olajcseréből felújítás lesz.Meg kell csinálni,hogy tartós legyen.Ha kész bele az olaj:MOL75-90-es hajtóműolaj.Ez megfizethető talán, 30 liter kell bele.A 150-es olaj arany áron van.Ha kicsit fényesíted a váltót 70-ből megúszod.GO!
                  szepit és mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                    Üdvözletem!Első körben mindenképpen az olajakat szeretném lecserélni,rendesen meg kell néznem mindent, mert kinyomott kuplungnál is halad a traktor. Találtam hajtóműolajat 80w90-est 750/l áron ha veszek 40 litert.Kissé gyanús, bár a boltos azt mondta van hozzá biztonsági adatlap.

                    Mint említettem nem vagyok nagy szaki ebben a témában így hát fordulhatok e hozzátok segítségért tanácsért ?
                    Remélem nem veszitek zaklatásnak.
                    Visszaolvastam nivaronin,geri98 kommentjeit is, nagyon profi K25 szakértő többek között.

                    Esetleg,ha valakit érdekel vannak ábráim alkatrész megnevezéssel,méretekkel,darabszámmal

                    További szép napot!

                    Komment


                      Üdv!Ha benyomod és halad az nem az olaj gyíkja.Vedd le oldalt az ablakot,és nézz bele .Ide kell egy segítő.Egy nyomja egy nézi.Meg kell nézni a pedál utat,a kinyomó csapágy elmozdul -e a nyeles tengelyen.Érthetőbben keress valamilyen rendellenességet:forgácsot törött rugó darabot,lazulást.Vagy állítani kell a pedál útján.Pedálkar,rúd, balos, jobbos anya.Szétteker hogy hosszabb legyen az út.Így már tuti kiemel.Egyszerű ez mint a vonatfütty,meg örök mint a nyomorúság.
                      mátéapu és szepit kedvelte ezt.

                      Komment


                        Sziasztok!
                        A párom vett egy K25-öst, és most lett szétkapva egy idősebb férfi által, mert a szüleinek 30 évig volt ugyanilyen traktorja, és ért a szereléséhez. 150rugóért vette, viszont rengeteg hibája is volt. A váltóban lévő fogaskerekek el vannak kis híján kopva, és tavaly Szőlősgyörökre mentünk az alkatrészekért, viszont mikor szét lett szedve, kiderült, hogy a szimeringek, a gumigyűrűk és a csapágyak nagy részét ki kell cserélni, mert azok sem jobbak, mint ahogyan elképzelnénk. Viszont kell rá önindító, adagoló, olajszűrő, indító és mi egymás. A hidrolikája se működő képes, mert a fogaskerék, ami működtetné, kissé elkopott, egy két fogából hiányoznak részek. Mint nő, nem értek az ilyenhez, csak a vezetéséhez, és érdeklődni szeretnék, hogy van-e köztetek olyan, aki tudna eladóban alkatrészeket hozzá! Előre is köszönöm a válaszotokat!
                        Üdv.: Golden002

                        Komment


                          Tisztelt Fórumozók!van valakinek tapasztalata ezekkel a zetor alkatrész boltokkal kapcsoltban ?Beno s.r.o. náhradní díly ZETOR SPARE PARTS Tractor Czech Republic
                          monsta.cz
                          Árak ,postaköltség Mo.ra
                          Vagy itthon létezik bolt ahol K25 zetorhoz lehet kapni alkatrészt?

                          Komment


                            Üdv emberek,asszonyok.Alkatrész a neten meg egyéb helyeken.Kutatás kérdése.Goldenkának üzenem:150 kicsit húzós ahhoz képest hogy egy rakás sz..r.Ennek a költsége 300 környéke.Meg kell gondolni.Az egész ifjúságod rámegy.A cseh alkatrészes BENO korrekt Van sok csecse-becse.Angolul rendelünk tőlük előzetzes megbeszélés mellett.DPD szállít nekik,egy dinnye nagyságú akármi 10 rugó.Mármint a szállítás.Ja, és az önindítóról jut eszembe:csak a bendix 25 ezer.Kis országunkban egy felújított létezik az is az én traktoromon.Ezt szlovákból kell hozni.K25-re Kecskemét a beszerzőhely.Nagytraktor KFT.Szívesen adok instrukciókat,kollégák és kolleginák.Segítek ahol tudok,de ki kell jelentenem: eme gépek felújítása őrültek sportja.Pénznyelő.
                            golden002, mátéapu és Che kedvelte ezt.

                            Komment


                              Tiszteletem nivaronin!!
                              Köszönöm válaszát! Tulajdonképpen kifogástalan volt a működése, csak akitől lett véve a traktor, az szalagfűrészt hajtott a hidraulikáján, és mivel egy idő után szétkopott a fogaskerék, tönkrement. Amúgy csak a fogaskerekek miatt lett szétszedve, mert van másik, gondoltuk kicseréljük, csak a gáz, hogy a csapágyak kissé kotyognak, meg már laza, így nem merjük vissza tenni, ezért gondoltuk, hogy veszünk bele újakat. A szimeringet tudomásom szerint, meg a gumigyűrűt is csak egyszer lehet rátenni az anyagra. Amúgy ha nem tört volna el a jobb első kerék csapágya, még most se volna szétszedve. Ám egy 57-es gyártmányú traktortól nem várunk el manapság mást, csak annyit, hogy karbantartjuk és működik. Nem is akarunk mindent egyszerre felújítani rajta, csak azokat a dolgokat, amik létszükségletet szolgálnak!

                              Komment


                                Helló mindenki.

                                Alkatrészeket még lehet szerezni a Bakács KFT-től, bár nagyon nehéz a sráccal a kontakt, de nekem 36EFt-ért küldött 2 henger dugó gyűrű cs.szeg készletet, az Agro-Biro meg 30Eft-ért akarta darabját adni máshol meg nem volt.

                                Én is kérnék segítséget a felújítás a kormányzáshoz jutott. Minden meghúzva, semmi sem kotyog, viszont álló helyzetbe egy szteroid huszár se tudná eltekerni, csak nyekereg a csiga. Menet közben pedig könnyű mint régen. Valaki segíthetne aki már szétszedte a mankós tengelyeket. Van ott valami fenékcsapágy vagy csak fém a fémen? Ja és mi a lényege az excenteres hüvelynek a kormányműben, mert nem jövök rá?

                                Más! HOL VANNAK az alváz és motorszámok mert az előző tulaj 4 mm festéket dobott a masinára, ami nem mutat olyan rosszul hogy az egészet lekaparjam, de a számokra szükségem van kell a műszakihoz.

                                A válaszokat előre is köszönöm
                                Péter

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X