Közlemény

Collapse
No announcement yet.

k25

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    k25

    Üdv! Először köszönet az oldalért.Megkaptam az emilt Csehországból k25 alkatrésszel kapcsolatban.Sok minden van.Semmi nem számít csak dohány legyen.

    #2
    Üdv traktorosok!Mai nap terveimet megvalósítottam,szét szedtem a k25 hátsó agyakat. Az első próba komolytalan volt ,meg sem bírtuk mozdítani a 4 összefogó csavart.Ha már itt hever tengelyestől a lábam előtt akkor heverjen a satuban egy kicsit.Komolyra vettem:Beta levegőfej 22-es, légkulcs,8 bár nyomás,da,da,da,da,és kész lejött.Szétszedtem ,áztatás ecocleannal,sterimob.Utána kívül belül finom drót korongos csiszolás.Az orros ékeket alig bírtam kiszedni az agyból.Ezeket is tisztába tettem.Végül kapott minden egy kis olajat hétfőig raktárban várja az új csapágyakat,szimeringeket.
    mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Na ez a miénk.Cseh-ből DPD -vel szállít.Banki átutalás PAY PAL.Hogy mennyi az annyi?Az nem derül ki.DE függ az árú tömegétől + a kilóméter.Dumáljuk kinek mi kell, elhozatjuk okosba.Ha egyszer megvadulok akkor megyek személyesen.

      Komment


        #4
        Geri!Nem köszörültettem főtengelyt de van ötletem rá.Én újat akarok, szeretnék.

        Komment


          #5
          Adj Isten!Jó hogy nyitottál egy új topicot. Olvastam,hogy Csehországból visszakaptad az emilt örömmel hallom,hogy vannak cuccok.Nekem is kellene pár alkatrész onnan,majd megírom privátban.A hazahozatallal kapcsolatban nem lakunk messze egymástól szerintem.Én Tiszacsegén lakom(Debrecentől 60km-re).Köszönöm az utánjárásodat.

          Komment


            #6
            Mire haladtál ma nivaronin?Mennyi idő kell még hogy pöfögjön?

            Komment


              #7
              Üdv !Még van mit kidobni az ablakon.Megint küldtem emilt .De már konkrét számokról beszélünk .Csehországi szállítás áfa miafranc.

              Komment


                #8
                Mond nivaronin van földed is vagy csak hobbiból van a traktor?

                Komment


                  #9
                  Üdv ! Van egy kicsi.Megkaptam az emilt.Egy 3 kilónyi cucc szállítási költsége egy tizes.Ha megy föl a súly azért ez nem hatványozódik.Lehet kijutok személyesen ,arra kértem céges melót.Ma leszállították a csapágyakat 12 db.Fizettem mint a katonatiszt.Ez természetesen magyarországi ,de cseh gyártmány-nehogy kilökődjön.




                  A traki váltóba találtam két marék festék szemcsét.A csapágyakat nem a nyomaték öli hanem a váltó belsejében, a gyári alapozó.Leválik és az olaj hordja szét.Azt hiszem ezt likvidálom belőle.Minden csapágy ilyen volt, festékes.

                  Komment


                    #10
                    Adj Isten!Azt szeretném kérdezni,hogy te otthon újítod fel a motort vagy motorfelújítónál?Mert néztük a csapágyakat a cseh oldalon,de köszörültetjük a főtengelyt és akkor pluszos csapágyakat kell betennünk.A motorhoz is sok cuccot rendeltünk szelep,hajtókar,szeleptömítés,hengerfejpakolás.De ha köszörülteted a főtengelyt akkor vállalnak rá garanciát ha ők szerelik össze a motort.A motor teljes felújítása alkatrészekkel kb.200eFt

                    Komment


                      #11
                      Üdv!A főtengely köszörülés az olyan mint a szűz lány ,csak finoman barátaim.Először írd le nekem a nyugvók méretét meg a hajtókar csap méretét .Nyugvó:80 mm kar 70 mm ez a névleges méret.Csapágy méretet bármit előállíthatsz ,mert a csapágy nyers.Vonalba kell fúrni mindent.van kész csapágyméret névleges mérettel ,de az neked nem jó.A méret azért fontos hogy nehogy belerohanj nyitott szájjal egy álló f..ba.Mert hogy mindenki azt hitte hogy a főtengely elbírja az ötödik túl méretre köszörülést.Elbírná mert bazi vastag ,csakhogy a nitrát réteg pár tized,és ha ez nincs akkor puha az egész .Fél év és szétnyalja a csapágyat , mint Pistike az Icukát.A pénz kiment az ablakon.Marad a fémszórás ,ez még rátesz 75 -öt.




                      Ja én cégnél csinálom a felújítást,megengedték hogy itt támasszam föl a szörnyet.A gépi munkát profi céggel csináltatom .A többit én saját kezűleg nyomom.A váltó jön hétvégén.Most egy asztalon pihen fűtött világos helyen,kimosva,darabokban. Várja az új szerveket.Csináltam fotókat majd felteszem.Meg kell örökítenem a K25 genezist.

                      Komment


                        #12
                        Így kezdődött!Click image for larger version

Name:	DSCF8944.jpg
Views:	1
Size:	191.5 KB
ID:	134626Click image for larger version

Name:	DSCF8945.jpg
Views:	1
Size:	201.8 KB
ID:	134627Click image for larger version

Name:	DSCF8946.jpg
Views:	1
Size:	185.9 KB
ID:	134628Click image for larger version

Name:	DSCF8947.jpg
Views:	1
Size:	195.7 KB
ID:	134629

                        Komment


                          #13
                          Adj Isten!Komolyan szétkaptad a gépet.A miénk motorjához hajtókart is rendelünk ehhez kell méretezni a csapágyakat.Na meg ahhoz a mérethez amilyen lesz a főtengely leköszörülve.Látom szépen megtisztítottad az alkatrészeket.Gőzborotvával csináltad?

                          Komment


                            #14
                            Üdv ! Azzal bizony.Van egy ipari gép, nagyon frankó.Hozzájutok pár extrához,van egy 2800 ,jól olvasod, 2800 báros.Az már nem kell ide.Az csak különleges esetekre.

                            Komment


                              #15
                              Adj Isten!Majd teszek fel én is fotókat a gépről még úgy ahogy egyben van a vas de lesz ez még másként is.Most hétvégén előrántjuk megint a traktort kiokoskodjunk hogy legyen a hidraulikaszivattyú.Ismerünk egy embert aki ugyan így csinálta meg a hidraulika szivattyút,lehet megnézzük az ő gépét is és ennek alapján csináljuk meg a miénket.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X