Közlemény

Collapse
No announcement yet.

k25

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Adj Isten!A nyeles tengely csapágyát lehúztuk ezért nincs a képen.Egy kérdés:csak úgy tudom levenni a motor elejét ha leveszem az adagolót is?????.A váltót valamikor széthányjuk mi is hézagolás csapágyak stb. úgy hogy többet megint 40 évig ne keljen szétszedni.Az idő is szorít mert fogadtam egy ismerőssel,hogyha nem lesz kész a gép április 15 re akkor fizetek neki egy sört.Az adagolót félig szétszedtem már csak egy sűrű menetes csavar kell hozzá hogy letudjuk húzni a fordulatszám szabályzó röpsúlyait.

    Komment


      #47
      Üdv!A motort fullra szétszedtük nincs benne egy csavar se,alkatrész kell most már ezerrel.Ezt kellene megdumálnunk Csehországba csak előreutalással vagy utánvéttel is lehet fizetni???Rendelni kéne mert a főtengely mehetne a köszörűshöz és lehetne szerelni össze a motort.Aztán jöhet a váltó és a festés ha nem hűlne le az idő északéra akkor lehetne festeni.Egyenlőre az alkatrészt kellene megdumálnunk.Hogy is mint is mert kellene hogy jöjjön.

      Komment


        #48
        Üdv !Szombaton kész lett a váltóm,isteni lett foghézag csapágy minden.Én is a főtengellyel küzdök.A cseh alkatrész kicsit szívás .Elmondom:Fénykép, csapágyak, két nyugvó egy hajtókar ez náluk egy szett,sokért.Akkor hol van egy hajtókar egy nyugvó?Az külön dohány.A komplett garnitúra árát ki sem merték írni.Nem tudom,még ízlelni kell a dolgot.




        A Cseh 70 rugó szállítással.Előre kell utalni euróban.

        Komment


          #49
          Adj Isten!Nekem ami kellene /pillanat a nyugvók két hajtókarcsapágy egy tömítés szett a szelepek olajszűrő kipufogótömítés. Nem semmi az ára a cuccnak de ha kell akkor kell.Mi is most tanakodunk van egy lengyel ismerősünk érti a cseh beszédet is ö vele rákérdeztetünk a cuccra.Az előreutalástól kissé vonakodunk mert bizonytalan:a heti terv az alkatrészek mosása tisztítása a váltó körbenézése ha kell hézagolás csapágycsere hidraulika rendszer körbenézése,kiokoskodjuk ezt a mtz kormányszivattyús ügyet.Az ami a képen van az igazából három nyugvó egy első egy középső és egy hátsó mert a középső nyugvó kettőből van.

          Komment


            #50
            Hajrá ,akit keressetek Lukas Maly.Cikkszámot felírni mindegyiket csak úgy tudják azonosítani.

            Komment


              #51
              Kösz a segítséget majd megírom mire jutottunk.Kecskeméten is megkérdezzük a nyugvók árát mert ahogy te írtad 70 rugó nem több ott se szerintem.

              Komment


                #52
                Üdv! Több,80 ezer áfával.

                Komment


                  #53
                  nivaronin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Több,80 ezer áfával.
                  Nehéz elképzelnem az mtz után a komplet 16 000-ft,nem készit senki csapágyat az országban,ez brutális!
                  Itt a spéci jólfizető munka kolegák,senkinek nem éri meg,csapágyat késziteni???.???
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #54
                    mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Nehéz elképzelnem az mtz után a komplet 16 000-ft,nem készit senki csapágyat az országban,ez brutális!
                    Itt a spéci jólfizető munka kolegák,senkinek nem éri meg,csapágyat késziteni???.???
                    Adj Isten!Jól beszélsz az mtz motorja kb 50 ezerből föl van újítva a k25-é pedig 120 ba is belefog kerülni.Csakhogy az mtz 4 hengeres a k25 pedig kettő hol vannak itt az arányok??????????????Az mtz főtengelycsapágy a hat fél kerül 2691 Ft-ba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A legmárkásabb MTz hüvely dugó gyűrű csapszeg szett 42 ezer Ft bruttó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    Komment


                      #55
                      Adj Isten nivaronin megtudnád mérni a főtengelyed méretei az enyém 79 vastag???A csapágy öntése mennyit kóstál és milyen tartósságú keménységű kopásállóságú egy szóval élettartamú???

                      Komment


                        #56
                        Tanuló koromban esztergáltam Mtz hüvelyből és dugattyuból K-25-ösbe.Több mint harminc éve volt,sajnos nem emlékszem a részletekre.Ugy dereng rövidebb volt a dugattyu,de azt tudom,hogy évekig dolgoztak még vele.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #57
                          Adj Isten!A mi k25-ösünkbe MTZ 50-es hüvely és dugó van az is esztergálva volt és excentrikus persej volt csinálva bele,hogy a dugattyú felérjen a felső holtpontig.Minden passzos klappol minden dolgozott is vele kb 15 évet aztán beálltunk vele egy fedett helyre és ott volt cirka 12 évig,Amig kipattant a fejünkből az ötlet hogy kis munkákra jó volna a gép mert ugyanis mi foglalkozunk a szántóföldi mezőgazdaság mellett a kis területű kertészkedéssel is ezért támadt az ötlet hogy feltámasztjuk a szörnyeteget.Jó állapotban volt a felújítás kezdete előtt is le volt festve csak nagyon kevés rozsda volt rajta.De még soha nem volt forgalomba helyezve.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: geri98; 2013 márc. 04, 19:33.

                          Komment


                            #58
                            Üdv emberek!Az MTZ hüvely 102.a k25 105 azt hiszem,Nem tudom a hüvely gumigyűrűnél hogy hoztátok össze.Na mindegy mindent meg lehet oldani.A k25 főtengely nyugvó:80 hajtókar70 a névleges méret.a 79 a sokadik túlméretre van köszörülve.Csapágy nem gond a nyers azt hiszem még ezt is tudja de hogy milyen puha a főtengely azt nem tudom.A nitrált réteg pár tized meg kell mindent gondolni.




                            A legfontosabb ,megrendeltem Kecsóról a főtengely csapágy sort ,meguntam a taknyolást.
                            mátéapu kedvelte ezt.

                            Komment


                              #59
                              Adj Isten!Lehet hogy 69 a méret nem emlékszem pontosan.Hallom megrendelted cseh ből az alkatrészt mi Kecskemétről rendeljük.A nitrát réteg a főtengelyen 0,3 mm a(műhelykönyvből tudom)ha ezt átkőszőrüljük akkor alatta puha lesz a főtengely vagyis újra kell nitrátolni.A köszörülést hol csináltatod?

                              Komment


                                #60
                                Üdv!Kecskemétről rendeltem nem Cseh-ből.Rossz híreim vannak,sehol nem köszörülik a főtengelyt.Sem Kecskemét sem Hódmező.Senki nem akarja .Az én két hajtókarom is alá van köszörülve 5 tizeddel.Puha, mindenki ezt nyögi.A felszórtat sem akarják.Nincs garancia.Falakba ütközünk.No gondoltam ,aki megcsinálja faszául azé a dohány.Gőzerővel dolgozom az ügyön,meg lesz az.Nitrálni nem lehet meghajlik állítólag.Vegyünk újat-de honnan?




                                Ja,csak annyit még a 82-es MTZ-nek 110 -es a hüvelye.Ma megmértem.
                                mátéapu kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X