Üdv!Maradt még alkatrész Kecskeméten?Én is barteloztam egy fasza váltót.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
k25
Collapse
X
-
Adj Isten! Úgy látom nagyon leköt a munka hogy ilyen későn írsz vissza.Nem tudom annyit tudok,hogy szétszedtük a motort 1 dugó már kihúzva,olajteknő leszedve és nem állunk meg levesszük a motort,főtengely ki,főtengely felköszörülés,új csapágyak,egy dugóra kell új gyűrűt rakni aztán szelepbeállítás motor vissza stb. stb. Megnéztük egy ismerős gépét neki a kormányösszekötő úgy van külön csináltatva.
Komment
-
Adj Isten!Mi a motornál tartunk jelenleg,ez be is tart egy ideig nekünk. Most már,hogy leszereltünk minden leszerelhetőt egészen átlátható a Zetor szíve(majd teszek fel képeket).Egy dugót kihúztunk gyűrűcserés lesz.A főtengely köszörülésen még vacillálunk a csapágyak ára miatt,a munkadíj még nem lenne sok magában kb.35 ezer Ft.A csapágyak ára viszont Kecskeméten úgy 90 ezret kóstál ami rohadt sok.Dunaszerdahelyen is vannak alkatrészek,pontos címet még nem tudok adni de hátha megtudom.Kiderült,hogy Kecskemét Csehországból rendeli,onnan ahonnan mi is rendeljük.Dunaszerdahely is onnan rendeli a cuccot csak töredéke áron adja mint a Kecskemétiek.
Komment
-
Üdv! Gyönyörű így kiterítve.Az új váltó szétszedve ,minden fasza, beládázva a cucc .A nyeles tengely majdnem új,ez kellett.Most hétvégén remélem kész lesz.A motor alkatrészeivel még tökölök kóstolgatom hátha olcsóbb lesz.Hiú ábránd.A heti terv motor blokk leszállítása vonalba fúráshoz.Ez bele kell hogy férjen a hétbe.Ember tervez isten végez..
Komment
-
Adj Isten!Holnap leválasztjuk a motort a kuplung részről.a hajtókaroknál a főtengelyt köszörültetjük.A főtengelycsapágyakat nem bántjuk az pénzes játszma lenne.A fenti képekről annyit az MTZ dugattyú meg MTZ hüvely van a motorba,megjegyzem ezeknek a cuccoknak tizede az ára az eredetihez képest,de jól működnek ennek ellenére.Sőt egy pár ccm2-vel nű a motor térfogata mert vastagabbak a dugók az eredetihez képest.De elég a beszélgetésből munkára.Hajrá!ficcero kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Adj Isten!Ma két óra alatt lekaptuk a váltóról a motort.Néhány képA kuplung tárcsa teljesen fényes volt semmi felodor nem volt rajta.Könnyen lejött a motor a helyéről.Amikor azt az anyát megláttam ami a lendkereket fogta azt hittem tö...ön szúrom magam.Ugyan is aki szerelte nem volt kulcsa hozzá és kézi vágóval addig verte at anyát mig le nem jött úgyhogy ujjnyi lyukak vannak rajta.Örülünk neki hogy szétszedtük mert a kuplung már nem volt alkalmas hatékony erőátvitelre tehát egy nagy halom szar ráadásul gyárilag is elég gyengus.Holnap lehúzzuk a lendkereket és kivesszük megvizsgáljuk a nyugvókat és a főtengelyt.
Komment
-
Adj Isten!Megint egy kis képcsokrot mutatok neked mai munkánkból.Lendkerék leszedve könnyen jött fogalmazzunk úgy az ütés mindennek segít.Aztán könnyen lejött a többi alkatrész is megláttuk aztán a főtengelyt elől kicsavartuk azt a hat csavart ami fogja az első csapágyat.De nem jön le a fordulatszám szabályzó peremétől így szét kell szedni azt is.Csak azt speciális csavarok fogják ezért kulcsot kell gyártani hozzá.
Komment
-
Üdv!Látom haladtok a dologgal,az én lefogatóm is szét volt verve,nem számít.Ja azt is látom hogy a blokk ugyanott volt hegesztve mint az enyém.vettem másikat mert féltem hogy behány.Szépen át kell vizsgálni mindent felépíteni a stratégiát.A lendkereket fel kell esztergálni.Átvizsgálni a nyeles tengelyt.Ha már szét van húzva le kell venni a váltó fedelet olaj le belenézni mi a helyzet. Átmozgatni hézagolást ellenőrizni.Váltóba ha szükséges otthon vagyok segítek ha kell.
javaslom a dekompresszor karját vegyétek le mert ha dönteni kell a motort elhajlik.Jól látom a főtengelyben nincs meg a nyelestengely csapágy?A motor elejét azt hiszem úgy toltam le 3 db tizes csavarral.
Komment
Komment