Adj Isten!Nagyon nagy DUTRA imádó vagyok én is.Elnyűhetetlen bivalyerős gépek.A mostani 25 le traktorokat mindegy milyen márkás gépek úgy elhúzza mint a szart.Nagyon elfogult vagyok mind a RÁBÁ val mind a DUTRÁ val nagyon szeretem őket.És nem azért mert mindkettő made in HUNGARY hanem azért mert bizonyítottak minden téren mindenhol.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
k25
Collapse
X
-
Adj Isten!Minden lehetőséget meg kell ragadni a siker érdekében.Vannak nálunk is akiknek még a sifonban ott rejtőzik jó pár alkatrész.Ha fel lett újítva akkor az "örök mint a nyomorúság" ahogy te mondanád.Akkor meg is csinálod majd a k25 höz.A 3011 es motornak jó a fogyasztása és sok alkatrész van hozzá.
Komment
-
Üdv !Holnap a vastelepen lecsapok egy k25 re.Most kaptam a hírt, hogy bevitték összevágni .Hátha látok valamit rajta.Egyébként az előző párbeszédről jut eszembe a RÁBA .Nálunk van 14 hengeres RÁBA motor .Akkora mint egy ház.Ha lesz valamikor időm lekapom.Soros 14 hengeres,beszarsz garantálom.A kipuff.300 mm átmérőjű.Dinoszaurusz motor.Csináljuk!
Komment
-
Adj Isten!Na végre egy kis haladást tudunk felmutatni betettük a kúpkereket a helyére Holnap jön a difi és a féltengelyek na meg persze a kardán tengely.Aztán felteszem a motor és a váltó közti elemet és lehet csinálni a motort.Ami ez után jön arról inkább nem is beszélek majd ha odaértünk.Csináljuk!Mit intéztél a szomszéddal mehet a menet?
Komment
-
Mehet minden.Nálad melyik a kardán?Ilyen nincs ám rajta.Ha a harangot felteszed kell a kinyomó csapágy.Ez egyszerű nyomcsapágy 3 részből.Van rajta egy kis titok,egy kis lemez burkolat.Ez nem engedi a csapágyat széthullani.Négy helyen be van lapítva.A mérete nem egyszerű külső 40 ,utána golyós kosár, belső 41mm.Ez a furatra értendő.Ez azért van hogy függetlenül forogjon egymástól mikor rajta van a nyeles tengelyen. A száma nagyon fontos:51108.Sajnos amit kapsz a boltba, az nem jó át kell alakítani.A lemez burkolatnak a helyét ki kell esztergálni a csapágyon.Nem nagy dolog.Segítek instrukciókkal.GO!
Komment
-
Adj Isten!A mára tervezett dolgok teljes egészében elvégeztük(ilyen se van minden nap).Féltengelyek összerakva a helyükön vannak és minden a féknél van egy kis perselyeztetni való:amit a fékpedál húz az a tengely rohadtul lötyög ezért fordult mindig keresztbe a traktor fékezéskor.Sajnos otthon nincs még esztergám úgy hogy mással csináltatom meg ezt a munkát.Csináljuk!
Komment
-
Adj Isten!Igen a motorfék mindenek előtt,szerencsére a fék teljes felújításon esett át a pofákon új a felodor réteg és le vannak homok-fúvózva.Ma még kisebb igazításokat végeztem a váltón.Sajnos alkatrész hiányában nem tudok tovább haladni egyenlőre.De mindig van mit csinálni.Pénteken majd folytatom a munkát.Alkatrész ami kell:-a pedálokhoz gumigyűrű,szimering a nyeles tengelyhez, kuplungtárcsát is megcsináltatom,perselyeztetni a féket azt a tengelyt amely végén a bütyök van a mi feszíti a fékpofákat széjjel.Neked jó munkát a blokkhoz.Csináljuk!Hogy állsz a szomszéddal?
Komment
-
Üdv ! A szomszéd oké,zsírozzuk.A blokk még mindig a műhelyben.Most a hengerfejet vettem elő.Fel van újítva,leköszörülve stb..Rámentem a tömítésekre,víz cső kipuff,összes tőcsavar kicserélve.Az előkamrák,izzító gyertya hüvely minden forgácsolva.Szinte hihetetlen ,de 8órát vett igénybe ez a pöcsölés.A részletekre megy el az idő,mire kiütöm a tömítéseket,beállítom.Csak USA tömítéssel nyomom,teflonossal.Hőálló nyomásálló.Ide a k25 -höz is megteszi.
Komment
-
Adj Isten!Ma Debrecenben járta elvittem a kuplungtárcsámat felújítani a fékcentrumba.Azt mondták hétfőre mehetek érte az ár elég ütős 10eFt.Holnap megkérdezem Kecskeméten hogy mennyi az új ára nehogy 15eFt legyen.Bevittem még a hátsó léptető villa tengelyét mert anyát keresek rá 18x1-es anya kell hozzá jól olvasod 1-es menetemelkedésű.Azt mondták ebből esztergályos lesz.Vettem még illesztett csavarokat a váltóhoz.Kell még gumigyűrű a pedálokhoz és szimering a nyeleshez.Csináljuk!
Komment
Komment