Közlemény

Collapse
No announcement yet.

k25

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Adj Isten!Nagyon nagy DUTRA imádó vagyok én is.Elnyűhetetlen bivalyerős gépek.A mostani 25 le traktorokat mindegy milyen márkás gépek úgy elhúzza mint a szart.Nagyon elfogult vagyok mind a RÁBÁ val mind a DUTRÁ val nagyon szeretem őket.És nem azért mert mindkettő made in HUNGARY hanem azért mert bizonyítottak minden téren mindenhol.

    Komment


      Üdv !Ma én meglepő párbeszédet folytattam a szomszéddal.Kérdezte a trakit hogy milyen.Mondom neki hogy zetor .Mondja:Vazze nem kell 3011 -es motor.Most lett felújítva.Vazze most szólsz.Nem baj zsírzom a dolgot.Ha nyélbe ütjük lesz egy tartalék 30 lovas motorom.

      Komment


        Adj Isten!Minden lehetőséget meg kell ragadni a siker érdekében.Vannak nálunk is akiknek még a sifonban ott rejtőzik jó pár alkatrész.Ha fel lett újítva akkor az "örök mint a nyomorúság" ahogy te mondanád.Akkor meg is csinálod majd a k25 höz.A 3011 es motornak jó a fogyasztása és sok alkatrész van hozzá.

        Komment


          Üdv !Holnap a vastelepen lecsapok egy k25 re.Most kaptam a hírt, hogy bevitték összevágni .Hátha látok valamit rajta.Egyébként az előző párbeszédről jut eszembe a RÁBA .Nálunk van 14 hengeres RÁBA motor .Akkora mint egy ház.Ha lesz valamikor időm lekapom.Soros 14 hengeres,beszarsz garantálom.A kipuff.300 mm átmérőjű.Dinoszaurusz motor.Csináljuk!

          Komment


            Adj Isten!Na végre egy kis haladást tudunk felmutatni betettük a kúpkereket a helyére Holnap jön a difi és a féltengelyek na meg persze a kardán tengely.Aztán felteszem a motor és a váltó közti elemet és lehet csinálni a motort.Ami ez után jön arról inkább nem is beszélek majd ha odaértünk.Csináljuk!Mit intéztél a szomszéddal mehet a menet?

            Komment


              Mehet minden.Nálad melyik a kardán?Ilyen nincs ám rajta.Ha a harangot felteszed kell a kinyomó csapágy.Ez egyszerű nyomcsapágy 3 részből.Van rajta egy kis titok,egy kis lemez burkolat.Ez nem engedi a csapágyat széthullani.Négy helyen be van lapítva.A mérete nem egyszerű külső 40 ,utána golyós kosár, belső 41mm.Ez a furatra értendő.Ez azért van hogy függetlenül forogjon egymástól mikor rajta van a nyeles tengelyen. A száma nagyon fontos:51108.Sajnos amit kapsz a boltba, az nem jó át kell alakítani.A lemez burkolatnak a helyét ki kell esztergálni a csapágyon.Nem nagy dolog.Segítek instrukciókkal.GO!

              Komment


                Üdv!Holnapra kész a blokkom,megyek érte.Fájni fog kicsit.

                Komment


                  Adj Isten!A mára tervezett dolgok teljes egészében elvégeztük(ilyen se van minden nap).Féltengelyek összerakva a helyükön vannak és minden a féknél van egy kis perselyeztetni való:amit a fékpedál húz az a tengely rohadtul lötyög ezért fordult mindig keresztbe a traktor fékezéskor.Sajnos otthon nincs még esztergám úgy hogy mással csináltatom meg ezt a munkát.Csináljuk!

                  Komment


                    Üdv!Hát ezen a típuson a fék elég gagyi.Ha jól meg van csinálva akkor kielégítő.A gépkönyv útmutatása:fékezés motor fékkel,nem a pedált taposni állandóan.

                    Komment


                      Adj Isten!Igen a motorfék mindenek előtt,szerencsére a fék teljes felújításon esett át a pofákon új a felodor réteg és le vannak homok-fúvózva.Ma még kisebb igazításokat végeztem a váltón.Sajnos alkatrész hiányában nem tudok tovább haladni egyenlőre.De mindig van mit csinálni.Pénteken majd folytatom a munkát.Alkatrész ami kell:-a pedálokhoz gumigyűrű,szimering a nyeles tengelyhez, kuplungtárcsát is megcsináltatom,perselyeztetni a féket azt a tengelyt amely végén a bütyök van a mi feszíti a fékpofákat széjjel.Neked jó munkát a blokkhoz.Csináljuk!Hogy állsz a szomszéddal?

                      Komment


                        Üdv ! A szomszéd oké,zsírozzuk.A blokk még mindig a műhelyben.Most a hengerfejet vettem elő.Fel van újítva,leköszörülve stb..Rámentem a tömítésekre,víz cső kipuff,összes tőcsavar kicserélve.Az előkamrák,izzító gyertya hüvely minden forgácsolva.Szinte hihetetlen ,de 8órát vett igénybe ez a pöcsölés.A részletekre megy el az idő,mire kiütöm a tömítéseket,beállítom.Csak USA tömítéssel nyomom,teflonossal.Hőálló nyomásálló.Ide a k25 -höz is megteszi.

                        Komment


                          Adj Isten!Holnap alkatrészbeszerző útra megyünk.Beugrunk az esztergályoshoz is van egy kis esztergálni való.Már csak a hidro házat kell feltenni és kész a traktor fele.Csináljuk!

                          Komment


                            Üdv!Nekem a fele két hónapja kész .Hosszú történet ez, ha faszául meg akarod csinálni.Én már úgy érzem nem traki lesz, hanem űrhajó.

                            Komment


                              Adj Isten!Ma Debrecenben járta elvittem a kuplungtárcsámat felújítani a fékcentrumba.Azt mondták hétfőre mehetek érte az ár elég ütős 10eFt.Holnap megkérdezem Kecskeméten hogy mennyi az új ára nehogy 15eFt legyen.Bevittem még a hátsó léptető villa tengelyét mert anyát keresek rá 18x1-es anya kell hozzá jól olvasod 1-es menetemelkedésű.Azt mondták ebből esztergályos lesz.Vettem még illesztett csavarokat a váltóhoz.Kell még gumigyűrű a pedálokhoz és szimering a nyeleshez.Csináljuk!

                              Komment


                                Adj Isten!Egy gyors kérdésem lenne.Hova való a legkisebb olajzótálca, melyik csavarra.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X